Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...
Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....
Kommentit (670)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nazzzit hermostu kun lakanassa luki "nazzzit v/ttuun!". Siksikö että ovat inceleitä jotka ovat nähneet vithun viimeksi synnärillä kun äitinsä heitä tursotti ulos, vai siksi että vastamielenosoittajat olettivat heidän olevan mitään muuta kuin homoja?
Mistä johtuu, että vihervassarit kääntää keskustelun aina seksin saantiin? Voisikohan vihavassuilla kumminkin olla puhe siitä mistä puute eli kyseessä on pohjimmiltaan projisointia 🤔
Tais mennä poitsulla tunteisiin. Jatkahan itsesi hipelöintiä.
PersuPoika harrastanut yksinkeskustelua jo tunteja.
Sulla on näköjään kovakin fetissi persuihin 🤭 Milloin ajattelit mennä persun nussittavaksi kun niitä niin himoitset? 😅 Pääsisit samalla neitsyydestäsi ja kiukustasi eroon 😘
En harrasta homostelua. Tiedän että kunnonPersumies ottaa nöyrästi ja kiitollisena niggaakakkoseen.
Nice nähtävästi kalikka kalahti kun noin herpaannuit 😆 Sait vielä himoitsemasi nee keritkin mukaan keskusteluun 😅
Ruiskahtiko.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tuo nuori nainen tai kumpikaan naisista ei ole harrastanut kamppailulajeja. Mutta ne potkijat on.
No mikään ei varsinaisesti estä tuota naista aloittamasta kamppailulajiharrastusta. Onhan se hiukan tyhmää heikompaa sukupuolta edustavana ja ilman kamppailulajitaustaa mennä provosoimaan isokokoisia väkivaltakalluja, joilla kaiken lisäksi on sitä kamppailulajitaustaa. Toivottavasti Tytti otti opikseen oikeen kantapään kautta vaikka hiukan epäilen, että vassarilla riittäisi älykkyys sellaiseen.
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Tai sitten voisi panna niitä perseeseen. Kunnon persepanot voi saada saada ajattelemaan asioita aivan uudesta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Vassarin parempaa väkivaltaa
Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Tai sitten voisi panna niitä perseeseen. Kunnon persepanot voi saada saada ajattelemaan asioita aivan uudesta näkökulmasta.
Eipä yllätä, että vihervassarimädättäjällä/puutteessa olevalla femcelillä homostelut mielessä 😅
Persu turpa kii...
Vierailija kirjoitti:
Näiden miesten pitäisi saada jotain mielekästä tekemästä ja kiinnike normaaliin elämään. Liekö työttömyys vai mikä tyytymättömyys elämään. Toimettomat pudokkaat hakeutuu ryhmiin ja tyhmyys tiivistyy. Syntipukkia etsitään muista kaikenlaisilla "ne vie meidän naiset ja työt" -puheilla ja itse kuitenkin mukiloidaan joukolla nainen.
Sellaset keittiöpsykologin analyysit sieltä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Vassarin parempaa väkivaltaa
Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?
Ai rammaksi hakkaaminen ei ole väkivaltaa? 😂 Sullahan tässä joku kehitysvamma on 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Vassarin parempaa väkivaltaa
Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?
Minulla on sellainen teoria, että jokainen persu on sielultaan kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Tai sitten voisi panna niitä perseeseen. Kunnon persepanot voi saada saada ajattelemaan asioita aivan uudesta näkökulmasta.
Eipä yllätä, että vihervassarimädättäjällä/puutteessa olevalla femcelillä homostelut mielessä 😅
Persu turpa kii...
Vissiin kalikka kalahti kun noin meni ihon alle 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Vassarin parempaa väkivaltaa
Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?
Minulla on sellainen teoria, että jokainen persu on sielultaan kehitysvammainen.
Sieluja ei ole olemassa, v*tun vammainen. Eipä yllätä, että vassari on joku taikauskovainen homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Vassarin parempaa väkivaltaa
Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?
Minulla on sellainen teoria, että jokainen persu on sielultaan kehitysvammainen.
Sieluja ei ole olemassa, v*tun vammainen. Eipä yllätä, että vassari on joku taikauskovainen homo.
Homo olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden miesten pitäisi saada jotain mielekästä tekemästä ja kiinnike normaaliin elämään. Liekö työttömyys vai mikä tyytymättömyys elämään. Toimettomat pudokkaat hakeutuu ryhmiin ja tyhmyys tiivistyy. Syntipukkia etsitään muista kaikenlaisilla "ne vie meidän naiset ja työt" -puheilla ja itse kuitenkin mukiloidaan joukolla nainen.
Sellaset keittiöpsykologin analyysit sieltä 🤣
Hän kyllä osui aika oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Tai sitten voisi panna niitä perseeseen. Kunnon persepanot voi saada saada ajattelemaan asioita aivan uudesta näkökulmasta.
Eipä yllätä, että vihervassarimädättäjällä/puutteessa olevalla femcelillä homostelut mielessä 😅
Olen ilmoittanut sinut terrorismin rahoittamisesta epäiltynä CIA:lle. Hauskaa Kuuban matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Vassarin parempaa väkivaltaa
Poliisiväkivalta on samanlaista roistojen hakkaamista.
Täytyy olla aika masokisti pitääkseen sitä parempana.
Mutta onhan sitä kaikenlaisia sekopäitä olemassa.
Jaahas, persut yrittävät poistaa keskustelun. Onnea yritykseen.
Kertokaapa persut, mikä siinä naisten hakkaamisessa on niin hiton hauskaa?
Jumala meidät vapauttakoon persuista.
No tässä tullaan taas avain ja lukko -teoriaan. Avain, joka aukaisee monta lukkoa on todella hyvä avain, mutta lukko joka aukeaa monille avaimille on vain paska lukko. Selitän vielä hitaalle vassarille, että tuossa vertauskuvassa avain vastaa penistä ja lukko pimppiä.