Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...

Vierailija
06.05.2026 |

Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....

Kommentit (670)

Vierailija
601/670 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään rikospaikassa asiaa sinimusta- liikkeestä!

Vierailija
602/670 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään rikospaikassa asiaa sinimusta- liikkeestä!

Oikea paikka keskustella heistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/670 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeita sotureita jotka eivät uskalla omalla naamalla osallistua mielenosoitukseen. Aika vässyköitä.

Vierailija
604/670 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmisto-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Otahan ne lääkkeesi., alkaa mennä aika levottomaksi jo jutut

Vierailija
605/670 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

 

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa, äärivasemmistolaisryhmittymää.

Ja näin kerrot ettet ymmärrä politiikasta yhtään mitään. 

Teillä mammoilla ei nähtävästi ole mitään käsitystä siitä, miten oikeisto ja vasemmisto edes määritellään.

Vierailija
606/670 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun nuo kokoontuu niin niille pitää järjestää sianlietekylpy.

 

https://youtube.com/shorts/n3nCd23hTNk?is=_rIgG4o_7Yk2ncMa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
607/670 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Ja nyt nasse vääristelee historiaa. Suoraan Putinin ja Trumpin oppikirjasta. Tais löytyä yks nassepersu lisää joka äänesti Anoa. 

Vierailija
608/670 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.


Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Nyt on uskomattoman paksua valehtelua! 😂😂😂 Laita toki linkki väitteilles! Ei taida kuulua, koska sitä ei ole.. 

Ainoat tahot jotka Suomessa riehuvat ja joilla on jokin poliittinen agenda, edustavat jonkin sortin kollektivismia ja sosialismia. 
Eli ovat vasemmalla noin ylipäätään.

Anna esimerkki? 

Miksi Supon raportissa äärioikeiston uhka on noussut urakalla? Oot kyllä todella vajaa jopa trolliks. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
609/670 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Jaha, jankkaaja heräs heittelemään valheitaan! 

Miten teidät nasset sais peruskouluun ja joskus vielä töihin? 

Jonnet takaisin kouluun.

Vierailija
610/670 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa  mitä  Kotkassa tapahtui   pari  viikkoa sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
611/670 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Monesko jankkauskommentti aiheesta? Otapa jo ne lääkkeet!

Vierailija
612/670 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa  mitä  Kotkassa tapahtui   pari  viikkoa sitten...

https://vaalit.yle.fi/vaalikone/kuntavaalit2025/89/ehdokkaat/6008

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
613/670 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Voiko joku olka noin tuetämätön historiasta? Nyt mars lukemaan toisesta maailmansodasta ja suitä, mitä äärioikeisto tarkoittaa. 

 

Vihje: ei taloudellista oikeistoa.

Vierailija
614/670 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään rikospaikassa asiaa sinimusta- liikkeestä!

Oikea paikka keskustella heistä!

Onhan siinä mainittu, että noi sinimustat naamaripellet ovat persujen yksi jaosto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
615/670 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamatta mitenkään kantaa kumpaankaan ns. järjestöön ihmettelen, että miksi tämä naisoletettu meni tuon kulkueen sekaan banderolleineen? itse olisin kyllä pysynyt vähän kauempana

Vierailija
616/670 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Ja taas mennään... 

Vierailija
617/670 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Putinin rahoittama nasse se vaan jatkaa valehtelua ja spämmäystään. 

Jos te nasset ette potkis naisia naamaan niin näitä otsikoita ei olis eikä tarvis valehdella. 

Ei taida teiltä naistenhakkaajilta onnistua. 🤭 

Vierailija
618/670 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Sinimustia ei voi mitenkään pitää äärivasemmistolaisena. Tai voit ihan vapaasti selittää miten päädyit tähän näkemykseen.

Väärin. Sinimustat edustavat kollektivismia, etnonationalismia, sosialismia (komentotalous) ja anti-kapitalismia.

Käytännössä vain pieni ideologinen seikka, erottaa heidät mm. Stallareista.

Väärin. Kyseessä on persujen alajaos. Onko persut vasemmistopuolue?

Vierailija
619/670 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne naistenhakkaajat nyt itkevät, kun itse mokasivat, ja pahasti.

Kiitos videoista, nyt kukaan ei voi isoa äärioikeisto-ongelmaa kieltää.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

Suomessa on äärivasemmistolais-ongelma, ja kyseisessä tapahtumassa tappeli kaksi kilpailevaa äärivasemmistolaisryhmittymää.

Onko isot pojat kertoneet noin hauskan vitsin, että sinun incelautistina pitää sitä hokea kerta toisensa jälkeen? 😂

Junttioikeistoa harmittaa kun heitä kritisoidaan. Eivät he oikeasti ymmärrä koko oikeisto-vasemmistojaosta yhtään mitään, heille on vain joku joskus kertonut että vasemmistoa pitää vihata. 

Vierailija
620/670 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tapahtunut väkivalta oli paskaa ja ehdottoman väärin. Mietin kuitenkin myös tuon nuoren naisen motiiveja tunkeutua siihen "vastaporukkaan". Ehkä halusikin provosoida? Sellaisessakaan ei mitään järkeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi