IS: Marja Kihlström teki rikosilmoituksen lapsensa takia
https://www.is.fi/viihde/art-2000011993319.html
Hieno esimerkki taas siitä, kun on julkisuuden henkilö pääset kuin koira veräjästä. Mitään vastuuta ei tarvitse ottaa jälkikasvun käytöksestä. Is ei ole tässä kuullut edes toista asianomistajaa yllätys yllätys. Eikä myöskään mainitse sitä että asianomistaja on yrittänyt ottaa Kihlströmiin yhteyttä useita kertoja tuloksetta selvittääkseen asiat. Nyt on sitten damage controllit päällä ja heidän perhe kärsii vaikka oma lapsi piinaa muita.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tämän Leenan tiedätte?
Moni varmaan seuraa Leenan tiliä tatuointien ja kuvataiteen, sekä kamppailulajien takia. On siis tatuoija, kuvataiteilija ja harrastaa kamppailulajeja.
No nuo asiat kertookin paljon tästä Leenasta ett millanen ihminen hän on joten hajaantukaa ei ole mitään nähtävää😁
Anteeksi mitä? Ihme porukkaa täällä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tämän Leenan tiedätte?
Moni varmaan seuraa Leenan tiliä tatuointien ja kuvataiteen, sekä kamppailulajien takia. On siis tatuoija, kuvataiteilija ja harrastaa kamppailulajeja.
Näköjään on osallistunut Kirjolla-ohjelmaan. ADHD ja autismi (ennen nimettiin aspergeriksi)
Mun lapsuudessa pahimmat kiusaajat oli koulun terveydenhoitajan tytär, psykoterapeutin tytär ja rehtorin poika. Kukaan näistä ei ottanut asiaa tosissaan, koska olivat mielestään ammattikasvattajia, joiden lapset eivät kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mistä te tiedätte puhuuko tämä "Leena" totta?
Miksi ihmeessä kukaan keksisi päästään tällaista. Tiedän Leenan tuttujen kautta, hän on ihan täysjärkinen ihminen, joka vaan haluaa oikeutta lapselleen.
Miksi ihmeessä hän alkaa netissä meuhkata, eikä hoida asioita virallista tietä, jos kerran todisteet on.
Täysjärkinen voi olla, mutta eihän tuo missään nimessä fiksun ihmisen toimintaa ole.
Jospa on yrittänyt jo koulun kautta, mutta mitä se auttaa jos vanhemmat ei usko että oma lapsi on hirviö? Minun poikaa kiusattiin koulussa, yhtäkkiä saattoi saada nyrkistä jne. Koulu vähätteli ja selitteli, sitten lupasin vuorokauden selvittää ja lopettaa kiusaaminen tai poliisi tulee turvaamaan koulun käynnin. Kummasti asia selvisi heti.
Vierailija kirjoitti:
Suututtaa Leenan lapsen puolesta, omakin lapseni on kärsinyt koulukiusaamisesta, joka kärjistyi väkivaltaan ja oli pakko muuttaa toiselle puolelle kaupunkia ja vaihtaa koulua. Meidänkin tapauksessa kiusaajan isä vaan nauroi päin naamaa ja vähätteli tapahtumaa, kun hänen lapsensa oli taas varastanut ja tuhonnut lapseni omaisuutta ja rikkonut puhelimen hakkaamalla sitä kallioon. Väitti, että mun lapsi on syyllinen, kun kantaa puhelinta mukana koulussa ja aiheuttaa kateutta, että ”ei kannata hommata lapselle puhelinta, jos se tuo ongelmia”. Nykyisessä koulussa on kavereita eikä kiusata.
Uskomatonta tekopyhyyttä ja ylimielisyyttä tältä seksuaaliterapeutilta vielä kehdata julkisesti väittää näitä ”perättömiksi väitteeksi”. En tunne Leena henkilökohtaisesti, mutta olen pitkään seurannut häntä eikä todellakaan ole mikään draamanhakuinen ihminen, päinvastoin. Tämä on häneltä hätähuuto pitkään jatkuneen väkivallan ja kiusaamisen katkaisemiseksi. Kihlstöm ei ota asiaa tosissaan, ei puutu lapsensa ongelmiin ja kiusaamiseen(väkivaltaan), joten keinot on aikalailla lopussa.
Tällä kertaa lapsi oli hakattu sairaalakuntoon, hakattu verille, potkittu päähän, revitty hiuksia päästä, kynsitty naama verille ja hakattu mailalla mm. polveen niin, että se vaikuttaa väliaikaisesti uhrin liikuntakykyyn.
Sairasta!
Toivottavasti nyt selviää asiat, kun on tehty ilmoitus viranomaisille. Lapsethan ei aina kerro välttämättä kaikkea kotona, että kuka teki mitä.
En siis puolustele kumpaakaan osapuolta, mutta nyt toivottavasti asiat saadaan käytyä läpi. Vaikka alaikäiset kyseessä, siirtynee sosiaalitoimelle poliisista lasten osalta.
Äitien tekemiset tietysti poliisi tutkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo akka on päästään sekaisin. Ei ihme, että sen lapsi on mätämuna! Ei ole omena pudonnut kauas puusta. Peräänkuulutan vanhemman vastuuta ja vakavia seurauksia!
Rauhoitupas vähän. Onko sinulla todisteita asiasta muuta kuin jonkun somekirjoitus?
Mites ne koulun valvontakamerat.
Katsoin tuon Leenan ig stoorin, no, ulosanti ei oo välttämättä kaikkein korrekteinta, mutta vaikea uskoa että joku kertoilisi tuollaisia juttuja vain huvikseen. Varmaan tuossa joku totuuden siemen on. Ja erittäin vastuutonta Ilta-Sanomilta asettua Kihlstömin puolelle, niinkuin julkisuus olisi automaattisesti tae fiksuudesta tai siitä että niiden lapset on fiksuja. Mulla on ollut useitakin ns julkkisten lapsia oppilaina ja voi hyvä ihme kun tietäisitte miten osa niistä on käyttäytynyt. Ei uskoisi julkisuuskuvan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututtaa Leenan lapsen puolesta, omakin lapseni on kärsinyt koulukiusaamisesta, joka kärjistyi väkivaltaan ja oli pakko muuttaa toiselle puolelle kaupunkia ja vaihtaa koulua. Meidänkin tapauksessa kiusaajan isä vaan nauroi päin naamaa ja vähätteli tapahtumaa, kun hänen lapsensa oli taas varastanut ja tuhonnut lapseni omaisuutta ja rikkonut puhelimen hakkaamalla sitä kallioon. Väitti, että mun lapsi on syyllinen, kun kantaa puhelinta mukana koulussa ja aiheuttaa kateutta, että ”ei kannata hommata lapselle puhelinta, jos se tuo ongelmia”. Nykyisessä koulussa on kavereita eikä kiusata.
Uskomatonta tekopyhyyttä ja ylimielisyyttä tältä seksuaaliterapeutilta vielä kehdata julkisesti väittää näitä ”perättömiksi väitteeksi”. En tunne Leena henkilökohtaisesti, mutta olen pitkään seurannut häntä eikä todellakaan ole mikään draamanhakuinen ihminen, päinvastoin. Tämä on häneltä hätähuuto pitkään jatkuneen väkivallan ja kiusaamisen katkaisemiseksi. Kihlstöm ei ota asiaa tosissaan, ei puutu lapsensa ongelmiin ja kiusaamiseen(väkivaltaan), joten keinot on aikalailla lopussa.
Tällä kertaa lapsi oli hakattu sairaalakuntoon, hakattu verille, potkittu päähän, revitty hiuksia päästä, kynsitty naama verille ja hakattu mailalla mm. polveen niin, että se vaikuttaa väliaikaisesti uhrin liikuntakykyyn.
Sairasta!
Toivottavasti nyt selviää asiat, kun on tehty ilmoitus viranomaisille. Lapsethan ei aina kerro välttämättä kaikkea kotona, että kuka teki mitä.
En siis puolustele kumpaakaan osapuolta, mutta nyt toivottavasti asiat saadaan käytyä läpi. Vaikka alaikäiset kyseessä, siirtynee sosiaalitoimelle poliisista lasten osalta.
Äitien tekemiset tietysti poliisi tutkii.
Toivotaan, että kiusaaminen loppuisi. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tästä kiusaajasta on tehty rikosilmoitus, mutta nyt kun myös Kihlström on tehnyt rikosilmoituksen, niin ehkä asiaan puututaan paremmin, tiedä häntä. Luulisi, että puuttuisi lapsensa käytökseen, kun se on vaarassa vaikuttaa hänen julkisuuskuvaansa ja maineeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin ennen Kihlstömiä ihan miellyttävänä hahmona(vaikkakin jatkuva seksipuhe ja alastonohjelmat on mauttomia) mutta nyt meni maku kokonaan, niin vastenmielistä toimintaa ettei mitään rajaa. Uskon, että moni ajattelee samoin. Tää kiusaaja myös ahdistelee luokkakavereitani jatkuvilla seksipuheilla ja seksuaalisilla ehdotuksilla. Mistähän johtunee…
Ei ole omena kauas puusta pudonnut. Varsinainen "seksiterapeutti", jos pitää hekumoida telkkarissa alastomilla ihmisillä ja vielä arvioida tiettyjä kehon osia. Sairasta touhua!
Katsoin Leenan stoorit. Vaikea uskoa, että hän valehtilisi. Kyllä näyttää siltä, että Kihlström yrittää siilipuolustusta ja vastapuolen mustamaalaamista sikamaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin ennen Kihlstömiä ihan miellyttävänä hahmona(vaikkakin jatkuva seksipuhe ja alastonohjelmat on mauttomia) mutta nyt meni maku kokonaan, niin vastenmielistä toimintaa ettei mitään rajaa. Uskon, että moni ajattelee samoin. Tää kiusaaja myös ahdistelee luokkakavereitani jatkuvilla seksipuheilla ja seksuaalisilla ehdotuksilla. Mistähän johtunee…
Voi ei 😳😰
Vierailija kirjoitti:
Onhan periaatteessa vähän kyseenalaista levitellä tämän pahoinpitelijä-epäillyn lapsen tietoja, etenkin jos 10-vuotias lapsi, eikä rikosoikeudellisesti vastuussa. Mutta toisaalta, en lähtisi kivittämään Leenaa. Jos mulla olisi lapsia ja oma lapsi samassa asemassa, voisin itsekin ehkä toimia samoin.
Kyseenalaista ja mahdollisesti jopa rikollista. Siksi kai rikosilmoitus tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei 😳😰
Apua, toi kommentti on mun kirjoittama ja näköjään autocorrect on muuttanut sanan ”luokkakavereitaan” muotoon ”luokkakavereitani”. Siis olen ihan aikuinen nainen ja puhun nyt tämän lapsen luokkakavereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omena kauas puusta pudonnut. Varsinainen "seksiterapeutti", jos pitää hekumoida telkkarissa alastomilla ihmisillä ja vielä arvioida tiettyjä kehon osia. Sairasta touhua!
Jotenkin outo fiilis tullut tuosta naisesta aina.
Uskon Leenaa...
Että osaakin noin ruma nainen olla seksuaaliterapeuttina.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa "Leena" täällä meuhkata.
Taitaa pikemminkin Marjalla on damage controllit tulilla
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se ongelma, että ehkä Leena ei tiedosta, että syyllisistäkään alaikäisistä ei pitäisi nettiin levittää tietoja, josta ovat tunnistettavissa.
Jaana Kavonius on myös nimennyt lapsensa kiusaajan nettikirjoituksissaan ja se on yhtenä keskeisenä osana hänen saamiaan syytteitä. (Toki Jaana on ns. omassa sarjassaan, enkä muuten tarkoita rinnastaa häntä tähän Leenaan millään tavalla)
Voihan se olla, että tästä tulee seurauksia kiusatun äidille. Mutta varmasti seisoo tekonsa ja sanomistensa takana. Äidin epätoivo ei usein kaihda keinoja, kun on oman lapsen hyvinvoinnista kyse.
Ilmoitin jo kertaalleen ketjun tästä aiheesta asiattomaksi. Ei ole kummankaan lapsen edun mukaista, että asiasta mutuillaan täällä. Jos se jostakusta läheisestä tuntuu hyvältä idealta, kehottaisin jäitä hattuun ja pistämään lapsen edun etusijalle.
Vierailija kirjoitti:
Että osaakin noin ruma nainen olla seksuaaliterapeuttina.
Älkää pliis lähtekö tälle linjalle, ei oo OK. Tällainen ulkonäön haukkuminen on naisvihaa ja kiusaamista myös. Osapuolten ulkonäkö ei liity asiaan millään tavalla!
Nyt googlasin, niin hän on autismin kirjolla. Ehkä siksi ei osaa toimia tällaisissa tilanteissa.
Mutta hyvä, että nyt selviää, kuka teki mitä. Ja miksi.
Lapsethan voi kotona kertoa muunneltua totuutta, puolin ja toisin.