Vinkatkaa hyvä shampoo
joka olisi kunnolla syväpuhdistava, niin että hiuspohja puhdistuisi kunnolla, ja mielellään kohtuuhintainen.
Kommentit (36)
Tää aloituksen lause oli alunperin kommenttina jossain ketjussa, sitten joku outo tyyppi tai botti tai mikä ikinä onkaan nappasi sen ja tekee siitä välillä ketjun
Erittäin hieno suomalainen tervashampoo
No kohtuuhintaisesta en tiedä, mutta toisaalta kalliimpi voi olla tehokas, jota tarvitaan vähän. Itse käytän Olaplexiä. Tilasin netistä 1 litran pullon vähän päälle 50 e. Pikkupullo kampaamossa ja kaupassa maksaa usein 35 e. Todella riittoisa ja hoitava. En juuri tarvitse erikseen hoitoainetta. Tukka kiiltää
Ehdottomasti Dermosil meri suolashamppoo.
tätä parempaa shampoota ei ole, eikä tule.
Opin itse kokemuksen kautta äskettäin että jos antaa shampoon vaikuttaa hetken, esim 1min, niin se puhdistaa paljon paremmin. Olikohan kaikki muut jo tajunneet tämän aikoja sitten?
Vierailija kirjoitti:
Opin itse kokemuksen kautta äskettäin että jos antaa shampoon vaikuttaa hetken, esim 1min, niin se puhdistaa paljon paremmin. Olikohan kaikki muut jo tajunneet tämän aikoja sitten?
Aika torvelo pitää olla jossei tuota pidä itsestäänselvyytenä.
Kyllä se hiuspohja puhdistuu ihan tavallisella shampoolla. Sormilla hieroo päänahkaa. Jos käyttää hiustuotteita ja hiukset rasvoittuu helposti niin pese hiukset kahdesti.
Kiitos kaikille vastauksista; samantapainen ketju oli tosiaan jokin aika sitten, mutta unohdin mitä siellä kerrottiin (en ole botti). Nyt jäi mieleen toi XZ Havu mikä silloin mainittiin kans. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tuplapesu, vesi saa olla tarpeeksi lämmintä jotta pesee hyvin. Lopussa voi huuhdella viileällä.
Kerastase, se keltainen puteli. Syväpuhdistulseen k18, pitää jättää vaikuttamaan muutamaksi minuutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ketju jo ollut vähän aikaa sitten?? No minulla toimii XZ löytyy myös syväpuhdistava.
"Syväpuhdistava". Heh. Shampoo ei imeydy ihon läpi.
"Ravitsee hiusta". Heh. Hius on kuollutta solukkoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ketju jo ollut vähän aikaa sitten?? No minulla toimii XZ löytyy myös syväpuhdistava.
"Syväpuhdistava". Heh. Shampoo ei imeydy ihon läpi.
"Ravitsee hiusta". Heh. Hius on kuollutta solukkoa...
Älä takerru pikkujuttuihin. Onhan näitä naamarasvojakin jotka kasvattaa uusia soluja ym.
Nobel palkinnon arvoisia suorituksia.
Tervashampoo, aina on puhdasta tullut