Koulukyydin tuloajaksi merkitty 8.30,lapsi meni ulos 8. 28 ja näki kun taksi lähti pihasta
Soitin perään niin eivät voi kuulemma laittaa uutta kyytiä,veljeni tulee onneksi käymään kohta tässä niin heittää tytön kouluun, myöhästyy muttei voi mitään.
Eikä muuten ole eka kerta taksi tulee miten sattuu.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ens kerralla sitten muutama minuutti aikaisemmin
Kun kyydin lähtöaika on klo 8:30, niin klo 8:28 kerkeää hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Noinhan siinä käy kun keittiön kello on kaks minuuttia jäljessä ja taksin kello kaks minuuttia edellä ;)
Tämä.Eli ajoissa pysäkille.
Ulkona pitää olla paljon aikaisemmin. Ainakin 5-10 minsaa aikaisemmin. Mulla oli kerran sama ongelma, kun jouduin kulkemaan taksilla (en maksa itse kyytejä !!), olin pikkuisen myöhässä, vahingossa muutaman minuutin, eikä taksia näkynyt. Ne eivät jää odottelemaan, heilläkin on tietyt aikataulut, että joku haetaan silloin ja silloin, seuraava silloin ja silloin jne. Tasan sekunnilleen siihen tiettyyn aikaan. Että ne pysyvät aikataulussa, eikä muille tule sitten viivästyksiä yhden ihmisen takia. Sellainen on todella noloa. Piti soittaa taksi takaisin, tuli hetken päästä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukyydin ohikulkuaika oli aikoinaan 8.20. Pysäkillä piti olla vähintään 10min aikaisemmin.
Huoltaja opettaa lapsensa toimimaan järkevämmin ja olemaan noutopaikassa ajoissa.
Jos on ilmoitettu että pysäkillä on oltava klo 8:10, homma on ok. Jos on kerrottu että hakuaika on 8:30, kyyti ei voi lähteä aikaisemmin.
Kyllä se vaan voi. Olkaa hyvät ihmiset ajoissa paikalla!
Pakkasella puetaan riittävästi vaatetta päälle, jotta tarkenee. Auto voi myös mennä rikki tai ajaa ojaan, jolloin pitää pärjätä puoli tuntia pihalla. Nepsyt opetetaan pakolla pysymään paikoillaan pysäkillä ilman kiipeilyä.
Mikä tässä on nyt niin vaikeaa? Kasarilla ei kukaan vanhempi olisi mussuttanut näistä asioista.
Näin se menee sit ne inisee, "et ollut paikalla" tulevat joko etuajassa tai myöhässä ite hakemaan.Pitää varmaan olla 10min aiemmin..
Oliko lapsesi taas humalassa, kun ei mennyt koulukyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Ulkona pitää olla paljon aikaisemmin. Ainakin 5-10 minsaa aikaisemmin. Mulla oli kerran sama ongelma, kun jouduin kulkemaan taksilla (en maksa itse kyytejä !!), olin pikkuisen myöhässä, vahingossa muutaman minuutin, eikä taksia näkynyt. Ne eivät jää odottelemaan, heilläkin on tietyt aikataulut, että joku haetaan silloin ja silloin, seuraava silloin ja silloin jne. Tasan sekunnilleen siihen tiettyyn aikaan. Että ne pysyvät aikataulussa, eikä muille tule sitten viivästyksiä yhden ihmisen takia. Sellainen on todella noloa. Piti soittaa taksi takaisin, tuli hetken päästä .
Tuo sinun tilanteesi on eri asia. Sä olit myöhässä, jolloin taksi oli jo mennyt. AP:n lapsi oli ulkona ennen noutoaikaa, mutta taksi oli jo mennyt.
Tyypillinen av meno.
Jos aikuinen olisi menossa lääkäriin ja joutuisi odottamaan "tulossa olevaa" taksia 45 min ulkona siitä nousis kauhea poru.
Mutta lapsen pitäisi seistä kaatosateessa tai paukkupakkasessa ihan vaan koska taksi SAATTAA tulla etuajassa🙈.
Mun normaalit lapset kulkevat koulukyydillä, koska matka on pitkä. Heidän kaltaisiaan on paljon. Ei ole mikään nepsyongelma tämä.