Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntyvien naisten itsetunnon ongelmat

Vierailija
07.05.2026 |

Vanhemmat naiset (60+) ei enää  kuuntele mitä muut yrittää sanoa. Heillä on hirveä tarve osoittaa omaa erinomaisuuttaan ja tohottaa omaa asiaansa eikä enää kuunnella mitä asiaa muilla on. Lopettakaa se fiksun ja tehokkaan esittäminen ja antakaa muillekin suunvuoro. Ette kehity enää jos ette ota vastaan informaatiota muilta välillä. Ei ole mitään tarvetta esittää niin pätevää ja tehokasta koko ajan. Olette riittävän arvokkaita ihmisiä ihan ilman tarpeetonta pätemistä.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girls💪 Te ollette kateellisia nuorille, sillä nuorilla on vielä edessä kaikki elämän irstailut ja synnit. Siksi kostavat nuorille seksittömän vanhuutensa pitämällä ääntä itsestään. Ap, sinun vuorosi tulee kyllä, joten voit ihan hyvin antaa tilaa ennen kuin kuolo korjaa. 

Vierailija
2/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Go girls💪 Te ollette kateellisia nuorille, sillä nuorilla on vielä edessä kaikki elämän irstailut ja synnit. Siksi kostavat nuorille seksittömän vanhuutensa pitämällä ääntä itsestään. Ap, sinun vuorosi tulee kyllä, joten voit ihan hyvin antaa tilaa ennen kuin kuolo korjaa. 

Älä höpötä. Et ymmärtänyt mitään aloituksesta. Olet vain tyhmä . T ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas yksi  wunderkind aikuistunut ja mennyt ensimmäiseen oikeaan työpaikkaansa, naamalle lentääkin märkä turbaani. Työkaverit eivät palvokaan jokaista ideaa, jota tämä universumin kiintotähti suustaan päästää? 

Vierailija
4/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelliset te, jos lähipiirissänne on vain 60+ besserwissereitä. Harmikseni joudun kertoman että omassa työpaikassani ja lähipiirissäni moinen käytös ei valitettavasti ole ikäsidonnaista, vaan hyvin yleistä myös alle 35-vuotiaissa. Enemmänkin luonnekysymys, etten sanoisi.

Vierailija
5/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, taas yksi  wunderkind aikuistunut ja mennyt ensimmäiseen oikeaan työpaikkaansa, naamalle lentääkin märkä turbaani. Työkaverit eivät palvokaan jokaista ideaa, jota tämä universumin kiintotähti suustaan päästää? 

Olen päälle 50. T ap

Vierailija
6/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnelliset te, jos lähipiirissänne on vain 60+ besserwissereitä. Harmikseni joudun kertoman että omassa työpaikassani ja lähipiirissäni moinen käytös ei valitettavasti ole ikäsidonnaista, vaan hyvin yleistä myös alle 35-vuotiaissa. Enemmänkin luonnekysymys, etten sanoisi.

Ei ole lähipiiriä onneksi nuo tädit.

Vierailija
7/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Et ymmärtänyt mitään aloituksesta. Olet vain tyhmä . T ap 

No, kerro sitten hyvä ihminen miten aloitus olisi pitänyt ymmärtää? Vanhemman saapumiserän pitäisi tapetoida kotinsa aforismi-lauseilla ja toistaa terapialauseita kuin Alzheimer-potilas? Tunteita pitäisi opetella näyttelemään Oscarien arvoisesti? 

Vierailija
8/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin työskentelen kokeneitten besserwissereitten kanssa, joilla on yleensä korkea työmoraali, kuin parikymppisten laiskojen pystyyn pierastujen lapamatojen kanssa. Meillä ainakin nuoret ovat usein työtävieroksuvia sarjasaikuttajia, joitten poissaolot saa sitten vanhemmat työntekijät jatkuvasti paikata.

Vierailija
9/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin hvetin vaikea ymmärtää että jos ihminen ei halua seksiä niin hän ei kärsi seksittömyydestä. Te piIIun jakajat olette korvanneet aivot PiIIuillanne

Vierailija
10/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty ap samalle tasolle? Aivot ovat tutkitusti huipussaan vasta 55-65 vuoden iässä. Kokemus auttaa, jopa kaltaistasi katkeraa miestä.

Vierailija
11/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 50. T ap

Kalenteri-ikä on vain kiveen hakattu luku, eikä kerro mitään elämänkokemuksesta, kypsyydestä ja persoonallisuudesta.

Vierailija
12/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei todellakaan. Luonto pitää kyllä siitä huolen, että ei-lisääntymisikäinen nainen keskittyy paljonkin muuhun kuin seksiin. Odota vaan, kun ehkä pääset kunnialla kuusikymppiseksi.

Vierailija
13/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin työskentelen kokeneitten besserwissereitten kanssa, joilla on yleensä korkea työmoraali, kuin parikymppisten laiskojen pystyyn pierastujen lapamatojen kanssa. Meillä ainakin nuoret ovat usein työtävieroksuvia sarjasaikuttajia, joitten poissaolot saa sitten vanhemmat työntekijät jatkuvasti paikata.

Minä en ole nuori eikä aloitus viittaa työelämään. He ovat eläkeiässä joilla on nämä pätemistarpeet. Liittyykö eläkkeelle jääntiin jopa.

Vierailija
14/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 50. T ap

Ja haukut muita tyhmäksi? Tai no, aikuisillakin on eri kehitystasoja, mutta suurin osa ei koskaan saavuta niitä korkeimpia. 

Vierailija
15/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 50. T ap

Kalenteri-ikä on vain kiveen hakattu luku, eikä kerro mitään elämänkokemuksesta, kypsyydestä ja persoonallisuudesta.

Aloitus oli asiaa. Turhaan loukkaannutte. 

Vierailija
16/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 50. T ap

Ja haukut muita tyhmäksi? Tai no, aikuisillakin on eri kehitystasoja, mutta suurin osa ei koskaan saavuta niitä korkeimpia. 

Se oli tyhmä kommentti. On lapsellista luulla että vanha nainen kadehtii lastensa ikäisten elämää 

Vierailija
17/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin hvetin vaikea ymmärtää että jos ihminen ei halua seksiä niin hän ei kärsi seksittömyydestä. Te piIIun jakajat olette korvanneet aivot PiIIuillanne

Tämä. Oma avioliittoni loppui kun vaihdevuodet vei multa seksihalut. Nyt eronneena olen todella helpottunut, kun ei enää ole ketään painostamassa seksiin. Ehdin kyllä nuorena nussia monen edestä, mutta aika aikansa kutakin.

Vierailija
18/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se seksittömyys vaikuttaa ihan yhtä paljon kuin raskaana ollessa, vai onko jollakulla raskaudenajalta kokemusta että tekee mieli kostaa miehelle jos ei itse halua seksiä. 

Vierailija
19/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60v naiset ei enää kuuntele muita, koska ovat siihen ikään tajunneet, että se ei kannata ja loppujen lopuksi elämä on lyhyt ja viimeistään siinä vaiheessa kannattaa alkaa tekemään niin kuin itse haluaa/parhaakseen näkee. 

Mä ole itse tajunnut, että jos olisin jo vuosikymmeniä sitten tehnyt niin kuin itse ajattelin, enkä uskonut muita, olisin elänyt paremman elämän. Vain minä tiedän, mikä on minulle parhaaksi. 

Nyt en enää kuuntele muita vaan tiedän kyllä ihan itse mitä teen ja mitä haluan tehdä. 

Loppuelämääni en käytä muiden miellyttämiseen ja heidän ajatuksiaan toteuttamalla. 

Mulla on omakin elämä. 

Eläkööt ne neuvojat omien ajatustensa mukaan, eikä niitä mulle tyrkytä. 

Vierailija
20/93 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap projisoi omaa itsetunto-ongelmaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä