Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannatti ostaa kilo espanjan mansikkaa hintaan 3,98e

Vierailija
07.05.2026 |

Kypsiä ja makeita olivat. 😋 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kastellaan epähygieenisellä vedellä.

Vierailija
22/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetisiä on espanjalaiset. Eivät ole oikeaa mansikkaa nähneetkään.

Kai ne ylikypsät aina on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen satsi oli epäkypsiä. Tää oli iloinen ylläri. Voi ne marjat huuhdella. 

Ap

Marjat eivät ole epäkypsiä, ne ovat raakoja.

Vierailija
24/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne edes maistu mansikoille. Ja pesu vähentää makua enemmän. Että miksikö me pitää pestä? Mansikat poimitaan pellolta, kannat pois, huuhdellaan vedellä roskat pois ja SE VESI on tässä se epäpuhdas. Ethän sä juo ulkomaillakaan hanavettä? Sitä samaa ei puhdasta vettä on mansikoissa. Kotimaiset pellolla kasvaneet mansikat maistuu auringolle ja makealle, ei niitä voi verrata muihin.  

Vierailija
25/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne edes maistu mansikoille. Ja pesu vähentää makua enemmän. Että miksikö me pitää pestä? Mansikat poimitaan pellolta, kannat pois, huuhdellaan vedellä roskat pois ja SE VESI on tässä se epäpuhdas. Ethän sä juo ulkomaillakaan hanavettä? Sitä samaa ei puhdasta vettä on mansikoissa. Kotimaiset pellolla kasvaneet mansikat maistuu auringolle ja makealle, ei niitä voi verrata muihin.  

Missään ei kastella hanavedellä. Espanjassa hanavesi on ihan yhtä juotavaa kuin Suomessakin.

Vierailija
26/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin samaa satsia 900 g Savonlinnan Prismasta pari tuntia sitten. Olivat kyllä makeita, kypsiä ja hyviä. Toki valitsin kypsimmän näköisen laatikon. Parhaita ulkomaalaisia varmaan koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siellähän afrikkalaiset orjatyöläiset poimivat mansikoita, et kai kuvittele, että epsanjalainen itte kumartuisi mansikan poimintaan. Ja ties mitä viruksia niistä löytyykään.

Vierailija
28/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepasta jokin kolmen euron rasia. Oli kyllä pettymys. Kauhean kovia ja mauttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen satsi oli epäkypsiä. Tää oli iloinen ylläri. Voi ne marjat huuhdella. 

Ap

Huuhtelu ei auta poistamaan esim. ulostebakteereita. Espanjassa maataloudessa käytetään halpatyövoimaa. Työläisillä ei usein ole wc- tai käsienpesu mahdollisuuksia.

Vierailija
30/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen satsi oli epäkypsiä. Tää oli iloinen ylläri. Voi ne marjat huuhdella. 

Ap

Marjat eivät ole epäkypsiä, ne ovat raakoja.

Ajattelin ekaksi että kypsymättömiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte, että ne poimitaan raakoina. Siksi maku ei ole hääppöinen.

Vierailija
32/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten ulkomaalainen tuttava tuli kylään ja tarjosin suomalaista torimansikkaa rasiasta. Tämä ihminen otti rasian, vei mansikat pesuun ja piti kunnon saarnan siitä että vihannekset, hedelmät, juurekset ja marjat pestään aina ennen syöntiä.

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiset näyttää ihan muovisilta.

Vierailija
34/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge ne mansikat peräsuoleesi, saatanan ääliö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa ostin tänä vuonna ja onhan ne hyviä. Kotimaisia ei todellakaan ole vara ostaa

Vierailija
36/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetisiä on espanjalaiset. Eivät ole oikeaa mansikkaa nähneetkään.

Ei tietenkään ole nähneet. Ei mansikoilla ole silmiä senkin höpsö. 😂

Vierailija
37/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunge ne mansikat peräsuoleesi, saatanan ääliö!

Sinnehän ne menee muutaman suolenmutkan kautta...

Vierailija
38/40 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siotan vasta kesällä kun hinnat romahtaa.

Vierailija
39/40 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kotimaisia, paitsi nykyään vain kerran kesässä, ovat hintavia.  Tai ehkä ostan pakastemarjoja. Kotiinkuljetuksessa samalla kun muutakin, ei ole enää omaa kulkuvälinettä.

Vierailija
40/40 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit jakaa tämän tiedon, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi