Trump ollut muutaman päivän hiljaa
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos J.D. Vancella alkaa pressitilaisuus klo 20 Suomen aikaa, eli n. 15 minuutin kuluttua.
Ilmoittaa ehkä Donin jäämisestä eläkkeelle, ja itse ottavansa ydinasenapin haltuun.
Eiköhän Vance ilmoita, että ensin Iran otetaan haltuun, ja sitten Kuuba ja Grönlanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos J.D. Vancella alkaa pressitilaisuus klo 20 Suomen aikaa, eli n. 15 minuutin kuluttua.
Ilmoittaa ehkä Donin jäämisestä eläkkeelle, ja itse ottavansa ydinasenapin haltuun.
Eiköhän Vance ilmoita, että ensin Iran otetaan haltuun, ja sitten Kuuba ja Grönlanti.
Eli varmistaa poliittisen itsemurhan jatkamalla juuri niitä epäsuosittuja, turhia ja kalliita manööverejä, joita edes kiihkeimmät Magotit EIVÄT halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä republikaanit tappelevat kyllä keskenään. Merkittäviä asioita tapahtuu.
Ei ne uskalla ryppyillä Trumpille. Jos kitiset jostain niin Trump tuhoaa urasi.
Hyvä homma demokraateille; Trump laskee vain magauskovaisia ja äärityyppejä jatkoon. Helpompi ne on voittaa kuin tolkun repparit (katoava luonnonvara).Tänään on esivaalit ja taistelevat kyllä ihan saatanan kovaa Trumpin ehdokasta vastaan.
Cassidy juuri hävisi Louisianassa Trumpin ehdokasta vastaan koska Tuomitsi Trumpin vallankaappausyrityksen.
Ei repparit ole selkärankaa nähnykkään. Matelevat suuren mestarinsa edessä.
Lindsay Graham yksi pahimmista🤢
Vierailija kirjoitti:
Ei repparit ole selkärankaa nähnykkään. Matelevat suuren mestarinsa edessä.
Lindsay Graham yksi pahimmista🤢
se puhuu toista ja tekee päinvastoin
Depressiivinen vaihe meneillä? Pitkään maaninen vaihe jatkuikin-
Vierailija kirjoitti:
Depressiivinen vaihe meneillä? Pitkään maaninen vaihe jatkuikin-
80 vuoden maaninen vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos J.D. Vancella alkaa pressitilaisuus klo 20 Suomen aikaa, eli n. 15 minuutin kuluttua.
Ilmoittaa ehkä Donin jäämisestä eläkkeelle, ja itse ottavansa ydinasenapin haltuun.
Eiköhän Vance ilmoita, että ensin Iran otetaan haltuun, ja sitten Kuuba ja Grönlanti.
Eli varmistaa poliittisen itsemurhan jatkamalla juuri niitä epäsuosittuja, turhia ja kalliita manööverejä, joita edes kiihkeimmät Magotit EIVÄT halua.
Jepp. Lisää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Depressiivinen vaihe meneillä? Pitkään maaninen vaihe jatkuikin-
Trumpin uhmaikä on vihdoin ohi
Marssijärjestys varmaankin selvisi viimein....Kiina, rysssssä, magamaga
Vierailija kirjoitti:
Entä Iran?
takkiin tullut tumpille joltisenkin verran
https://www.verkkouutiset.fi/a/hurja-luku-nain-monta-sotilaskonetta-usa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynti Kiinassa hiljensi Trumpin.
Oli niin vaikuttava maa. Kansa on hiljaa ja media ei uskalla edes piipittää.
Lisäksi se ihana lapsikuoro. Trump ei saa sitå mielestään, uneksii siitä joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Entä Iran?
-meillä kaikilla on jonkinlaisia rajoitteita-
https://mezha.net/eng/bukvy/8d30f96c_senate_advances_resolution/
Mediasi on ollut hiljaa ei trump, jos trump kiinnostaa on suomimedia sillon väärä lähde
Vierailija kirjoitti:
Mediasi on ollut hiljaa ei trump, jos trump kiinnostaa on suomimedia sillon väärä lähde
Mistä maasta olet kun et suomea osaa?
Trump tacotti taas Iranin kanssa.
Soutaa, huopaa. Jatkaa ad infinitum.
Trumpin kannatus tietyissä asioissa alle 10%. Esim bensan hinta tai talousasiat. Alle 10%!!! Eli edes superrikkaat tai magattajat ei tykkää.
Saavutus sekin.
Mun veikkaus on, että heittää veivinsä tai siirretään syrjään 28.5.