Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät! Miksi ette osta läskisoosiaineksia? Ihan parasta ruokaa läskisoosi muusin kanssa! Mä teen kerran viikossa. Halpaa ja hyvää!

Vierailija
09.05.2026 |

Jos saa valita naudanjauhelihasta tehtyä mössöä, niin läskisoosi voittaa kirkkaasti maullaan! Se on myös kaikkien 4 lapseni lempiruokaa ja söisivät sitä useammin kuin teen. Moni on vieraantunut hyvistä perusruoista. On heti joku muinnaisjäänne jos tekee läskisoosia. Tosin minulla on taito hyppysissä tehdä se, joten edellyttää vähän taitoakin valmistaa että tulee hyvää ja mureaa. Tää on muuten Jorma Uotisenkin lempiruoka.  

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein viime viikolla. Eikä ollut edes muusia vaan kuorineen keitettyjä pottuja. 

Ajattelin silloin tehdä tänne aloituksen viikon vanhanaikaisimmasta ruuasta, mutta ehkä teen sen tänään.

Perunat pitääkin keittää kuorineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi