Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...

Vierailija
06.05.2026 |

Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....

Kommentit (670)

Vierailija
501/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NasuPersuja voisi ripustella lyhtypylväisiin koristeeksi.

Vierailija
502/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoinkin tasaarvoo. naista kohdellaan miehenä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nasse häiritsee mua, mulla on oikeus hakata se. Hyvä, kiitos tiedosta, nassekommentoijat.

Kukaan ei ole tässä ketjussa todennut, että pahoinpitely olisi ollut oikeutettua vaan, että ei tarvitse ihmetellä, jos tulee turpaan kun menee provosoimaan väkivaltaisia kalluja. Ymmärsitkö tahallasi väärin, jotta pääsit uhriutumaan vassarille tyypilliseen tapaan?

Vierailija
504/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?

Älähän nyt, kunnon vasemmistolainen kääntää toisen posken kun persunyrkki iskee.

Vierailija
505/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NasuPersuja voisi ripustella lyhtypylväisiin koristeeksi.

Mustat paidat päälllä. Olisihan se kaunista.

Vierailija
506/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NasuPersuja voisi ripustella lyhtypylväisiin koristeeksi.

Mustat paidat päälllä. Olisihan se kaunista.

Unohtamatta sinistä kravattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
507/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nasse häiritsee mua, mulla on oikeus hakata se. Hyvä, kiitos tiedosta, nassekommentoijat.

Kukaan ei ole tässä ketjussa todennut, että pahoinpitely olisi ollut oikeutettua vaan, että ei tarvitse ihmetellä, jos tulee turpaan kun menee provosoimaan väkivaltaisia kalluja. Ymmärsitkö tahallasi väärin, jotta pääsit uhriutumaan vassarille tyypilliseen tapaan?

Hetkinen, hetkinen, hetkinen! Persuthän tässä niitä uhrautujia on. Ei aleta perseilemään siellä perällä.

Vierailija
508/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette persut menisi hakkaamaan toisianne? Näin, kaikki voittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
509/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nasse häiritsee mua, mulla on oikeus hakata se. Hyvä, kiitos tiedosta, nassekommentoijat.

Kukaan ei ole tässä ketjussa todennut, että pahoinpitely olisi ollut oikeutettua vaan, että ei tarvitse ihmetellä, jos tulee turpaan kun menee provosoimaan väkivaltaisia kalluja. Ymmärsitkö tahallasi väärin, jotta pääsit uhriutumaan vassarille tyypilliseen tapaan?

Samaa mieltä siitä, että rasistit... anteeksi, äärioikeistolaiset ovat väkivaltaisia.

Vierailija
510/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?

Vassarin parempaa väkivaltaa

Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?

Minulla on sellainen teoria, että jokainen persu on sielultaan kehitysvammainen.

Sieluja ei ole olemassa, v*tun vammainen. Eipä yllätä, että vassari on joku taikauskovainen homo.

Homo olet sinä.

Ja sieltä taas vassarilta tuttuun tapaan hiekkalaatikkotasoiset "no u"-argumentit 😆 Joskus olis ihan kiva oikeen kunnolla väitellä teikäläisten kanssa, mutta se on mahdotonta kun teistä jokainen on tuollaisia 5-vuotiaan tasolle jääneitä ke ha rei ta 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
511/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jokainen äänestävä idioootti ootte syyllisiä tähän.

Vierailija
512/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?

Tai sitten voisi panna niitä perseeseen. Kunnon persepanot voi saada saada ajattelemaan asioita aivan uudesta näkökulmasta.

Eikö tuo ole jo rasistiin sekaantumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
513/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette persut menisi hakkaamaan toisianne? Näin, kaikki voittavat.

SiniMustat sitä oikeaa perussuomalaisuutta. Ilman homostelua ja saa potkia.

Vierailija
514/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?

Vassarin parempaa väkivaltaa

Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?

Minulla on sellainen teoria, että jokainen persu on sielultaan kehitysvammainen.

Sieluja ei ole olemassa, v*tun vammainen. Eipä yllätä, että vassari on joku taikauskovainen homo.

Homo olet sinä.

Ja sieltä taas vassarilta tuttuun tapaan hiekkalaatikkotasoiset "no u"-argumentit 😆 Joskus olis ihan kiva oikeen kunnolla väitellä teikäläisten kanssa, mutta se on mahdotonta kun teistä jokainen on tuollaisia 5-vuotiaan tasolle jääneitä ke ha rei ta 😆

Otahan se oma molo jo suusta vähäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
515/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nasse häiritsee mua, mulla on oikeus hakata se. Hyvä, kiitos tiedosta, nassekommentoijat.

Kukaan ei ole tässä ketjussa todennut, että pahoinpitely olisi ollut oikeutettua vaan, että ei tarvitse ihmetellä, jos tulee turpaan kun menee provosoimaan väkivaltaisia kalluja. Ymmärsitkö tahallasi väärin, jotta pääsit uhriutumaan vassarille tyypilliseen tapaan?

Hetkinen, hetkinen, hetkinen! Persuthän tässä niitä uhrautujia on. Ei aleta perseilemään siellä perällä.

"mut ku persut"

Klassista vihervassaripaskan ulinaa kun ei muuta keksitä 😆

Persutrollauksen käsikirja

 

"4.31

Keskustelu menee perussuomalaisten kannalta hankalaan suuntaan.
Toimenpide:

Käännetään keskustelu muihin puolueisiin, mieluiten vasemmistoon."

Vierailija
516/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei usko tasa--arvoon? 

Vierailija
517/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette persut menisi hakkaamaan toisianne? Näin, kaikki voittavat.

SiniMustat sitä oikeaa perussuomalaisuutta. Ilman homostelua ja saa potkia.

Miksihän homostelu onkin Persuissa niin yleistä.

Vierailija
518/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että tämä pahoinpidelty soluttautui tähän marssiin, mistä sitten tuli käkättimeen? Sehän on sama kun menisi Kauhajoella lauantai-iltana grillijonoon huutamaan, että pohjalaaset oh homoja!

Vassarin typeryyttä ei tule koskaan aliarvioida.

Vierailija
519/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?

Vassarin parempaa väkivaltaa

Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?

Minulla on sellainen teoria, että jokainen persu on sielultaan kehitysvammainen.

Sieluja ei ole olemassa, v*tun vammainen. Eipä yllätä, että vassari on joku taikauskovainen homo.

Homo olet sinä.

Ja sieltä taas vassarilta tuttuun tapaan hiekkalaatikkotasoiset "no u"-argumentit 😆 Joskus olis ihan kiva oikeen kunnolla väitellä teikäläisten kanssa, mutta se on mahdotonta kun teistä jokainen on tuollaisia 5-vuotiaan tasolle jääneitä ke ha rei ta 😆

Otahan se oma molo jo suusta vähäksi aikaa.

Aika notkea takinkääntäjä. Täytyy olla Persu.

Vierailija
520/670 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette persut menisi hakkaamaan toisianne? Näin, kaikki voittavat.

SiniMustat sitä oikeaa perussuomalaisuutta. Ilman homostelua ja saa potkia.

Miksihän homostelu onkin Persuissa niin yleistä.

Koska siinä saa panna vassua halvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi