Mistä tunnistan, jos lapseni on polttanut kannabista?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:57"]silmät voivat verestää, vaatteet voivat haista pahalle. Kannabis näkyy huumetesteissä n. kuukauden joten jos vahvasti epäilet, testeihin vaan.
[/quote]
Hahah kannabis näkyy seuloissa parisen päivää. Ottaisotte asioista selvää ennenkun allatte pätemään
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 04:24"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 04:17"]
15 mitä hemmettiä? Kannabis näkyy seuloissa muutaman PÄIVÄN. Ei missään nimessä kuukautta
[/quote]
näkyy virtsasta 7-30pv, pidempäänkin jos paljon polttaa.. Näkyy kaikista päihteistä kauimmin vaikka on miedoin.
[/quote] aaarggh. Idiootti. Miten sitten selität kun olen jo monta kuukautta päässyt seuloista läpi jotka ovat olleet kahdesti viikossa? Lopettakaa päteminen jos ette tiedä asiasta yhtään mitään.
Poltin kerran jointtia kaupungilla ja kytät ajo vieree vedin ihan kylmän rauhallisesti jointini eikä kytät huomannut mitää
Kerran oltii kesä mökillä mun kollegan kans ja verettin sellaiset pesäliset älystä vittu ko kolisi
Kannabis kannattais laillistaa Suomessa loppuis kaikki väkivalta minkä viina piru aiheuttaa kaikki ihmiset olis ystävällisiä toisillensa ku ne olis vitun hyviis paukuissa kannatan lailistusta
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 04:24"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 04:17"]
15 mitä hemmettiä? Kannabis näkyy seuloissa muutaman PÄIVÄN. Ei missään nimessä kuukautta
[/quote]
näkyy virtsasta 7-30pv, pidempäänkin jos paljon polttaa.. Näkyy kaikista päihteistä kauimmin vaikka on miedoin.
[/quote] aaarggh. Idiootti. Miten sitten selität kun olen jo monta kuukautta päässyt seuloista läpi jotka ovat olleet kahdesti viikossa? Lopettakaa päteminen jos ette tiedä asiasta yhtään mitään.
[/quote] ihmisten aineenvaihdunta on erilainen. Jotkin voivat huoletta polttaa pari pv ennen seuloja, toisilla näkyy kk. Toisinkuin esimerkiksi opiaateissa, jotka näkyvät lähes poikkeuksetta juuri 2-3 pv kannabiksessa on enemmän vaihtelua ihmisestä ja polttelun tiheydestä, hatsin vahvuudesta ja poltettujen vuosien määrässä. Voi näkyä jopa kaksi kuukautta. Tiedätkö sinä muru, mistä puhut ?
Juokse eteen taskulampulla ja osota sillä silmiin. Jos pupillit pysyy isoina, varmasti käyttänyt huumeita. Jos ne on myös punaset, sekin on todistusaineistoa. Heitä paska läppä ja kato nauraako kippurassa.
vittu tieksää mitä cannabis ees on, sillä tod näk joko oot idiootti tai muuten vaa tietämätön koko vitun asiasta
Vaikutuksen alaisena käy vähän hitaalla. Sen muutaman tunnin. Vaatteet voivat kanssa haista ihan hetken. Ja silmät voivat olla punaiset. Seuraavana päivänä ei ole enää mitään keinoa tunnistaa, ei mitään.
Kannabista ei polteta, vaan sitä piikitetään. Tarkista siis lapsesi käsitaipeet piikitysjälkien varalta.
Kertokaas mammat, miten kannabiksen haju eroaa sähkötupakan hajusta?
Paljon enemmän kiinostaa miten sen saisi aikuisille lailliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mammat, miten kannabiksen haju eroaa sähkötupakan hajusta?
Kannabis on kasvi joten poltettuna se tuoksuu poltetulle kasville. Sähkötupakka voi olla täysin hajuton tai tuoksua jollekin mansikalle, vaniljalle tai tupakalle nesteestä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen arvomaailma.
Kannabis on tie itsetutkiskeluun. Itse olen tässä todennut, että liberaalina ateistina en voi missään tapauksessa kannattaa nykyistä vihervasemmistoa. Vaikka pajauttelenkin.
Öö kannattais SUN ottaa asioista selvää jos poltat pilvee joka pv niin kyllä laihdut!!!! Ja tästä oon ihan varma!!! kvg;)
Vierailija kirjoitti:
Juokse eteen taskulampulla ja osota sillä silmiin. Jos pupillit pysyy isoina, varmasti käyttänyt huumeita. Jos ne on myös punaset, sekin on todistusaineistoa. Heitä paska läppä ja kato nauraako kippurassa.
Jos pupillit on punaiset, tenava on vampyyri ja kannabis taitaa olla ongelmista pienin.
Asiaan: sativa naurattaa, indica mykistää (jumittaa).
Miten olis jos kysyisit suoraa? Kyllä sen huomaat jos oma lapsi valehtelee. Voi jopa parhaassa tapauksessa sanoakkin suoraa jolloin voit asiasta jutella rauhassa hänen kanssa. Itse toivoisin, että jos lapseni joskus rupeisi polttamaan, että voisin järkevästi ja luottamuksella asiassa keskustella ja mentoroida miksi sitä ei tule polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen arvomaailma.
Kannabis on tie itsetutkiskeluun. Itse olen tässä todennut, että liberaalina ateistina en voi missään tapauksessa kannattaa nykyistä vihervasemmistoa. Vaikka pajauttelenkin.
Niinhän se oli sitä pitkänaikaa itsellekkin, kunnes pää prakas ja vainottelin ja kuumottelin ihan kaikkea. Lopetin ja vainot ja salaliitot katos päästä. Älä pilaa aivojas, vaikkei susta vielä tuntuskaa pahalta poltella.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 04:24"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 04:17"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä! Kaveri oli 3vk polttamatta ja kusi positiiviset.