Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Röntgenhoitajaa tai jotakuta muuta gammakuvan tulkinnasta tietävää?
29.09.2008 |
Miltä patologinen gammakuva esim. käsistä näyttää? Voiko väristä päätellä mitään; käsien keskellä näkyi paljon punaista ja ääreisosissa mustaa. Mitä lie merkitsee?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa