Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olenkohan mä bi, tai peräti lesbo??

Vierailija
11.05.2007 |

Mulla takana pari paskaa suhdetta miehen kanssa, joista lapset. Nykyään (olen yh) en todellakaan kaipaa enää miestä elämääni. Lähinnä mua naurattaa/inhottaa baarissakin tyrkkyseksin tarjoajat ja muut miehet jotka tekee itteensä tykö.

Ja nykyään, mä kattelen naisia " sillä silmällä" .

En siis kaikkia, vaan vain joitakin. Musta tuntuu että mulle on kehittynyt " homotutka" ja huomioin ne naiset jotka tykkää myös naisista. Olen suudellut kerran erittäin kiihkeästi yhden naisen kanssa.. melkein lähdin jatkoillekin. Onneksi en. Kerran löysin itseni jatkoilta lesbonaisten kanssa, mitään ei tietenkään taphtunut, ihan asiallisesti oltiin mutta.. flirttailin kovasti yhden naisen kanssa siitä seurueesta ja aiheutin mustasukkaisuusdraamaa :(

Viimeksi kun olin baarissa, yksi nainen kiinnitti mun huomion. Vaihdettiin numeroitakin " kavereina" . Jotenkin toivoin koko ajan aloitetta häneltä, mutta mitään ei tapahtunut..

Apua. Onko musta tullut lesbo/bi??

En kyllä ikinä osaisi itseäni kuvitella mihinkään parisuhteeseen naisen kanssa, enkä seksiinkään.. mutta jokin näissä kuitenkin kiehtoo.

Olenko outo?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on siinä katseessa, tai olemuksessa se jokin juttu. Nää mua kiinnostavat naiset ei ole olleet mitään " rekkalesboja" (enkä itsekään ole :D) joten sen puoleen ei ainakaan tunnistamista ole tapahtunut. Jotenkin sen vain aistii, ihan kuin ois samalla taajuudella.

Ja tää taajuusjuttu on semmonen, että tosiaankaan ei kiinnosta omat kaverit tai ihan kuka tahansa nainen. Ne on vaan ne tietyt -eli bit ja lesbot. Tän tarkempaa selitystä en osaa antaa ;)

Ehkä etsin omaa seksuaalisuuttani, kuka tietää. Jotenkaan en vain kaipaa enää perinteistä mies-nainen seksiä, mutta vielä vähemmän naisten välistä seksiä. Ehkä mä olen antiseksuaalinen olento?

ap

Vierailija
2/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt siltä kuulostaa, että olet lesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä katseessa sitten jotain erityistä vai mikä on se " juttu" mistä tiedät?

Tämä aihe nimittäin kiinnostaa minuakin ;)

Vierailija
4/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pettymykset miesten kanssa aiheuttaa sen, että tällä hetkellä naiset vaan kiiinnostaa enemmän, voi olla ohimenevää. Mutta pää asia että nautit :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän