Missä naiset?
Kommentit (22)
Mutta tuollahan saattaa jopa olla MGTOW-miehiä...!
Lasikatto pitää rikkoa! Tasa-arvoa! Miksi meitä ei päästetä tuonne!?
Tuo ei eroa barbileikeistä, paitsi kyseessä on sotaleikki leluilla. Naiset kyllä yleensä jättävät barbileikit siinä 10v tienoilla, joten aika outoa että miehet jatkavat
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei eroa barbileikeistä, paitsi kyseessä on sotaleikki leluilla. Naiset kyllä yleensä jättävät barbileikit siinä 10v tienoilla, joten aika outoa että miehet jatkavat
Ahdasmielisen punaniskan mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ajattelit kasvaa aikuiseksi?
miehellä ei saa olla harrastuksia? erikoista kun muissa keskusteluissa naiset painottaa että miehellä pitää olla se "oma juttu"
Vierailija kirjoitti:
miehellä ei saa olla harrastuksia? erikoista kun muissa keskusteluissa naiset painottaa että miehellä pitää olla se "oma juttu"
Mutta se pitää olla semmoinen minkä naiset kollektiivisesti hyväksyvät, ts. hyödyttää naista jollain lailla niin ettei mies itse sitä mielellään huomaa
Miten se voikin olla että just tuonne on kerääntynyt kaikki soijaiset kaulaparrat koolle😂
Mä leikin lapsena tarpeeksi barbeilla. N28
Varmaan miehet ihmettelis, että missä kummassa ne miehet on barbitapahtumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se pitää olla semmoinen minkä naiset kollektiivisesti hyväksyvät, ts. hyödyttää naista jollain lailla niin ettei mies itse sitä mielellään huomaa
Mietittekö te miehet oikeesti, mitä naiset kollektiivisesti (?) on mieltä teidän harrastuksista?
Kreisiä.
Se nainen älähtää, johon totuus kalahtaa.
Joka ikinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ne taas on alkaneet kummasti kiinnostamaan. M60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ajattelit kasvaa aikuiseksi?
Kumpikohan meistä on lapsen tasolla? Ei, se en ole minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se dementia teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se dementia teettää.
En muista tuollaista koirarotua, tarkoittanet dalmatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi keräillä kalliita maalauksia, huviloita ja edustus autoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tuollaiset lastenleikit.
Ei edes legot?
Ei kiinnosta tuollaiset lastenleikit.