Husin Asko Järvinen: Suomi on varautunut hantavirukseen, odotettavissa viikon parin sisällä
Suomi on varautunut hantavirukseen, kertoo Husin ylilääkäri Asko Järvinen.
Oireinen potilas ohjattaisiin eristyksiin sairaalahoitoon ja näytteet lähetettäisiin toistaiseksi Ruotsiin tutkittaviksi.
Järvisen mukaan testi viruksen toteamiseen Suomessa voitaisiin kehittää kohtalaisen nopeasti.
Jos Alicantessa todettu hantavirusepäily osoittautuisi oikeaksi, tilanne olisi hivenen toinen, Järvinen myöntää. Valppaustasoa terveydenhuollossa tulisi nostaa.
”Mikäli syntyy tällaisia ketjuja, jotka lähtevät eteenpäin, tulee kaikkein altistuneiden osalta reagoida, tarkkailla heitä, ja pyrkiä estämään uudet tartunnat.”
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö keinotekoisen koronahysterian jälkeen kukaan ei enää usko yhteenkään epidemiaan...
maailmanhistorian suurin huijaus koko rakennettu epidemia
En tiedä mistä keinotekoisesta puhut, itse olen teholla töissä ja kyllä vaan valitettavasti ihan nuoriakin ihmisiä kuoli.
Tilastot kertovat faktat:
YLE alkuvuonna 2021:
Kokonaiskuolleisuus ei merkittävästi kasva, vaikka korona jylläsikin vuonna 2020
https://yle.fi/uutiset/3-11731896
näin sanovat tilastot
sitten toki alkoi tulla kuolleisuutta kun koronarokotukset alkoivat eli vuodesta 2021 lähtien ja myös nuoria kuoli koronarokotteiden toimesta...
Rokotettujen piti kuolla parissa viikossa, hyvinpä täällä sätkitään vielä yli viiden vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eilen lehdessä luki, että tää on ihan hallussa ja tuskin leviää edes Suomeen. Tuli vähäm korona-viboja. Eli kesällä se jyllää täällä jo täysillä.
Juhannus peruttu. Uusimaa säppiin ja mökit tyhjiksi.
No alkaako tämä nyt sitten leviämään?
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Enää en lähde tuohon leikkiin mukaan. Yks koohotus riitti. Eikä korona sitten loppujen lopuksi ollut influenssaa kummempi.
Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö keinotekoisen koronahysterian jälkeen kukaan ei enää usko yhteenkään epidemiaan...
En tiedä mistä keinotekoisesta puhut, itse olen teholla töissä ja kyllä vaan valitettavasti ihan nuoriakin ihmisiä kuoli.
YLE alkuvuonna 2021:
Kokonaiskuolleisuus ei merkittävästi kasva, vaikka korona jylläsikin vuonna 2020
näin sanovat tilastot
sitten toki alkoi tulla kuolleisuutta kun koronarokotukset alkoivat eli vuodesta 2021 lähtien ja myös nuoria kuoli koronarokotteiden toimesta...
Rokotettujen piti kuolla parissa viikossa, hyvinpä täällä sätkitään vielä yli viiden vuoden jälkeen.
Niin piti kuolla rokottamattomienkin. Hitaasti ja tuskallisesti rokotusta viimeisillä voimilla itkuntuhruisilla silmillä anoen.
Vierailija kirjoitti:
Lähde??
Helsingin Sionisti
Kohta ollaan taas eristyksissä kotona jokainen :)
Melkein toivon, että nämä foliohatut saisivat jonkun pahan viruksen ja joutuisivat henkihieveriin - ehkä sitten hiljenisivät.
Onhan meillä myyräkuumetta todettu useinkin, varsinkin myyräkannan huippuvuosina. Kesämökkiä siivotessa keväisin tulee tautipiikki. Miten tämä risteilylaivan hanta on erilainen?
Vierailija kirjoitti:
Lähde??
HS
Vierailija kirjoitti:
2020 Fauci / Gates / Obama julkistivat vuosikausia kehitellyn koronaepidemian ennen vaaleja (dokumentit asiasta ovat Epstein dokumenteissa)
2026 Fauci / Gates julkistivat vuosikausia kehitellyn hantan ennen välivaaleja
USA:n demokraattien toimet toistuvat :)
Otahan iltalääkkeesi.
Fakta on, että hanta leviää, kun ihmiset palasivat kotimaihinsa. Itamis-aika jopa 6vk.
Osa jäi St. Helenan saarelle tartuttamaan paikallisia. Joukossa 1 Ruotsalainen. Nämä ihmiset ehtivät levittää tautia tuhansiin ihmisiin, ennen oireiden puhkeamista.
muistan h1n1 epidemian aikana, kun foliohatut väittivät ettei koko influenssaa edes ole a perustelivat sitä sillä, koska eivät itse tunteneet ketäänn, joka siihen oli sairastunut. Että miua huvitti. Sairastuin itse kyseiseen tautiin paria päivää ennen omaa rokotusvuoroani ja oikeasti olen varma, että ilman tamifluta olisin ollut sen kanssa osastolla hoidossa. Tamiflu toimi kohdallani ja olin sitten vain kotona eristyksissä yskimässä. Yskiminen saatui hirveän paljon ja kokonaan olin kunnossa vasta 2-3 kuukauden kuluttua. Niin pitkään meni keuhkoilta toipua. Sen jälkeen en olekaan sairastunut kuin pari pikkuflunssaa, mutta muisan tuolloin ajatelleeni, että miten ihmeessä joku voi ajatella, että asiaa x tai y ei ole olemassa, koska hän itse ei ole koskaan nähnyt asiaa x ja y ja jättää täysin huomioimatta tosiasiat. ä
Ihan sama jos väittäisi, etät petteri orpoa tai riikka purraa ei ole olemassa,koska en ole koskaan its enähnyt heitä enkä tunne ketään, joka olisi ja ne tyypit telkassa, joiden väitetään olevan petteri orpo tai riikka purra on varmasti tekoälyllä luotuja hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä käyn kaivamassa kaverin ylös ja sanon, että töihin siitä, et sä mihinkään koronaan kuollu huijari.
Mä voin tulla auttamaan jos sä autat mua kaivamaan veljeni ylös.
Vierailija kirjoitti:
Melkein toivon, että nämä foliohatut saisivat jonkun pahan viruksen ja joutuisivat henkihieveriin - ehkä sitten hiljenisivät.
Sitten asiaa selitetään siten, että tauti on tehty hänelle ja sen tarkoituksena on vaientaa hänet, jottei totuus pääse esiin. Valitettavasti foliohattuisuus n sen verran paha tauti ettei siitä hevillä parane.
Vierailija kirjoitti:
Asensin jo Hanttavilkku-sovelluksen puhelimeen, ostin kaupasta 960 rullaa vessapaperia ja hain myös 500 joditablettia ja 1000 FFP kasvomaskia
Hyvä! Noilla pitäisi kyllä alkuun pärjätä.
Voisit lisäksi hankkia kuivamuonaa ja säilykkeitä kaiken varalle. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE alkuvuonna 2021:
näin sanovat tilastot
Niin piti kuolla rokottamattomienkin. Hitaasti ja tuskallisesti rokotusta viimeisillä voimilla itkuntuhruisilla silmillä anoen.
Enpä tuollaista koskaan kuullut.
Hanta viruksessa pirullista on se, että itämisaika oireisiin voi olla 6 viikkoa. Ihmiset ehtivät levittää virusta vaikka miten moneen, ennenkuin tajuavat olevansa sairaita. Saa nähdä, onko tämä virus, joka harventaa maailman väestöä oikein kunnolla.
Joopa joo, varautuminen vieläkin yhtä paskalla tasolla mitä oli koronan alussa.