Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein peset lattiat?

Vierailija
11.05.2007 |

Itse en pese koskaan koko asunnon lattiaa, vaan kerran viikossa keittiön lattian ja muualta jos jotain läikkiä esiintyy. Äitini aina huomauttelee tuosta minulle. Miksi pitäisi pestä koko asunnon lattia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä imuroidaan jokapäivä ja ainaki joka toinen pyyhitään märällä..

Vierailija
22/28 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsi ryömisikin lattialla. Liika hygieniakin kun voi aiheuttaa allergiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikrokuituliinalla kerran viikossa vähintään. Kerran kuussa pesee kunnolla keittiön lattian.

Vierailija
24/28 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA SAUNASTA!

Eipä tulisi mieleenkään alkaa PESEMÄÄN parkettilattiaa ;)

Tiesittekö, että pesu tarkoittaa todella pesua suurella vesimäärällä ja esim harjalla??

Parkettilattioita pyyhin mikrokuitumopilla vähintään 1x vko ja keittiöstä useamminkin. Toivon mukaan teistäkin suurin osa siis pyyhkii lattiotaan eikä pese :)

Vierailija
25/28 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin imuroin ja pyyhin joka päivä. Nyt olen sitten huomannut että elämässä on tärkeämpiäkin asioita. Roskat kuitenkin lakaisen joka aterian jälkeen.

Vierailija
26/28 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiesittekö, että pesu tarkoittaa todella pesua suurella vesimäärällä ja esim harjalla??

Parkettilattioita pyyhin mikrokuitumopilla vähintään 1x vko ja keittiöstä useamminkin. Toivon mukaan teistäkin suurin osa siis pyyhkii lattiotaan eikä pese :)

Ihan arkikielessä on normaalia käyttää termiä peseminen. Olen tehnyt myös siivoushommia ja tiedän ettei ole olemassa rättejä, vaan siivousliinoja. Ja lattioita voi nihkeä- tai kosteapyyhkiä tai sitten ihan pestä. Mutta kotona en jaksa stressata sanastosta vaan meillä ihan pestään lattiat (vaikka se tapahtuukin nihkeällä mikrokuitumopilla ilman pesuainetta).

Vierailija
27/28 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana perjantaina siivota koko huusholli ennen viikonloppua! Ja kun kantaa matot ulos niin on tosi helppokin luututa.

Vierailija
28/28 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanko, rätti ja pylly pystyssä siivoon talon parkettilattiat joka viikko

ei mitään laiskan akan sipaisuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi