Lue keskustelun säännöt.
Köyhät! Miksi ette osta läskisoosiaineksia? Ihan parasta ruokaa läskisoosi muusin kanssa! Mä teen kerran viikossa. Halpaa ja hyvää!
09.05.2026 |
Jos saa valita naudanjauhelihasta tehtyä mössöä, niin läskisoosi voittaa kirkkaasti maullaan! Se on myös kaikkien 4 lapseni lempiruokaa ja söisivät sitä useammin kuin teen. Moni on vieraantunut hyvistä perusruoista. On heti joku muinnaisjäänne jos tekee läskisoosia. Tosin minulla on taito hyppysissä tehdä se, joten edellyttää vähän taitoakin valmistaa että tulee hyvää ja mureaa. Tää on muuten Jorma Uotisenkin lempiruoka.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Perunat pitääkin keittää kuorineen.