Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (6455)
Vierailija kirjoitti:
Tekijä löytyy miltei aina lähipiiristä. Se on fakta.
Fakta kai tarkoittaa että se viesti totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka alaikäinen oli anniskeluravintolassa?
Ysärillä helpostikin. Oli aivan yleistä yrittää ravintolaan alaikäisenä ja usein sinne pääsikin. Jos portsari ei kysynyt papereita, sisään pääsi. Ja usein ei kysytty. Jotkut myös lainailivat kavereidensa henkilöllisyystodistuksia ja pääsivät niillä sisään. Tämä oli täysin yleistä toimintaa ysärillä.
Tampereella oli kyllä ysärillä tiukkaa. Mä en meinannut päästä omillakaan papereillani sisään.
Ai ihan oikeesti asuit silloin Tampereella ????????
Vierailija kirjoitti:
Mihin se kännykkä paikantui viimeisessä vaiheessa, eli onko tätä kerrottu onko siitä selvyyttä?
Laskin, niintätä viestiä on toisteltu ketjussa 28 kertaa. Onko muistissa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkälainen kaveri jättää humalaisen ystävänsä yksin kaupungille. Miettikööhän tuo koskaan sitä. Pitäisi miettiä.
Valitettavasti minullakin oli nuorena tuollaisia kavereita. Itsekkäitä teinejä.
Niikö oli. Hyvä kun taas kerrot itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänkö varmuudella missä Halla-aho oli tuona yönä?
Helsingissä opiskelemassa venäjää.
;D
Jos ylisen nimi on venäläinen RAISA niin kyllä hän puhuu venäjää .
Ihmisen nimi Raisa. Venäläinen. Tai muut vastaavat . Venäjän kielisiä kuuluu moniin eri uskontoihin eikä kaikki ole kristittyjä.
Miten tämä tähän kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka on tunnustanut murhanneensa itseään pienemmän ihmisen ja ovat hävittäneet jäljet niin lopulta ne on löydettävissä jotakin aina jää kuten ne tavarat ja monen osia säilyy. Vaikka elukan luut on erilaisia niin kyllä ihmisen luut erottaa. Kannattaa uskoa Jeesukseen niin pääsee jahvenvihasta .
Raisan Nokian 2110i puhelin on varmasti aivan teräskunnossa yhä.
Ei voi sanoa että varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Olisko voinut kysellä myös Huittisten tarjoilijoilta? Tampere on täynnä hulluja kehitysvammaisia joka laitoksessa joka perheessä.
Laita linkki tästä ja perustele tommonen loukkaava sanominen,
Vierailija kirjoitti:
Ette ehkä älyä mutta pankit arkistoi kaiken .
Kaikkiin tietää jä älyää, mitä äimistelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä poistettiin:
Ei suo kai aina niin upottava ole, etteikö itsepääsisi pois, toki täytyy olla rannalla ihmisiä vetämässä sut sieltä pois.
Siksikin ehkä useampi tekijä, jos suohon upotettu.
Käsittääkseni suossa ei ole mitään virtauksia. Siihen mihin jätetetään, siihen jää. Suossa myös säilyy hyvin.
Yksi mieskin löydettiin hyvin säilyynenä suosta, oli siellä pari tuhatta vuotta. Oli vaatteetkin vielä päällä. Hiuksetkin.
Juu, suo on nyt myös poistettavien aiheiden listalla. Ihan mielenkiinnosta - kun täällä ilmiannetaan viesti, niin poistetaanko se ihmisen vai robotin kautta? Tuntuu siltä että kaikki viestit menee poistoon, mistä joku trolli tekee ilmiannon..
Kiitos kuitenkin vastauksesta! Suota halusin vaan pohdiskella, että kuinka vaikea suosta on ylipäänsä löytää ihminen? Jos ruumis jää paikalle mihin se jätettiin, niin eikö löytäminen tavallaan ole suht helppoa, kun ei ruumiin kätkijäkään kovin pitkälle ruumiin kanssa pääse? Vaikka rannalla olisikin tyyppi tai kaksi auttamassa… Millaisia laitteita poliisi voi etsinnöissä käyttää? Kuinka todennäköistä on, että Raisa olisi löytynyt, jos häntä suosta olisi etsitty?
Suosta kai löytää helposti, jos ei ole syvä.
Suo on niin kylmä, että ruumis sailyy vuosituhansia jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahad. Joko mysteeri on selvinnyt?
Olrn lapista ja minulla on lapin noidan kykyjä. Se on periytyvää ja myös mummollani oli kykyjä. En kaikkea osaa tulkita, enkä edes halua. Joskus tunteet tulee tunteella. Se vain tuntuu siltä. Joskus ne saapuvat uniin.
Yleensä minulle käy niin, että näen unessa tradegia. Kuten Thaimaan tsunamit. Ennen
tapahtunutta. On myös muita.
Nyt minulla on vahva tunne, että Raisan jäänteet löytyvät tänä kesänä. Ne, mitä löydettävissä on.
Toivoisin, että Raisaa etsitään paikoilta, joista ennen ei ole etsitty. Uudet tutkintalinjat.
Olen yrittänyt sitä, että ennen nukkumaanmenoa olen ajatellut tätä katoamista.
En saa uniini. Onko Raisa elossa?
Minäkin olen Lapin noita täältä Ivalosta. Minä en nää tsunamia vaan dooneja ennen kun jotain tapahtuu.. Veikkaan ,lottoa, arvuuttelen, oletan. epäilen ihan kaikkea mistä tuuli käy.. 🎶 nunnnuka, nunnukka lailaa, lailaa
Ok. Sinulle tämä on vitsi. Minulle ei. Yritän saada Raisan uniini tänäkin yönä. Ei ole onnistunut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olrn lapista ja minulla on lapin noidan kykyjä. Se on periytyvää ja myös mummollani oli kykyjä. En kaikkea osaa tulkita, enkä edes halua. Joskus tunteet tulee tunteella. Se vain tuntuu siltä. Joskus ne saapuvat uniin.
Yleensä minulle käy niin, että näen unessa tradegia. Kuten Thaimaan tsunamit. Ennen
Nyt minulla on vahva tunne, että Raisan jäänteet löytyvät tänä kesänä. Ne, mitä löydettävissä on.
Toivoisin, että Raisaa etsitään paikoilta, joista ennen ei ole etsitty. Uudet tutkintalinjat.
Minäkin olen Lapin noita täältä Ivalosta. Minä en nää tsunamia vaan dooneja ennen kun jotain tapahtuu.. Veikkaan ,lottoa, arvuuttelen, oletan. epäilen ihan kaikkea mistä tuuli käy.. 🎶 nunnnuka, nunnukka lailaa, lailaa
Ok. Sinulle tämä on vitsi. Minulle ei. Yritän saada Raisan uniini tänäkin yönä. Ei ole onnistunut aiemmin.
Mieti samalla sitä että sun suo ja 20mk viestit poistettiin että onko siinä se pointti ja ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä poistettiin:
Ei suo kai aina niin upottava ole, etteikö itsepääsisi pois, toki täytyy olla rannalla ihmisiä vetämässä sut sieltä pois.
Siksikin ehkä useampi tekijä, jos suohon upotettu.
Käsittääkseni suossa ei ole mitään virtauksia. Siihen mihin jätetetään, siihen jää. Suossa myös säilyy hyvin.
Yksi mieskin löydettiin hyvin säilyynenä suosta, oli siellä pari tuhatta vuotta. Oli vaatteetkin vielä päällä. Hiuksetkin.
Juu, suo on nyt myös poistettavien aiheiden listalla. Ihan mielenkiinnosta - kun täällä ilmiannetaan viesti, niin poistetaanko se ihmisen vai robotin kautta? Tuntuu siltä että kaikki viestit menee poistoon, mistä joku trolli tekee ilmiannon..
Kiitos kuitenkin vastauksesta! Suota halusin vaan pohdiskella, että kuinka vaikea suosta on ylipäänsä löytää ihminen? Jos ruumis jää paikalle mihin se jätettiin, niin eikö löytäminen tavallaan ole suht helppoa, kun ei ruumiin kätkijäkään kovin pitkälle ruumiin kanssa pääse? Vaikka rannalla olisikin tyyppi tai kaksi auttamassa… Millaisia laitteita poliisi voi etsinnöissä käyttää? Kuinka todennäköistä on, että Raisa olisi löytynyt, jos häntä suosta olisi etsitty?
Suosta kai löytää helposti, jos ei ole syvä.
Metallinpaljastimella ja kaikuluotaimella voisi löytyä.
Sen sijaan vahingossa eipä juuri löydy kohdista, jossa ei pysty kävelemään uppoamatta. Saati suolammesta, joissa höttöiset reunat ja voi olla hyvinkin syvä. Jos ihmiset liikkuvat suolla, siellä kuljetaan kiinteitä kohtia pitkin tai ulkoilireiteillä pitkospuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se juttu, että rautatieasemalla oli sen huippukokouksen iltana venäläisiä miehiä etsimässä naisia hienoihin autoihinsa? Siis ihan uutisissa ja todistetusti olivat kyselleet naisia mukaansa juhlimaan?
Luin siitä myös jostain. Huippukokous ja muut samanaikaiset (miesvaltaiset) tapahtumat houkuttelivat paikalle tietysti myös prostituoituja, liekö niitä olleet metsästämässä. Käsittääkseni nämä venäläiset olivat myös ”työasioissa” Tampereella tuolloin, mutta en muista varmaksi.
Aika moni kantasuomalainen vielä 10-20 vuotta sitten luuli kaikkia vähänkin naisellisesti pukeutuvia ja meikkaavia (kanta)suomalaisia naisia (venäl äisiksi tai vi rolaisiksi) pros tituoiduiksi, koska kantasuomalaiset miehet eivät ole tottuneet siihen, että kantasuomalaiset naiset pukeutuvat naisellisesti, käyttävät hametta ja meikkaavat.
No höpöhöpö- Olin nuori tuolloin ja kyllä oli meillä lyhyitä hameita ja oli oikein muotia sellaiset ylipolven sukat ja lyhyet hameet. Itelläkin oli sellaiset. Silloin oli kaikki Spice girlsit ja Britney Spears ja Kylie Minogue, Gwen Stefani ja Madonnakin vielä oli voimissaan. Kyllä me aika lailla niukkoihin vaatteisiin ja napapaitoihinkin pukeuduttiin :D SItten tuli vielä ne lantiofarkut niin, että suunnillee pikkuhoudut näkyi.
Joo kyllä korvia punottaa kun katselee valokuvia siltä ajalta, mitä sitä tulikin vedettyä päällensä. :D Eikä kyllä koskaan kukaan tullut rahaa mistään tarjoamaan, tuskin Raisallekaan.
Minulle kyllä on tultu ehdottelemaan, vaikka ihan pitkä, nilkkoihin asti talvitakki olisi päällä eikä paljon meikkiä. Monesti on tultu myös kysymään, että löimme ihan vetoa, että olet venä läinen tai ainakin viro lainen, niin, että ei ainakaan suomalaiset naiset pukeudu noin naisellisesti (ja pitkä hame päällä). Tämä on siis ihan suomalaisten asenne.
Ysärillä oli perus bilevaatetus minihame, napapaidat ja ne tolppasandaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se juttu, että rautatieasemalla oli sen huippukokouksen iltana venäläisiä miehiä etsimässä naisia hienoihin autoihinsa? Siis ihan uutisissa ja todistetusti olivat kyselleet naisia mukaansa juhlimaan?
Luin siitä myös jostain. Huippukokous ja muut samanaikaiset (miesvaltaiset) tapahtumat houkuttelivat paikalle tietysti myös prostituoituja, liekö niitä olleet metsästämässä. Käsittääkseni nämä venäläiset olivat myös ”työasioissa” Tampereella tuolloin, mutta en muista varmaksi.
Aika moni kantasuomalainen vielä 10-20 vuotta sitten luuli kaikkia vähänkin naisellisesti pukeutuvia ja meikkaavia (kanta)suomalaisia naisia (venäl äisiksi tai vi rolaisiksi) pros tituoiduiksi, koska kantasuomalaiset miehet eivät ole tottuneet siihen, että kantasuomalaiset naiset pukeutuvat naisellisesti, käyttävät hametta ja meikkaavat.
No höpöhöpö- Olin nuori tuolloin ja kyllä oli meillä lyhyitä hameita ja oli oikein muotia sellaiset ylipolven sukat ja lyhyet hameet. Itelläkin oli sellaiset. Silloin oli kaikki Spice girlsit ja Britney Spears ja Kylie Minogue, Gwen Stefani ja Madonnakin vielä oli voimissaan. Kyllä me aika lailla niukkoihin vaatteisiin ja napapaitoihinkin pukeuduttiin :D SItten tuli vielä ne lantiofarkut niin, että suunnillee pikkuhoudut näkyi.
Millenium-ajan muoti oli aika kornia ja varsin paljastavaa pienine naruolkaintoppeineen ja todella mataline lantiohousuineen. Siihen päälle järkyt pushupit ja jopa kamalat timanttistringit oli normaalia. Siis nuorilla naisilla. Ja ehkei nyt koulussa mutta melkeinpä. Paitojen pituus oli sellainen, että napa vilkkui lähes jokaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin raisan kaverina pyydän, lopettakaa. Tämä ei ole helppoa meille
Eri. Samaa toivon.å ja moni muu. Täällä yksikäänei varmasti tiedä mitään sen paremmin kun viranomaiset 20 vuoden aikana. Tässäkin ketjussa niin tuhaa ja lapsellista höpinää samaa ees taas. Tämä oli omaisille ja tuttaville loukkaavaa. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Niinpä. Kun ei täällä kummikaan ole tullut yhtään varteenotettavaa asiaa mikä ei olisi KRPeen tiedossa. Hei eivät tutkinnalisista syistä kaikkea kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori,mutta tämä kertoo sinusta kaikille hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka alaikäinen oli anniskeluravintolassa?
Ysärillä helpostikin. Oli aivan yleistä yrittää ravintolaan alaikäisenä ja usein sinne pääsikin. Jos portsari ei kysynyt papereita, sisään pääsi. Ja usein ei kysytty. Jotkut myös lainailivat kavereidensa henkilöllisyystodistuksia ja pääsivät niillä sisään. Tämä oli täysin yleistä toimintaa ysärillä.
Tampereella oli kyllä ysärillä tiukkaa. Mä en meinannut päästä omillakaan papereillani sisään.
Ai ihan oikeesti asuit silloin Tampereella ????????
Muistaakseni en asunutkaan , mistä sinä tämän tiesit?
Mulla on niin vahva tunne, että Raisan kohtalo selviää tänä kesänä.
Mistä tunne tulee. En tiedä.
Miksi tämä ketju ja tähän näin paljon vastauksia? En tiedä. Julkisuudessa ei ole puhuttu mitään. Tutkimattomia ovat herran tiet.
Niin . Tämä kyllä pistää mietityttämään, joskus poliisit voi suojella jotain tai olla suojelematta. Siellä ei ole soita, onhan jänkhää.