Kannatti ostaa kilo espanjan mansikkaa hintaan 3,98e
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vetisiä on espanjalaiset. Eivät ole oikeaa mansikkaa nähneetkään.
Kai ne ylikypsät aina on?
Vierailija kirjoitti:
Edellinen satsi oli epäkypsiä. Tää oli iloinen ylläri. Voi ne marjat huuhdella.
Ap
Marjat eivät ole epäkypsiä, ne ovat raakoja.
Ei ne edes maistu mansikoille. Ja pesu vähentää makua enemmän. Että miksikö me pitää pestä? Mansikat poimitaan pellolta, kannat pois, huuhdellaan vedellä roskat pois ja SE VESI on tässä se epäpuhdas. Ethän sä juo ulkomaillakaan hanavettä? Sitä samaa ei puhdasta vettä on mansikoissa. Kotimaiset pellolla kasvaneet mansikat maistuu auringolle ja makealle, ei niitä voi verrata muihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne edes maistu mansikoille. Ja pesu vähentää makua enemmän. Että miksikö me pitää pestä? Mansikat poimitaan pellolta, kannat pois, huuhdellaan vedellä roskat pois ja SE VESI on tässä se epäpuhdas. Ethän sä juo ulkomaillakaan hanavettä? Sitä samaa ei puhdasta vettä on mansikoissa. Kotimaiset pellolla kasvaneet mansikat maistuu auringolle ja makealle, ei niitä voi verrata muihin.
Missään ei kastella hanavedellä. Espanjassa hanavesi on ihan yhtä juotavaa kuin Suomessakin.
Ostin samaa satsia 900 g Savonlinnan Prismasta pari tuntia sitten. Olivat kyllä makeita, kypsiä ja hyviä. Toki valitsin kypsimmän näköisen laatikon. Parhaita ulkomaalaisia varmaan koskaan.
Joo, siellähän afrikkalaiset orjatyöläiset poimivat mansikoita, et kai kuvittele, että epsanjalainen itte kumartuisi mansikan poimintaan. Ja ties mitä viruksia niistä löytyykään.
Alepasta jokin kolmen euron rasia. Oli kyllä pettymys. Kauhean kovia ja mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen satsi oli epäkypsiä. Tää oli iloinen ylläri. Voi ne marjat huuhdella.
Ap
Huuhtelu ei auta poistamaan esim. ulostebakteereita. Espanjassa maataloudessa käytetään halpatyövoimaa. Työläisillä ei usein ole wc- tai käsienpesu mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen satsi oli epäkypsiä. Tää oli iloinen ylläri. Voi ne marjat huuhdella.
Ap
Marjat eivät ole epäkypsiä, ne ovat raakoja.
Ajattelin ekaksi että kypsymättömiä.
Ap
Kai te ymmärrätte, että ne poimitaan raakoina. Siksi maku ei ole hääppöinen.
Kauan sitten ulkomaalainen tuttava tuli kylään ja tarjosin suomalaista torimansikkaa rasiasta. Tämä ihminen otti rasian, vei mansikat pesuun ja piti kunnon saarnan siitä että vihannekset, hedelmät, juurekset ja marjat pestään aina ennen syöntiä.
Ap
Ulkomaiset näyttää ihan muovisilta.
Tunge ne mansikat peräsuoleesi, saatanan ääliö!
Ekaa kertaa ostin tänä vuonna ja onhan ne hyviä. Kotimaisia ei todellakaan ole vara ostaa
Vierailija kirjoitti:
Vetisiä on espanjalaiset. Eivät ole oikeaa mansikkaa nähneetkään.
Ei tietenkään ole nähneet. Ei mansikoilla ole silmiä senkin höpsö. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tunge ne mansikat peräsuoleesi, saatanan ääliö!
Sinnehän ne menee muutaman suolenmutkan kautta...
Siotan vasta kesällä kun hinnat romahtaa.
Mieluiten kotimaisia, paitsi nykyään vain kerran kesässä, ovat hintavia. Tai ehkä ostan pakastemarjoja. Kotiinkuljetuksessa samalla kun muutakin, ei ole enää omaa kulkuvälinettä.
Miksi halusit jakaa tämän tiedon, ap?
Niitä kastellaan epähygieenisellä vedellä.