Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...
Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....
Kommentit (670)
Vierailija kirjoitti:
Tänään rikospaikassa asiaa sinimusta- liikkeestä!
Oikea paikka keskustella heistä!
Rohkeita sotureita jotka eivät uskalla omalla naamalla osallistua mielenosoitukseen. Aika vässyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmisto-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.
Otahan ne lääkkeesi., alkaa mennä aika levottomaksi jo jutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa, äärivasemmistolaisryhmittymää.
Ja näin kerrot ettet ymmärrä politiikasta yhtään mitään.
Teillä mammoilla ei nähtävästi ole mitään käsitystä siitä, miten oikeisto ja vasemmisto edes määritellään.
Seuraavan kerran kun nuo kokoontuu niin niille pitää järjestää sianlietekylpy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.
Ja nyt nasse vääristelee historiaa. Suoraan Putinin ja Trumpin oppikirjasta. Tais löytyä yks nassepersu lisää joka äänesti Anoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.Nyt on uskomattoman paksua valehtelua! 😂😂😂 Laita toki linkki väitteilles! Ei taida kuulua, koska sitä ei ole..
Ainoat tahot jotka Suomessa riehuvat ja joilla on jokin poliittinen agenda, edustavat jonkin sortin kollektivismia ja sosialismia.
Eli ovat vasemmalla noin ylipäätään.
Anna esimerkki?
Miksi Supon raportissa äärioikeiston uhka on noussut urakalla? Oot kyllä todella vajaa jopa trolliks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.Jaha, jankkaaja heräs heittelemään valheitaan!
Miten teidät nasset sais peruskouluun ja joskus vielä töihin?
Jonnet takaisin kouluun.
Muistakaa mitä Kotkassa tapahtui pari viikkoa sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.
Monesko jankkauskommentti aiheesta? Otapa jo ne lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa mitä Kotkassa tapahtui pari viikkoa sitten...
https://vaalit.yle.fi/vaalikone/kuntavaalit2025/89/ehdokkaat/6008
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.
Voiko joku olka noin tuetämätön historiasta? Nyt mars lukemaan toisesta maailmansodasta ja suitä, mitä äärioikeisto tarkoittaa.
Vihje: ei taloudellista oikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään rikospaikassa asiaa sinimusta- liikkeestä!
Oikea paikka keskustella heistä!
Onhan siinä mainittu, että noi sinimustat naamaripellet ovat persujen yksi jaosto?
ottamatta mitenkään kantaa kumpaankaan ns. järjestöön ihmettelen, että miksi tämä naisoletettu meni tuon kulkueen sekaan banderolleineen? itse olisin kyllä pysynyt vähän kauempana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.
Ja taas mennään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.
Putinin rahoittama nasse se vaan jatkaa valehtelua ja spämmäystään.
Jos te nasset ette potkis naisia naamaan niin näitä otsikoita ei olis eikä tarvis valehdella.
Ei taida teiltä naistenhakkaajilta onnistua. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.Sinimustia ei voi mitenkään pitää äärivasemmistolaisena. Tai voit ihan vapaasti selittää miten päädyit tähän näkemykseen.
Väärin. Sinimustat edustavat kollektivismia, etnonationalismia, sosialismia (komentotalous) ja anti-kapitalismia.
Käytännössä vain pieni ideologinen seikka, erottaa heidät mm. Stallareista.
Väärin. Kyseessä on persujen alajaos. Onko persut vasemmistopuolue?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.
Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.
Onko isot pojat kertoneet noin hauskan vitsin, että sinun incelautistina pitää sitä hokea kerta toisensa jälkeen? 😂
Junttioikeistoa harmittaa kun heitä kritisoidaan. Eivät he oikeasti ymmärrä koko oikeisto-vasemmistojaosta yhtään mitään, heille on vain joku joskus kertonut että vasemmistoa pitää vihata.
Tuo tapahtunut väkivalta oli paskaa ja ehdottoman väärin. Mietin kuitenkin myös tuon nuoren naisen motiiveja tunkeutua siihen "vastaporukkaan". Ehkä halusikin provosoida? Sellaisessakaan ei mitään järkeä.
Tänään rikospaikassa asiaa sinimusta- liikkeestä!