Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työkokemus virallisesti lasketaan?

Vierailija
29.09.2008 |

Mulla on paljon osa-aikaisia työsuhteita. Alkaen 3h/vko - 12h/vko- 25h viikko. Osaa olen tehnyt päällekäin, eli viikkotunnit saattaa noustakin 40 kieppeille.

Onko olemassa jotain virallista säädöstöä miten tää menee? Tietoa tarvitsen työhakemuksen tekoon. Ja toisaalta miten ne ja kuka ne kokemuslisät sitten määrää jos pääsen töihin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimikirjaan mukaan lainkaan, joka oli vähempi, vaikka niitä olisi ollut 2 samalla viikolla ja ylittänyt yhteensä 20 tuntia. Nämä kerätään alkuperäisiltä työtodistuksilta tai kopioilta, jotka kaksi ihmistä on oikeaksi todistanut. Tämän nimikirjan mukaan laskettiin ikälisät.

Ehkä yksityisellä menee vähän samaan tapaan. En siitä tiedä.

Työhakemukseen kuitenkin olen ihan pokkana laskenut yhdenkin projektin puoleksi vuodeksi, joka kesti puoli vuotta, mutta sisälsi 40 työpäivää. Ja yhden apurahakauden 2v, kun en ollut oikeasti ollenkaan töissä, vaan jatko-opiskelin ja väänsin väitöskirjaa. Tuon apurahan sain kuin palkan kerran kuussa ja sen oli tarkoitus mahdollistaa jatko-opiskelu ansiotyöstä vapaana. Eli itse miellän sen kuin palkaksi. Musta tuossa ei ole mitään väärää, jos se käy ilmi CV:ltä, kuinka itse olet sen työkokemuksesi itse määritellyt, etkä salaile asiaa.

Vierailija
2/2 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö muuten tuo raja poistunut? Muistelisin, että nimikirjalakia jotenkin muutettiin muutama vuosi sitten. Otetaankohan sinne jo kaikki työsuhteet? Voiko joku tietävä tarkentaa.

terv. 2, joka on useamman vuoden ollut jo uudessa palkkausjärjestelmässä (palkkavaaka -nimisessä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän