Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha jos kehuin työkaverinaisen tissejä kauniiksi illanvietossa saunan pukkarissa?

Vierailija
08.05.2026 |

Oltiin juuri tultu saunasta. Itse hän jotenkin otti pienet tissinsä puheeksi ja minä jatkoin freudilaisella lipsahduksella, että mielestäni ne ovat oikein kauniit ja käteensopivat. 

Onneksi alalla ei ihan herkät pärjää. Sain toki myöhemmin kuulla kuittia: "etkö muista että kehuit mun tissejä". 

Taas sai hävetä.

M41

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen osaa vastata vain arvioinnin kohde itse , puolestaloukkaantujien mielipiteistä ei kannata välittää!

Vierailija
2/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok vastaus tuo on minusta, jos hän otti itse ensin asian puheeksi. Ihan mielenkiinnosta: oliko teillä siellä sekasauna? Vai mitä teit naisten pukkarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 no älä lannistu, uusi provo vaan tulille

Vierailija
4/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok vastaus tuo on minusta, jos hän otti itse ensin asian puheeksi. Ihan mielenkiinnosta: oliko teillä siellä sekasauna? Vai mitä teit naisten pukkarissa?

Sekasauna ja sama pukkari, ei tollasissa kesämökkijutuissa mitään naisten pukkareita ole erikseen.

Vierailija
5/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista homoilua siellä, kehuitaan toisten man boobseja...

Vierailija
6/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sattuuhan noita. Onneksi sinulle taisi sattua nainen, joka ei pahastu ja otti huumorilla. Jos saunassakin olitte. Jossain toisessa tilanteessa voisit olla esimiehesi puhuttelussa.

Vierailija
7/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa menin väärään ja näin

Ap

Vierailija
8/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän otettu kehuista, vaikka esittäisikin feministiä.

Vierailija
9/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sattuuhan noita. Onneksi sinulle taisi sattua nainen, joka ei pahastu ja otti huumorilla. Jos saunassakin olitte. Jossain toisessa tilanteessa voisit olla esimiehesi puhuttelussa.

Ei siis menin vanhoissa naisten pukkariin. En sauno itse ollenkaan.

Ap

Vierailija
10/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten tinderissä olin laittanut hänelle ruksia niin tästäkin sain kuulla. 

ap

Vierailija
11/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sun mielikuvitusduunin mielikuvitussaunaillat.

Missään asiallisessa työpaikassa ei sekasaunota, mutta toki noin voi käydä kuuden promillen tilassa jossain kolme äijää ja etukuormaaja -tasoisessa kiinteistönhuoltofirmassa, johon pääsee töihin jopa piikkihuumeiden käyttäjät.

Vierailija
12/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hävettävää. Siitä kesäromanssi vaan pystyyn ja maistelemaan niitä tisuja!

Vierailija
13/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekasauna ja sama pukkari, ei tollasissa kesämökkijutuissa mitään naisten pukkareita ole erikseen.

Eikä tollaisiin saunailtoihin lähde kuin Jorma ja Tero telakoitumaan yhdessä 48 kaljatölkin kanssa.

Typerin tositarina noista on yksi paljuilta, jossa Yrittäjä itse oli kännissä heti aamusta ja kun työväki valui paikalle, alkoi paljun lämmitys, jota tehtiin niin hartaasti, että lopulta vesi kiehui eikä kukaan (onneksi?) päässyt paljuun.

Vierailija
14/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän persusen seksifantasia, osa miljoona.

Vierailija
15/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa sulla töitä.

Vierailija
16/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoris saa erektion sanasta nainen, joten se käyttää aina ilmaisua työkaverinainen, tapailunainen, tapailumies jne. Se on pikkasen (paljon) vajaa päästään.

Vierailija
17/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kumma juttu, että ihan mielikuvitusnaisen tissejä kehuit etkä omia riippuvia miestissejäsi, ap. Kokeile voiko niitä läpsytellä kädellä läisk läisk läisk

Vierailija
18/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse oma naisensa. Tälläkin hetkellä todennäköisesti istuu lantun päällä yrittäen saada sen sujahtamaan anukseensa.

Vierailija
19/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhdessä firmassa sihteerillä ihan järkyttävän isot ja mahtavat tissit. Kyllä niitä mielellään saunassa katseli.

Vierailija
20/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä saa piristystä tylsään työpäivään. Jossain threadsissa on haukat oitis teilaamassa, mutta täällä on vähän huumoriakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän