Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jostain likaisesta paskaduunista maksettaisiin enemmän kuin koulutustasi vastaavasta työstä, niin menisitkö sinne paskaduuniin?

Vierailija
06.05.2026 |

Ja siis pääsisit sinne. 

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin tietenkin parhaiten palkattua työtä. "Paskaduunissa" saa yleensä myös samalla liikuntaa. Menisin esim. siivoojaksi tai vihertyöntekijäksi, jos siitä maksettaisiin paremmin kuin nykyisestä controllerin työstäni. Tässä työssä ei saa liikuntaa. Sähköpöydän ääressä toki seison, mutta ei siitä liikuntaa saa.

Vierailija
62/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minä tykkään siitä, että asiantuntijatyötäni saa ensinnäkin tehdä 100% etänä. Ja toiseksi on enemmän vapautta vaikuttaa omaan työkuvaan, ajankäyttöön jne. kuin ns. paskatöissä.

On kokemusta niistä paskatöistäkin, kun pidin lukion jälkeen muutaman välivuoden. Ensin kaupan kassalla ja sitten pari vuotta kolmivuorotyössä tehtaan liukuhihnalla. Liukuhihnatyö oli ihan siedettävää, paljon mukavampi kuin kassatyö tällaiselle introvertille, mutta siksi lähdinkin kouluttautumaan, että halusin parempipalkkaisen ja sisällöltään kiinnostavamman työn.

Kokeileppa raksaa.

Ei taida enää pystyä vain kokeilemaan. Raksallekin vaaditaan koulutus.

Henkilökohtainen avustaminen on ihan rentoa jos on vapaa-ajan avustus kyseessä, teen sitä sivutyönäni.

Työturvallisuuskortti riittää. sen saa päivässä on ns. höpöhöpö kurssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kelpaa kaikki työt mitä tarjotaan, uskokaa pois. Oleskelusta maksaminen loppuu.

Rikollisuus räjähtää sun fantasiassasi. usko jo.

Vierailija
64/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "paska" duuni??? tämä on nyt mun ensimmäinen kysymys..toiseksi vastaisin että voisin mennäkin.

Kerrottu jo ketjun ekalla sivulla.

Vierailija
65/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään työ ei ole paskaduuni ja työpäivät saisi olla pitempiä sekä viikot pitempiä. 
-Toimitusjohtaja

Vierailija
66/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaduuneja EI OLE.

Vierailija
67/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkein koulutukseni on maisteri, mutta olen ollut jo pitkään "paskaduunissa", josta tosin maksetaan melko selkeästi enemmän kuin mitä saisin korkeakoulutusta vastaavissa töissä. :)

Vierailija
68/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla puhelinmyyjä, jos siitä maksettaisiin tuntipalkkaa, vaikken saisi mitään myydyksi. 

Vierailija
69/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kelpaa kaikki työt mitä tarjotaan, uskokaa pois. Oleskelusta maksaminen loppuu.

Ei suinkaan lopu. Kun oikeisto pääsee asioista päättämään, nimenomaan oleskelua ja muiden työllä loisimista pidetään arvossaan.

Nytkin halutaan omistamisen verotusta keventää ja työnteon verotusta kiristää.

Vierailija
70/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin paskaduunniin ulkoilmaan ja liikkuvaan työhön kuin johonkin hum.kandityöhön toimistopömpeliin. Hulluksi siinä tukis. Vain idiootti jaksaa istua pömpelissä kokopäivän tekemttä oikeaa työtä!

Poliitikon työ on paskasuunia, mutta ei tulosvastuuta, kohtalainen palkka ja mahdollisuus saada joku suojatyöpaikka. Esim. SOTE-hallintopomo, aluvaltuutettu tms. (os olisi demari).

Marinin hallituksen ministerit töppäilivät ja laittoivat valtion rahat haisemaan. Palkittiin huonosta suorituksesta vieläkin paremmilla palkkioviroilla ulkomaille. 

Ministerin työ ei siis paskempi olekaan. Mitään ei näköjään tarvitse osata, mistään vastata.

Tulihan se sieltä, "mutta kun Marinin hallitus". Säälittävää, niin säälittävää. xD

Vierailija
71/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, saan iloa työstäni.

Vierailija
72/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen niinsanottua paskaduunia. Korjaan raskasta kalustoa ulkona kesät ja talvet. Pidän työstäni. Saa tehä ihan itekseen eikä tarvi repiä mukanaan jotain tiimejä joista suurin osa ei tee mitään.  Puolet on fyysistä ja loput vianhakua ja kompuutterihommia. Peruspalkka on ihan ok, 4200€ . Lisää sais jos vaihtaisi firmaa kun on kova pula osaajista.   Mut jos kaik on ok niin ei parin satkun takia kannata vaihtaa.

Vierailija
73/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa paskaduunia.

Vierailija
74/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tarpeeksi korkealla asiantuntijatyönä esim. Koneen toimitusjohtajan ja hallituksen pj. Antti Herlinin  työ, sillä toiselta ammatiltaan on maanviljelijä ja kirjaimellisesti levittää paskaa viljelypelloilleen. Taas kerran tänäkin keväänä.  Ja on vielä ylpeä siitä. Saa varmaan jotain korvaustakin. 

Vierailija
75/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen asiantuntijatyötä ja aika ajoin haluan nollata päätäni ja nähdä käteni jälkeni ja olen raksalla hommissa. Ja tykkään kovasti. 

Vierailija
76/82 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen niinsanottua paskaduunia. Korjaan raskasta kalustoa ulkona kesät ja talvet. Pidän työstäni. Saa tehä ihan itekseen eikä tarvi repiä mukanaan jotain tiimejä joista suurin osa ei tee mitään.  Puolet on fyysistä ja loput vianhakua ja kompuutterihommia. Peruspalkka on ihan ok, 4200€ . Lisää sais jos vaihtaisi firmaa kun on kova pula osaajista.   Mut jos kaik on ok niin ei parin satkun takia kannata vaihtaa.

Tällaisten osaajien tarve vain kasvaa tulevaisuudessa, kun suunnilleen koko kansa on koulutettu tohtoreiksi ja diplomi-insinööreiksi.

Itse teollisuuden sähköasentaja. Työ on vaihtelevaa, mielenkiintoista ja palkitsevaa, toki ajoittain stressaavaa kun vian tullen jokainen minuutti voi maksaa pahimmillaan tonneja.

Ja tulot on kyllä ihan dippainssitasoa, sisältäen toki päivystystä mutta kyllähän korkeastikoulutetut usein väittävät, että hekin joutuvat olemaan tavoitettavissa lähes aina.

Vierailija
77/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole paskaduunia. sun palkka vastaa juristin palkkaa. Tekisitkö samaa työtä 2400e brutto?

Vierailija
78/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkein koulutukseni on maisteri, mutta olen ollut jo pitkään "paskaduunissa", josta tosin maksetaan melko selkeästi enemmän kuin mitä saisin korkeakoulutusta vastaavissa töissä. :)

Ei kyseessä ei ole paskaduuni.

Vierailija
79/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työstä maksetaan kunnolla niin ei se mikään paskaduuni ole, riippumatta työn luonteesta. Sukeltamaan tai muuhunkaan vastaavaan vaaralliseen työhön en kyllä ryhtyisi.

Vierailija
80/82 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin "paskaduunin", koska niissä olen tienannut enemmän kuin alani töissä. Kunhan duuni ei vaatisi muuttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi