Sami Sykkö syö joka päivä ravintoloissa
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/9423174
Sami Sykkö käy päivittäin ravintoloissa eikä kokkaa lainkaan kotona.
Taitaa olla hyvät tulot kun on varaa syödä päivittäin ulkona.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
En kehuskelisi kyvyttömyydellä kokata.
Mitä väliä sillä on, jos ei osaa/halua kokata?
Ei se kokkaaminen ole mikään meriitti eikä syy keulia ja nostaa itseään jalustalle. Yksi taito monien muiden joukossa.
En itsekään aina jaksa tehdä ruokaa, niin hyvällä omatunnolla syön valmisruokaa. Jos olisi varaa, niin kävisin itsekin harva se päivä ulkona syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kokkaaminen ole mikään meriitti eikä syy keulia ja nostaa itseään jalustalle. Yksi taito monien muiden joukossa.
En itsekään aina jaksa tehdä ruokaa, niin hyvällä omatunnolla syön valmisruokaa. Jos olisi varaa, niin kävisin itsekin harva se päivä ulkona syömässä.
Mun mielestä kokkaustaidoilla on merkitystä eniten silloin jos on köyhä niin ei tarvitse sitä mautonta ja epäterveellistä valmismättöä syödä, sitten kun on varaa maksaa terveellisestä ja laadukkaasta ravintolaruuasta niin kokkaustaidot ei enää ole niin tärkeät. Toki jotku nauttivat kokkaamisesta, mutta aika monelle se on vain välttämätön paha vaikka osaisivatkin kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samihan tienaa isoja summia, joten varaa on vaikka samalla tarjota kavereille.
Kuka sen kaveri tahtoo olla? Tuskin kukaan...
Tuosta sun kommentista loistaa lävitse se, että sulla itsellä ei mene elämässä kovin hyvin ja että sulla itsellä ei ole terveitä ihmissuhteita. Onnelliset ihmiset eivät hauku muita, ainoastaan katkerat sortuu tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toimeentulotuella ja käyn joka päivä lounaalla ravintolassa, se on valintoja tämä maailma täynnä.
No, ei tartte kummoista matikkapäätä sen laskemiseen, että tuo on mahdotonta. Vai käytkö muka jossain viiden euron säästölounaalla?
Toimeentulotuen perusosa on 570€/kk, tämä jää siis pakollisten laskujen jälkeen, jos käy 10 euron lounaalla joka päivä, siihen menee noin 300€/kk, eli jää vielä 270€/kk muuhun ruokaan ja harrastuksiin.
Työtön mies
Hyvät on tuet, jos on varaa käydä joka päivä ulkona syömässä! Itse olen työssäkäyvä (bruttopalkka 2000€/kk) yksineläjä eikä todellakaan ole rahkeita tuollaiseen. Alan pikkuhiljaa olla sitä mieltä, että hyvä vain kun tukiaisia leikataan.
No ei 300 euroa kuukaudessa ole paljon, jos se on päivän ainut ateria.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin söisin ravintoloissa joka enkä tekisi ruokaa kotona jos olisi taloudellisesti mahdollista. Tämä on yksi keino tehdä talouskasvua, käytetään palveluita ja saattaa lisätä myös työpaikkoja.Tämä on pieni mutta tehokas tapa saada Suomi nousuun, minulta puuttuu vain taloudelliset edellytykset.
Ravintolaruoka on kyllä pitemmän päälle aika tylsää. Ihan mielelläni teen itse, niin tiedän mitä syön. Töissä ollesani toki kävin ravintoloissa ja tuli sitten liikaa syötyä (että varmasti saa koko rahan edestä).
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun on tuollaisia persoonallisia tyyppejä. Jorman kanssa nämä sopivat hyvin yhteen.
Eihän se ole mies, jolla ei ole jormaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toimeentulotuella ja käyn joka päivä lounaalla ravintolassa, se on valintoja tämä maailma täynnä.
No, ei tartte kummoista matikkapäätä sen laskemiseen, että tuo on mahdotonta. Vai käytkö muka jossain viiden euron säästölounaalla?
Toimeentulotuen perusosa on 570€/kk, tämä jää siis pakollisten laskujen jälkeen, jos käy 10 euron lounaalla joka päivä, siihen menee noin 300€/kk, eli jää vielä 270€/kk muuhun ruokaan ja harrastuksiin.
Työtön mies
Hyvät on tuet, jos on varaa käydä joka päivä ulkona syömässä! Itse olen työssäkäyvä (bruttopalkka 2000€/kk) yksineläjä eikä todellakaan ole rahkeita tuollaiseen. Alan pikkuhiljaa olla sitä mieltä, että hyvä vain kun tukiaisia leikataan.
Ei kympillä syö ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies
Jossain kebabpaikassa syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ VÄLII MITÄ JOKU SYKKÖ TEKEE, KETÄ KIINNOSTAA? Täysin turha tapaus...
Professorit on niin turhia...
No ainakin työelämäprofessorit, joilta ei vaadita edes tohtorin tutkintoa ja tieteellistä uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies
Sami tuskin syö niissä. Itse söin viimeksi kebabia hintaan 14.90.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies
Opiskelijaravintoloissa. Myös vieraille tavallista edullisimmat hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tyyli miehellä.
Ihan hirvee...!'
Se on aina varsin huvittavaa kun miehet, jotka ovat itse kuin suoraan perämetsästä ja joilla ei itsellään ole tippaakaan tyylitajua haukkuvat näitä, joilla on persoonallinen tyyli. Kysy keneltä tahansa muodin asiantuntijalta niin sanovat, että hän näyttää upealta ja tuon näköisiä asuja voisi löytää suoraan Voguesta.
Ja lisäksi on iloinen, ystävällinen hahmo.
Söisin myös joka päivä ulkona, jos olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin söisin ravintoloissa joka enkä tekisi ruokaa kotona jos olisi taloudellisesti mahdollista. Tämä on yksi keino tehdä talouskasvua, käytetään palveluita ja saattaa lisätä myös työpaikkoja.Tämä on pieni mutta tehokas tapa saada Suomi nousuun, minulta puuttuu vain taloudelliset edellytykset.
Ravintolaruoka on kyllä pitemmän päälle aika tylsää. Ihan mielelläni teen itse, niin tiedän mitä syön. Töissä ollesani toki kävin ravintoloissa ja tuli sitten liikaa syötyä (että varmasti saa koko rahan edestä).
Mä asun miljoonakaupungissa, jossa on noin 20000 ravintolaa niin perulaista, brasilialaista kuin korealaista ja etiopialaista. On kyllä kaikkea muuta kuin tylsää kokeilla uusia makuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sami oletettavasti luistelee ja tanssii paremmin kuin nämä haukkujat. Ei tietty mitään elintärkeitä taitoja nekään.
Tuskin tuo reppana osaa edes perunoita keittää niin ettei palokunta ryntää paikalle.
Nämä tämmöiset kuolevat ensimmäisenä nälkään pandemiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun miljoonakaupungissa, jossa on noin 20000 ravintolaa niin perulaista, brasilialaista kuin korealaista ja etiopialaista. On kyllä kaikkea muuta kuin tylsää kokeilla uusia makuja.
Mutta jos käsitys "ravintolasta" on ABC-ravintola... lehtipihvi, kanakori ja lapsille ne nauravat nakit.
Vierailija kirjoitti:
No on kai hänellä hyvät tulot. Vaan kuka silloin ruokkiii tämmöisiä ravintola-sameja, jos tulee jossain kohtaa joku uusi lockdown, eli paikat menevät kiinni? 😂
Marketeistakin saa nykyään kokattua ruokaa
Monet miehet tekevät mielellään kotona ruokaa mikä tekee asunnostakin kodikkaamman eikä vain paikan, jossa käydään nukkumassa. Yksinasuvan on suhteellisen helppoa suunnitella etukäteen useammankin päivän ateriat, sillä jääkaapista ja muista ruokakaapeista löytyy juuri sitä ruokaa mitä sinne on itse ostanut.