Tein äsken 30minuutissa niin hyvän salaatin että ei sanotuksi saa
En kerro yksinkertaista huippusalaistani reseptiäni, pelkästään perheelleni ja ystävälleni
Te ette osaa tehdä salaattia, te myytte valmissalaatteja ja halvennatte sillä salaattia ruokana.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miten saat siihen kulumaan 30min?
Jos vaikka haluaa kanaa siihen, niin se pitää ensin paistaa ja sitten odottaa että se jäähtyy, ennen kuin laittaa sen salaattiin.
En ole kauppias joten en myy mitään, tollo.
Kiva juttu! Tosin on hieman erikoista tulla tänne kertomaan, ettei kerro. ;(
En myy mitään. Teen itse ruoat ja salaatit. Salaatin tekoon ei mene noin kauan aikaa. Olet hidas.
Minä söin sen salaattisi. Asun sänkysi alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat siihen kulumaan 30min?
Jos vaikka haluaa kanaa siihen, niin se pitää ensin paistaa ja sitten odottaa että se jäähtyy, ennen kuin laittaa sen salaattiin.
Siihen ei 30min riitä
Mä en kerro mun salaatinkastikereseptiä, ei saa mistään ostettua.
Mulla menee etäpäivän lounassalaatin tekoon yleensä max 10 minuuttia. Proteiinikomponentit olen prepannut ja kypsentänyt valmiiksi jo etukäteen toki. Ja vinegretteä tehnyt kastikepulloon. Mutta muuten vaan laitan suoraan lautaselle aineksia, kastike päälle, paahdan leipää kaveriksi ja siinä se.
Miten saat siihen kulumaan 30min?