Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vr ja opiskelija alennus

Vierailija
29.09.2008 |

mitenhän se menee. Oon aikuisopiskelija (aikuispuolella.) ja ei meillä ainakaan ole opiskelijakorteista ollut mainintaa vai onko edes enää opiskelija kortteja? Enkä ole edes ymmärtänyt sitä kysellä.



No kumminki olisi juna matka lokakuun lopulla. Ja varmaan noita junamatkoja tulee silloin tällöin. Mites saa tuon opiskelijakortin tai jonkun vastaavan jolla todistaa että opiskelija?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä teidän silloin pitäisi opiskelijakortti saada... mutta jos sitä ei saa, niin pyydä oppilaitokseltasi ttodistus opiskelijastatuksesta ja mene vr:n luukulle pyytämään käypä alennuskortti.

Vierailija
2/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun minä opiskelin 90-luvulla niin piti saada koulusta jokin todistus siitä, että on opiskelija ja kiikuttaa se vaikka VR:lle ja sitten saada sieltä se alennustodistus.



Voi olla että olen väärässäkin. Kyllähän tuo selviää kun soitat joko kouluun tai VR:lle ja kysyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat todistuksen, jolla saat ostaa vr:n opiskelijakortin. Ei maksa hirmuja.

Vierailija
4/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä voi huolehtia oppilaskunta tai sitten voi opintotoimistosta pyytää todistuksen ja hakea VR:ltä alennuskortti.

Vierailija
5/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki se vr:n oma opiskelijakortti, maksaa 6€..



http://www.vr.fi/heo/palvelut/opiskelijat.htm