Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55v nainen ja en ole koskaan pitänyt lasta sylissäni.

Vierailija
06.05.2026 |

Luin juuri jonkin haastattelun ja tajusin, että en ole koskaan pitänyt vauvaa, saatika isompaakaan lasta sylissäni.  Jutussa nuori nainen kertoi kuinka hänelle oli tullut vahva tunne haluta omia lapsia, kun oli pitänyt lapsena vauvaa sylissä.  Omassa lapsuudessani ei tullut koskaan tilanteita, että lähipiirissä olisi ollut vauvoja. Eikä niitä ole ollut myöhemminkään.  Nauoruuden kavereiden kanssa etäännyttiin aina siinä vaiheessa, kun he alkoivat perheellistyä. En omasta halustani, vaan he selvästi ilmaisivat, että meidän elämät eivät enää kohtaa. Minulla oli pitkä suhde mieheen jolla oli lapsia, mutta tavatessamme nämä olivst jo kouluikäisiä, eivätkä mitään sylilapsia. En tiedä onko tämä syy, että minulle ei ole koskaan herännyt vauvakuumetta?? Olen surrut lapsettomuutta, mutta varsinaisesti mitään halua saada lapsia ei ole koskaan ollut. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naimaan nyt kun lihanhimot polttelee.  

Vierailija
62/66 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä myös PROSTITUOIDUT ON ÄITEJÄ jonkun miehen siittiölle!!!!!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nti 56 joka on kyllä pitänyt sylissään ja kaitsenutkin, muttei ole eläissään joutunut vaipanvaihtoon :D muuten kuin itsensä osalta. Sama tarina ittelläkin; ei ollut lähipiirissä vauvoja eikä pieniä lapsia kun olin itse lapsi, aikuisten kanssa vaan töitä kaikki illat maalla, loppuaika läksyjä

Vierailija
64/66 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
65/66 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai siinä mitään, jos et itse kärsi tilanteesta? Yhteiskuntahan luo kaikenlaisia paineita ja normeja, vaikka ei kaikki ihmiset mahdu niiden sisään. Musta on outo ajatus, että jos ei ole lapsia, niin automaattisesti oletetaan, että ei halua lapsia, toisaalta miksi kaikkien ihmisten pitäisi haluta lapsia?

Vierailija
66/66 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti teini-ikäisenä pitää sylissä sukulaisvauvoja.  Tein sen mutten näyttänyt  tunteitani, eli inhoa. Myöhemmin aikuisuudessa tuttavat esittelivät lapsiaan, jotkut naiset lässyttivät: 'oi kuinka  söpöjä, tässähän tulee vauvakuume' .    En voinut ymmärtää, en ymmärrä vieläkään.  Vauvat haisevat ja huutavat.  Myös lapsia halunneet miesystävät saivat jäädä elämästäni. En pidä myöskään kotieläimistä, en ole ihminen joka kaipaa kotileikkejä elämäänsä. Minusta tulee ärtyisä, ellen saa asua yksin. Nuo teini-iässä kokemani vauvojen sylissäpitelyt sysäsivät liikkeelle elämänikäisen vastenmielisyyden lapsiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi