Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...
Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....
Kommentit (600)
NasuPersuja voisi ripustella lyhtypylväisiin koristeeksi.
vihdoinkin tasaarvoo. naista kohdellaan miehenä
Vierailija kirjoitti:
Eli jos nasse häiritsee mua, mulla on oikeus hakata se. Hyvä, kiitos tiedosta, nassekommentoijat.
Kukaan ei ole tässä ketjussa todennut, että pahoinpitely olisi ollut oikeutettua vaan, että ei tarvitse ihmetellä, jos tulee turpaan kun menee provosoimaan väkivaltaisia kalluja. Ymmärsitkö tahallasi väärin, jotta pääsit uhriutumaan vassarille tyypilliseen tapaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Älähän nyt, kunnon vasemmistolainen kääntää toisen posken kun persunyrkki iskee.
Vierailija kirjoitti:
Mustat paidat päälllä. Olisihan se kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat paidat päälllä. Olisihan se kaunista.
Unohtamatta sinistä kravattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos nasse häiritsee mua, mulla on oikeus hakata se. Hyvä, kiitos tiedosta, nassekommentoijat.
Kukaan ei ole tässä ketjussa todennut, että pahoinpitely olisi ollut oikeutettua vaan, että ei tarvitse ihmetellä, jos tulee turpaan kun menee provosoimaan väkivaltaisia kalluja. Ymmärsitkö tahallasi väärin, jotta pääsit uhriutumaan vassarille tyypilliseen tapaan?
Hetkinen, hetkinen, hetkinen! Persuthän tässä niitä uhrautujia on. Ei aleta perseilemään siellä perällä.
Miksi ette persut menisi hakkaamaan toisianne? Näin, kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä siitä, että rasistit... anteeksi, äärioikeistolaiset ovat väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita rasisteja voi yksinkertaisesti vaan hakata? Katsotaan kiinnostaako rampana vielä marssia?
Vassarin parempaa väkivaltaa
Tuo mitään väkivaltaa ole. Oletko kehitysvammainen vai?
Minulla on sellainen teoria, että jokainen persu on sielultaan kehitysvammainen.
Sieluja ei ole olemassa, v*tun vammainen. Eipä yllätä, että vassari on joku taikauskovainen homo.
Homo olet sinä.
Ja sieltä taas vassarilta tuttuun tapaan hiekkalaatikkotasoiset "no u"-argumentit 😆 Joskus olis ihan kiva oikeen kunnolla väitellä teikäläisten kanssa, mutta se on mahdotonta kun teistä jokainen on tuollaisia 5-vuotiaan tasolle jääneitä ke ha rei ta 😆
te jokainen äänestävä idioootti ootte syyllisiä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voisi panna niitä perseeseen. Kunnon persepanot voi saada saada ajattelemaan asioita aivan uudesta näkökulmasta.
Eikö tuo ole jo rasistiin sekaantumista?
Vierailija kirjoitti:
SiniMustat sitä oikeaa perussuomalaisuutta. Ilman homostelua ja saa potkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen teoria, että jokainen persu on sielultaan kehitysvammainen.
Sieluja ei ole olemassa, v*tun vammainen. Eipä yllätä, että vassari on joku taikauskovainen homo.
Homo olet sinä.
Ja sieltä taas vassarilta tuttuun tapaan hiekkalaatikkotasoiset "no u"-argumentit 😆 Joskus olis ihan kiva oikeen kunnolla väitellä teikäläisten kanssa, mutta se on mahdotonta kun teistä jokainen on tuollaisia 5-vuotiaan tasolle jääneitä ke ha rei ta 😆
Otahan se oma molo jo suusta vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, hetkinen, hetkinen! Persuthän tässä niitä uhrautujia on. Ei aleta perseilemään siellä perällä.
"mut ku persut"
Klassista vihervassaripaskan ulinaa kun ei muuta keksitä 😆
Persutrollauksen käsikirja
"4.31
Keskustelu menee perussuomalaisten kannalta hankalaan suuntaan.
Toimenpide:
Käännetään keskustelu muihin puolueisiin, mieluiten vasemmistoon."
Miksi kukaan ei usko tasa--arvoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiniMustat sitä oikeaa perussuomalaisuutta. Ilman homostelua ja saa potkia.
Miksihän homostelu onkin Persuissa niin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että tämä pahoinpidelty soluttautui tähän marssiin, mistä sitten tuli käkättimeen? Sehän on sama kun menisi Kauhajoella lauantai-iltana grillijonoon huutamaan, että pohjalaaset oh homoja!
Vassarin typeryyttä ei tule koskaan aliarvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo olet sinä.
Otahan se oma molo jo suusta vähäksi aikaa.
Aika notkea takinkääntäjä. Täytyy olla Persu.
Jumala meidät vapauttakoon persuista.