Onko teillä oma Cittari tai Prisma?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Olen omistaja. Omistan kaikki S-ryhmän palvelut.
Ei ne sun oo ku mun, mulla on sellainen vihreä kortti jolla mää voin todistaa tän väitteeeni. Mää ostin sen jotain 30 vuotta sitten satasella, perkele! Eipäs kajota toisen omaisuuteen...
Prismaan noin 400 m. Sittariin pari kilsaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi vuotta olen ollut kahden Cittarin verkkokauppa-asiakas, ja viimeisen parin vuoden aikana on ollut sääntö, että aina lähes joka hevi-tilauksessa on ollut sanomista. Ei ole auttanut palaute kuvineen (aina ei ole jaksanut). Vastauksena on tullut selityksiä ja katteettomia lupauksia.
Vanhoja kurkkuja, tankoparsaa, täynnä tummia pilkkuja olevaa kukkakaalta luomusitruunaa, homeista mansikkaa jne. Paras oli, kun lähes 20 euron kilohintainen kotimainen varhaisperuna olikin edellisen syksyn rupista Annabellaa.Onko Prisman verkkokauppa-asiakkailla tällaisia kokemuksia?
Ei ole kokemuksia...minkäänlaisia! Ku en tilaa verkkokaupoista tuore tuotteita. Tiedän sen ja oon ihan sata varma että tuota kautta hoidetaan paljon hävikkiä pienemmäksi. Jos tilaan kilon tomppoja niin pussiin laitetaan neljä hyvää ja hävikki laarista pari lisää, luottaen siihen ettei Suomalainen valita kuitenkaan. Kaverille kävi myös noin, huomautti asiasta, arvaa johtiko mihinkään kaupan taholta...no ei tietenkään! Se on se suomalainen asenne kaupan taholta: ITTE TILASIT, ei me kaikkea keretä! Kameroitten edessä selitetään liirum laarumeita. (Se K-kaupan tunnin mittainen mainos niistä K-kauppa yrittäjistä) kuinka sitä otetaan vanhempaa tuotetta vain jos on ihan pakko...Höpö,höpö! Uskoo ken tahtoo, minä en...enkä siis tilaa jatkossakaan!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan, että esim. alle 2 km päässä. Ap
No kerropa mikä sun lähiprisma/sittari on nimeltään?
Eri
Turussa on 4 Cittaria, käytän niistä pääsääntöisesti kahta. Asun naapurikunnassa, toinen on työmatkalla, toinen 23km.
Prisma, Cittari ja Lidl ovat kaikki ns. lähikauppoja minulle, näkyvät pihasta. Kaupungista löytyy lisäksi useampi muu ketjun paikka, joissa tulee käytyä toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi vuotta olen ollut kahden Cittarin verkkokauppa-asiakas, ja viimeisen parin vuoden aikana on ollut sääntö, että aina lähes joka hevi-tilauksessa on ollut sanomista. Ei ole auttanut palaute kuvineen (aina ei ole jaksanut). Vastauksena on tullut selityksiä ja katteettomia lupauksia.
Vanhoja kurkkuja, tankoparsaa, täynnä tummia pilkkuja olevaa kukkakaalta luomusitruunaa, homeista mansikkaa jne. Paras oli, kun lähes 20 euron kilohintainen kotimainen varhaisperuna olikin edellisen syksyn rupista Annabellaa.Onko Prisman verkkokauppa-asiakkailla tällaisia kokemuksia?
Enimmäkseen on ollut ihan laadukkaat hevit. Talvella valitin mandariineista kun valmiissa verkkopusseissa oli pari kertaa putkeen homeinen hedelmä. Vähän oli selittelyn makua, mutta hyvittivät tietysti hinnan. Käy sitä itsellekin että vasta pussi avatessa yllätys löytyy vaikka kaupassa käänteli ja väänteli sitä pussia. Sen jälkeen tilasin vain irtositruksia ja ongelma poistui.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta olet katsonut tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oo mitään kauppaa noin lähellä. 5km mutkaista kärrypolkua (suuntan johon ei ole mitään asiaa ikinä) onnettomaan Saleen, muut on sitten alkaen 10 km.
En käytä S-ryhmää, koska se yrittää puuttua henkilökohtaisiin valintoihini elämässä ja lisäksi tämä "kotimaista tästä maasta" ketju ryöstää suomalaista maataloustuottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten et kysy niin?
No siis hei. Ap
Joku vamma päässä?
Käyn vain Lidlissä ruokaostoksilla.
Ei ole, mutta jauhelihan pesen fairylla. Kannattaa kiehauttaa fairy ennen käyttöä.
On oma. Kaikki työntekijäni olen hankkinut Aasiasta. Todella hyvä kannattavuus. Noudatamme Bangladeshin kaupan alan työehtosopimusta.
No siis hei. Ap