Olen 55v nainen ja en ole koskaan pitänyt lasta sylissäni.
Luin juuri jonkin haastattelun ja tajusin, että en ole koskaan pitänyt vauvaa, saatika isompaakaan lasta sylissäni. Jutussa nuori nainen kertoi kuinka hänelle oli tullut vahva tunne haluta omia lapsia, kun oli pitänyt lapsena vauvaa sylissä. Omassa lapsuudessani ei tullut koskaan tilanteita, että lähipiirissä olisi ollut vauvoja. Eikä niitä ole ollut myöhemminkään. Nauoruuden kavereiden kanssa etäännyttiin aina siinä vaiheessa, kun he alkoivat perheellistyä. En omasta halustani, vaan he selvästi ilmaisivat, että meidän elämät eivät enää kohtaa. Minulla oli pitkä suhde mieheen jolla oli lapsia, mutta tavatessamme nämä olivst jo kouluikäisiä, eivätkä mitään sylilapsia. En tiedä onko tämä syy, että minulle ei ole koskaan herännyt vauvakuumetta?? Olen surrut lapsettomuutta, mutta varsinaisesti mitään halua saada lapsia ei ole koskaan ollut.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että sellaaset ei lisäänny, jotka on sairasta matskuu eli luonto karsii onneksi vähemmälle heikon matskun.
Ei ole noin. Ne lisääntyvät jotka saavat siihen tilaisuuden, riippumatta siitä, ovatko he parasta materiaalia lisääntymään. Ei luonto mitään tässä määrää. Ihan sattumanvaraista koko juttu. - kolmen vanhempi.
Ei lisäänny. On ihan lähipiirissä nähty, että ei lisäänny vaikka kuinka monen kanssa maannut henkilö ja vakavissa suhteissa. Luonnon karsintaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaasta se on mahon elämä.
Voisitko Juudas lopettaa nämäkin . Maho jutut ihmisistä . Puhut kuin elukoista. IHMISET KÄYTTÄÄ EHKÄISYÄ .
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 51-vuotias nainen, ja luettuani tämän aloituksen, tajusin etten muuten ole minäkään koskaan pitänyt lasta sylissä. Erittäin vähän olen muutenkaan ollut lasten kanssa tekemisissä muutenkaan. Olen aika erakkomainen eläjä, ja mun vanhemmatkin oli, eli lapsuudenperheessäkään ei kauheasti ollut koskaan vieraita tai käyty missään.
Noin sitä pitää. Hyvä että luonto karsii heikompia pois geenipoolista.
Tuskinpa sinäkään mikään Paul Walker olet, tuskin edes 1% siitä mitä hän oli! Ja hänelläkin oli vain yksi lapsi.
Olen Sylvester S. II.
Ja lapsia on 7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että sellaaset ei lisäänny, jotka on sairasta matskuu eli luonto karsii onneksi vähemmälle heikon matskun.
Ei ole noin. Ne lisääntyvät jotka saavat siihen tilaisuuden, riippumatta siitä, ovatko he parasta materiaalia lisääntymään. Ei luonto mitään tässä määrää. Ihan sattumanvaraista koko juttu. - kolmen vanhempi.
Ei lisäänny. On ihan lähipiirissä nähty, että ei lisäänny vaikka kuinka monen kanssa maannut henkilö ja vakavissa suhteissa. Luonnon karsintaa.
No Juudas . MOOSES EI TIEDÄ EIKÄ MOHAMETTI MITÄÄN EHKÄISY VÄLINEISTÄ ! NE EI OLE NIIN PALJON OPISKELLUT.
Vierailija kirjoitti:
Etkä.ole nussinutkaan.
Onhan hänellä ollut mieskumppani jolla kouluikäiset lapset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaasta se on mahon elämä.
Voisitko Juudas lopettaa nämäkin . Maho jutut ihmisistä . Puhut kuin elukoista. IHMISET KÄYTTÄÄ EHKÄISYÄ .
Ei ne mitään käytä. Toiset ei vaan saa pinppaa koskaan.
Mua pelottaa pitää vauvoja sylissä.Olen siis ihan varma,että ne lipuu otteesta ja tipahtaa ja kuolee.Ja olen jo yli 50v mutta pelko pysyy.Joten ole onnellinen ap ettet ole tämmöistä kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä.ole nussinutkaan.
Onhan hänellä ollut mieskumppani jolla kouluikäiset lapset!
Mutta nussinut ei ole.
No ei mulla ainakaan herännyt tunnetta, että haluaisin omia lapsia kun olen pitänyt lasta sylissä. Enemmänkin, että onpa söpö, että kyllä sitä hetken katselee ja valvoo, mutta sitten haluaa omaan rauhaan
Luetaanko GOOGLE KONDOMI ja käyttöohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas, jos vain kaikkein parhaimmat geenit omaavat lisääntyisivät, niin ihmiskunta tulisi kokoajan niin sanotusti paremmaksi. Fakta on kuitenkin, että geenivariaatio heikentyy kokoajan mitä pidemmälle historiassa mennään. Joten lopetapas ajattelemasta olevasi kovinkin erinomainen vain koska sinulla on lapsia. Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa pitää vauvoja sylissä.Olen siis ihan varma,että ne lipuu otteesta ja tipahtaa ja kuolee.Ja olen jo yli 50v mutta pelko pysyy.Joten ole onnellinen ap ettet ole tämmöistä kokenut.
En ole. En vaan saa pinppaa ikinä. Siitä tässä on kyse.
Sitten on ne kun olosuhteet . Ja abortit ja keskenmenot . Kuolleena syntyneet vauvat . Kuolleet vauvat. Vammaiset ja epämuodostuneet. Monelta surulta säästyy kun käyttää kiltististi ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas, jos vain kaikkein parhaimmat geenit omaavat lisääntyisivät, niin ihmiskunta tulisi kokoajan niin sanotusti paremmaksi. Fakta on kuitenkin, että geenivariaatio heikentyy kokoajan mitä pidemmälle historiassa mennään. Joten lopetapas ajattelemasta olevasi kovinkin erinomainen vain koska sinulla on lapsia. Et ole.
Lopetapas inkkeli änkkääminen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on ne kun olosuhteet . Ja abortit ja keskenmenot . Kuolleena syntyneet vauvat . Kuolleet vauvat. Vammaiset ja epämuodostuneet. Monelta surulta säästyy kun käyttää kiltististi ehkäisyä.
Joo mutku en saa pinppaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii!
Mutku kukaan ei halua että lähestyn.
Ap
Tuskinpa sinäkään mikään Paul Walker olet, tuskin edes 1% siitä mitä hän oli! Ja hänelläkin oli vain yksi lapsi.