Sami Sykkö syö joka päivä ravintoloissa
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/9423174
Sami Sykkö käy päivittäin ravintoloissa eikä kokkaa lainkaan kotona.
Taitaa olla hyvät tulot kun on varaa syödä päivittäin ulkona.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vanhentuneen lapsettoman homomiehen arki
kotona odottaa tyhjä koti
kotona odottaa tyhjä koti eikä kenkään muiden sotkuja siivottavana ja ihana rauha ja hiljaisuus.
Ei Jormaakaan odottamassa? Nyyh...
Vierailija kirjoitti:
Nämä tämmöiset kuolevat ensimmäisenä nälkään pandemiassa.
Onneksi Suomessa ei ole ollut pandemiaa Samin elinaikana, tai miten se nyt oli?
Lapseton, hyvätuloinen ihminen. Taatusti menee vähemmän rahaa ruokaan kuin vaikkapa 2+2 lapsiperheellä. Jos on rahaa niin mikäs tuossa on ihmeellistä.
Ulkomailla huomaan monesti saman tunteen jossain vaiheessa hotellin aamupala alkaa tympimään
No sinulla on varmaan tosi vaihteleva aamiainen. Suurin osa syö ja juo yhtä ja samaa joka aamu. Ei siis eroa hotelliaamiaisesta.
Olen nähnyt hänet livenä, on käynyt meillä.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että hän on taitoluistelussa voittanut joskus junioreiden sm-kullan? Tosin miesten sarjoissa ei monta yleensä ole, mutta silti.
Itse olisin veikannut balettia.
Minäkin haen tai menen syömään lounaan aina ravintolasta kun olen konttorilla eli 3pv viikosta, on vain kätevää, nopeaa ja helppoa. En ala kokkaamaan ja pakkaamaan ja raahaamaan lounasta kotoa pitkän työpäivän jälkeen, päivällisen lähes aina teen itse kyllä mutta siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö kateeksi?
Joo, mäkin haluan olla feminiininen 150cm hint ti.
173 cm
Oisko vähän liioiteltu pituus? Olen 175cm, ja Sami on selvästi lyhyempi.
Mutta ei sillä pituudella mitään väliä ole, kuten ei "hinttiydelläkään". Sami on tosi mukava ja pidetty persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ekonomi joka on ymmärtänyt rahan päälle jo teinistä lähtien. Osti ensimmäisen asuntonsa jo alaikäisenä. Omaisuutta ja rahaa löytyy varmasti
Siis perinyt rahansa, kuten useimmat ekonomit.
Sami Sykkö kasvoi vaatimattomassa, itähelsinkiläisessä talonmiesperheessä, jota hän kuvailee erittäin kannustavaksi. Hänen isänsä Matti oli talonmies ja äiti Ritva siivooja, ja perhe asui Laajasalossa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että hän on taitoluistelussa voittanut joskus junioreiden sm-kullan? Tosin miesten sarjoissa ei monta yleensä ole, mutta silti.
Ja tehnyt lapsena mallin töitä, ostanut ensiasunnon 15-16-vuotiaana ja ponkaissut maailmalle siivoojaäidin poikana, eli nk. luokkahyppy ollut hänen kohdallaan valtava. Eikä häpeile puhua äidistään ja äidin ammatista.
Ei kannattaisi, kun lopputulos on noin ankea!
Mukavaa. Suosittelen Engelin punajuuripihvejä, etenkin ikkunapöydästä (kannattaa varata etukäteen) voi ihailla Senaatintoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö kateeksi?
Joo, mäkin haluan olla feminiininen 150cm hint ti.
173 cm
Oisko vähän liioiteltu pituus? Olen 175cm, ja Sami on selvästi lyhyempi.
Mutta ei sillä pituudella mitään väliä ole, kuten ei "hinttiydelläkään". Sami on tosi mukava ja pidetty persoona.
Varmasti paljon naisystäviä (paino samalla ystäviä). Kuten kaikilla harmittomilla homoilla.
Sympaattiselta vaikuttava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tehnyt lapsena mallin töitä, ostanut ensiasunnon 15-16-vuotiaana ja ponkaissut maailmalle siivoojaäidin poikana, eli nk. luokkahyppy ollut hänen kohdallaan valtava. Eikä häpeile puhua äidistään ja äidin ammatista.
Alaikäisille ei myönnetä asuntolainoja. Vai onko hän ostanut ensiasuntonsa käteisellä?
Vierailija kirjoitti:
Yksi ällöttävämpiä ilmestyksiä mitä Suomi päällään kantaa!
Luin ensin aloituksesta, ettei hän kakkaa lainkaan kotona, apua!
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla huomaan monesti saman tunteen jossain vaiheessa hotellin aamupala alkaa tympimään
No sinulla on varmaan tosi vaihteleva aamiainen. Suurin osa syö ja juo yhtä ja samaa joka aamu. Ei siis eroa hotelliaamiaisesta.
en nyt niinkään sanoisi syön aamuisin puuroa jossa on mustikoita tai muita marjoja.
Ainakaan niissä hotelleissa missä olen yöpynyt ei ole ollut tarjolla marjoja.
Viimeksi pari viiikkoa sitten hotellin aamupalalla ei ollut ollenkaan tummaaaleipää ja terveelliset vaihtoehdot olivat todella vähäisiä.
Ehkä sitten se minun erikoisuus on että tykkään syödä terveellisesti ja epäterveellisestä ruuasta tulee pahaolo jossain vaiheessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ällöttävämpiä ilmestyksiä mitä Suomi päällään kantaa!
En jaa käsitystäsi - olen tavannut sinut, ällöttävyysvoittajan. Onnea!
Syökö hän kaksi lämmintä ateriaa päivässä?