Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump ollut muutaman päivän hiljaa

Vierailija
10.05.2026 |

Mitä mahtaa tapahtua Iranissa ja Trumppilassa?

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on, että heittää veivinsä tai siirretään syrjään 28.5.

Vierailija
102/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos J.D. Vancella alkaa pressitilaisuus klo 20 Suomen aikaa, eli n. 15 minuutin kuluttua. 

Ilmoittaa ehkä Donin jäämisestä eläkkeelle, ja itse ottavansa ydinasenapin haltuun. 

Eiköhän Vance ilmoita, että ensin Iran otetaan haltuun, ja sitten Kuuba ja Grönlanti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos J.D. Vancella alkaa pressitilaisuus klo 20 Suomen aikaa, eli n. 15 minuutin kuluttua. 

Ilmoittaa ehkä Donin jäämisestä eläkkeelle, ja itse ottavansa ydinasenapin haltuun. 

Eiköhän Vance ilmoita, että ensin Iran otetaan haltuun, ja sitten Kuuba ja Grönlanti. 

Eli varmistaa poliittisen itsemurhan jatkamalla juuri niitä epäsuosittuja, turhia ja kalliita manööverejä, joita edes kiihkeimmät Magotit EIVÄT halua.

Vierailija
104/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä republikaanit tappelevat kyllä keskenään. Merkittäviä asioita tapahtuu.

Ei ne uskalla ryppyillä Trumpille. Jos kitiset jostain niin Trump tuhoaa urasi.


Hyvä homma demokraateille; Trump laskee vain magauskovaisia ja äärityyppejä jatkoon. Helpompi ne on voittaa kuin tolkun repparit (katoava luonnonvara).

Tänään on esivaalit ja taistelevat kyllä ihan saatanan kovaa Trumpin ehdokasta vastaan.

Cassidy juuri hävisi Louisianassa Trumpin ehdokasta vastaan koska Tuomitsi Trumpin vallankaappausyrityksen.

Vierailija
105/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei repparit ole selkärankaa nähnykkään. Matelevat suuren mestarinsa edessä.


Lindsay Graham yksi pahimmista🤢

Vierailija
106/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei repparit ole selkärankaa nähnykkään. Matelevat suuren mestarinsa edessä.


Lindsay Graham yksi pahimmista🤢

se puhuu toista ja tekee päinvastoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depressiivinen vaihe meneillä? Pitkään maaninen vaihe jatkuikin-

Vierailija
108/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Depressiivinen vaihe meneillä? Pitkään maaninen vaihe jatkuikin-

80 vuoden maaninen vaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/138 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos J.D. Vancella alkaa pressitilaisuus klo 20 Suomen aikaa, eli n. 15 minuutin kuluttua. 

Ilmoittaa ehkä Donin jäämisestä eläkkeelle, ja itse ottavansa ydinasenapin haltuun. 

Eiköhän Vance ilmoita, että ensin Iran otetaan haltuun, ja sitten Kuuba ja Grönlanti. 

Eli varmistaa poliittisen itsemurhan jatkamalla juuri niitä epäsuosittuja, turhia ja kalliita manööverejä, joita edes kiihkeimmät Magotit EIVÄT halua.

Jepp. Lisää tätä.

Vierailija
110/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Depressiivinen vaihe meneillä? Pitkään maaninen vaihe jatkuikin-

Trumpin uhmaikä on vihdoin ohi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

What's going on?

Vierailija
112/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssijärjestys varmaankin selvisi viimein....Kiina, rysssssä, magamaga

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Iran?

Vierailija
114/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Iran?

takkiin tullut tumpille joltisenkin verran

https://www.verkkouutiset.fi/a/hurja-luku-nain-monta-sotilaskonetta-usa…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käynti Kiinassa hiljensi Trumpin.

Oli niin vaikuttava maa. Kansa on hiljaa ja media ei uskalla edes piipittää.

Lisäksi se  ihana lapsikuoro. Trump ei saa sitå mielestään, uneksii siitä joka yö.

Vierailija
116/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Iran?

-meillä kaikilla on jonkinlaisia rajoitteita-

https://mezha.net/eng/bukvy/8d30f96c_senate_advances_resolution/

Vierailija
117/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediasi on ollut hiljaa ei trump, jos trump kiinnostaa on suomimedia sillon väärä lähde

Vierailija
118/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mediasi on ollut hiljaa ei trump, jos trump kiinnostaa on suomimedia sillon väärä lähde

Mistä maasta olet kun et suomea osaa?

Vierailija
119/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump tacotti taas Iranin kanssa.


Soutaa, huopaa. Jatkaa ad infinitum.

Vierailija
120/138 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin kannatus tietyissä asioissa alle 10%. Esim bensan hinta tai talousasiat. Alle 10%!!! Eli edes superrikkaat tai magattajat ei tykkää.


Saavutus sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi