Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko että se sininusta naistenha**aaja saadaan selville?

Vierailija
06.05.2026 |

Minä luulen että saadaan.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan. Ilmeisesti saatiin se kolmen porukka vasemmistolaisiakin, jotka yhdessä hyökkäsivät aseistautuneena yhden kimppuun. Ainakin poliisin mukaan vastamielenosoittajia on kiinni enemmän.

Vasemmiston väkivalta on parempaa väkivaltaa.

T. Lillukka

Aika monen oikeistolaisen mielestä noin ilmeisesti on kun sitä papukaijoina toistellaan, mutta ei se ole.

Onhan se. Missä kirkuvat otsikot ja päivien taivastelut, kun äärivasset vastustavat miekkareissaan väkivalloin virkavaltaa? Jos nämä nasset toimisivat samoin, Suomi julistettaisiin lähes hätätilaan vasemmiston ja median toimesta. 

Vierailija
122/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkun perusteella kamppailutaustaa: tukijalka kääntyy ja lantio liikahtaa. Lieneekö jossain seurassa opittua vai ovatko omilla leireillään opetelleet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies itse tule julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla?

Pelkuri-luuseri ei uskalla. Paskoo housuunsa nytkin.

Vierailija
124/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaihtoehtotodellisuudesta puheen ollen: monta sukupuolta on, voiko naisella olla penis ja mies synnyttää?"

Persun elämän tärkeimmät kysymykset🤭🤭 Varsinkin, kun olen samaisen kommentin palstalla lukenut ennenkin😅😅

Osaatko vastata?

Osaan, mies on jo tutkitusti synnyttänyt, ja miesten nänneistä erittyy myös maitoa oikeanlaisissa olosuhteissa. Mutta tämän enempää en aiheesta teidän 5-vuotiaan kehitystasolla jääneiden saastojen kanssa keskustelu, joita kiinnostaa vain "etu- ja takapyypyy". Olette halvennus vihervasemmiston ylivoimaiselle älylle.

Vierailija
125/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkun perusteella kamppailutaustaa: tukijalka kääntyy ja lantio liikahtaa. Lieneekö jossain seurassa opittua vai ovatko omilla leireillään opetelleet....

Sillä käänty jalka ja lantio, koska känniltään ei pitänyt paskan tasapaino😂😂

Vierailija
126/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaihtoehtotodellisuudesta puheen ollen: monta sukupuolta on, voiko naisella olla penis ja mies synnyttää?"

Persun elämän tärkeimmät kysymykset🤭🤭 Varsinkin, kun olen samaisen kommentin palstalla lukenut ennenkin😅😅

Osaatko vastata?

Osaan, mies on jo tutkitusti synnyttänyt, ja miesten nänneistä erittyy myös maitoa oikeanlaisissa olosuhteissa. Mutta tämän enempää en aiheesta teidän 5-vuotiaan kehitystasolla jääneiden saastojen kanssa keskustelu, joita kiinnostaa vain "etu- ja takapyypyy". Olette halvennus vihervasemmiston ylivoimaiselle älylle.

Minkä värkin kautta tämä mies synnytti? 

Vihervasemmiston ylivoimaiselle älylle, jonka mukaan mies synnyttää :DDD

Vierailija
127/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi väkivaltaiset vasemmiston pippurisumuttelijat saatiin ruotuun ja poliisit ottivat kiinni. Syytteitä odotellessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä