Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos jostain likaisesta paskaduunista maksettaisiin enemmän kuin koulutustasi vastaavasta työstä, niin menisitkö sinne paskaduuniin?

Vierailija
06.05.2026 |

Ja siis pääsisit sinne. 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mennyt, kun kroppa ei kestänyt enää tietsikkatyötä. Nyt fyysinen työ kiusaa eri paikoista. Kulutan siis kroppaani tasaisesti.

Vierailija
82/90 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä menisin. En käy muutenkaan töissä kuin rahan takia. Joka päivä v*tuttaa niin rankasti että tekisi mieli hypätä katolta alas. Ja eläkeikään on vajaa 40 vuotta matkaa, voi v*ttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin esimerkiksi siivota karmeassa kunnossa olevua kämppiä, jos minut siihen hommaan huolittaisiin, kun en ällöönny mistään helposti. Olen joskus tehnyt myös oikeaa paskaduunia, tyhjentänyt vasikkakarsinoita paskasta.

Sama, olin nuorena kesätöissä isolla maatilalla, loin paskaa. Tietysti oli muutakin työtä, mutta paskaa kyllä riitti. Myös likaisten utareiden pesua ja paskam jynssäys eläimistäkin. Monet ajattelee, että helppoa huomaa. Eikä ole. Katsot ettei elukat pääse potkimaan. Siellä oli myös sikoja, jotka voi olla melko hankalia käsitellä ja pestä nekin pitää silloin tällöin. Sian ulosteet ja virtsat ne vasta haisee. Ne on semmoisia eläimiä, jotka tykkää vaikka pyöriä siinä itsessään, jos ei sopivan mutaista maata löydy. Eivätkä tykkää puhdistamisesta. Lehmätkin osaa olla hankalia nuorelle tytölle, potkun saattaa saada.

Vierailija
84/90 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin ku jäin eläkkeelle likaiseen mut parempiåalkkaiseen duuniin. Saan hyvin kasvatettua eläkettä. Ku 7500€/kk niin sit eläkkeelle ja Espanjaan, vamos

Vierailija
85/90 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin ku jäin eläkkeelle likaiseen mut parempiåalkkaiseen duuniin. Saan hyvin kasvatettua eläkettä. Ku 7500€/kk niin sit eläkkeelle ja Espanjaan, vamos

Saatanan eläkekerryttäjät! Häipykää eläkkeelle ja sinne Espanjaan

Vierailija
86/90 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollinen jatkumo tehdä nuorena ensin ns paskaduunia ja siitä lähteä kipuamaan portaita parempiin töihin. Noin se monella menee. Tekee hyvää aloittaa jostain paskaduunista, sillätavoin sitä oppii arvostamaan kaikkien tekemää työtä eikä pelkästään asiantuntijoita ym vaan ymmärtää paremmin miten jokainen työ on tärkeä osa isoa kokonaisuutta. Ylimielisimmät ihmiset on sellaisia, ketkä on liian helposti päässeet siistiin sisätyöhön eikä heillä ole käsitystä siitä mitä on tehdä paskaduunia, mitä se vaatii ja miltä se tuntuu. Ehkä jokaisen tulisi asemasta ja varallisuudesta riippumatta velvoittaakin tekemään "paskaduunia" vaikka vähintään sen 1-2 kuukautta kesätöinä vaikka 9 luokalla. 

Vierailija
87/90 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos maksu tulee säännöllisesti kilpailukykyisenä palkkauksena.

Vierailija
88/90 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihtaisin! Lika, paska ja arvostuksen puute ei haittaisi ollenkaan, jos pääsisin nykyisestä paskasta eroon ja vielä maksettaisiin sama tai enemmän.

T. Yläkoulun ope

Vierailija
89/90 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä haetaan sitä että menisinkö paskaduuneihin vastikkeeksi sosiaalituesta, niin en.

Vierailija
90/90 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaihtaisin! Lika, paska ja arvostuksen puute ei haittaisi ollenkaan, jos pääsisin nykyisestä paskasta eroon ja vielä maksettaisiin sama tai enemmän.

T. Yläkoulun ope

Sama !