Lue keskustelun säännöt.
Esimerkkejä joissa pariterapia ei ole auttanut
Kommentit (22)
Oma kokemukseni epäonnistuneesta pariterapiasta on se, että terapeuttinen oli koko ajan miehen puolella. Lisäsi vain mieheni kokemusta siitä, että minä olen se kaiken pahan alku ja juuri. Ei varmaan yllätä, että olemme eronneet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän olisi aivan turha mennä terapiaan, koska mies laittaa jatkuvasti minun syykseni hänen eksiensä tekosiaan. Ei siis muista, etten minä ole niitä asioita tehnyt enkä sanonut. Eikä 10 vuoden jälkeenkään esimerkiksi muista, että minä en syö suklaata: joku eksä kai sitten söi, kun aina sitä minulle tuo. Mene siinä sitten terapiaan oikomaan, että ei pidä paikkaansa, ei tuokaan, eikä tuo.
Joo, eiköhän me jossain vaiheessa erota, mut nyt ei jaksa.