Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko että se sininusta naistenha**aaja saadaan selville?

Vierailija
06.05.2026 |

Minä luulen että saadaan.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinko muuten vasemmistolaisten poliisien- ja eläintenhakkaajakiakkovieraitten henkilöllisyydet selville? Entä ikkunoiden ja omaisuuden rikkojat? Muistaako kukaan?

Vierailija
42/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan. Ilmeisesti saatiin se kolmen porukka vasemmistolaisiakin, jotka yhdessä hyökkäsivät aseistautuneena yhden kimppuun. Ainakin poliisin mukaan vastamielenosoittajia on kiinni enemmän.

Mielikuvituskommareita on hitsin vaikea ottaa kiinni :D

Sensijaan potkijanatseista on jo kolmen henkilöllisyys tiedossa, kertoi YLE tänään. Jokaisella rikoshistoria, ja sinä ihailet ja puolustelet paskaäijiä.

En ihaile enkä puolustele, tässäkin ketjussa olen arvostellut heitä. Se ei silti muut sitä tosiasiaa, että poliisin mukaan kolme vastamielenosoittajaa kaasutti ja pahoinpiteli yhtä kulkueessa ollutta. Oikeutatko sinä sen? Oletko kaksinaismoralisti?

Kumpikin puoli on sakkia, jonka kanssa ei ole hyvä olla tekemisissä. Ei ole mitään keskusteltavaa heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan. Ilmeisesti saatiin se kolmen porukka vasemmistolaisiakin, jotka yhdessä hyökkäsivät aseistautuneena yhden kimppuun. Ainakin poliisin mukaan vastamielenosoittajia on kiinni enemmän.

Sensijaan potkijanatseista on jo kolmen henkilöllisyys tiedossa, kertoi YLE tänään. Jokaisella rikoshistoria, ja sinä ihailet ja puolustelet paskaäijiä.

En ihaile enkä puolustele, tässäkin ketjussa olen arvostellut heitä. Se ei silti muut sitä tosiasiaa, että poliisin mukaan kolme vastamielenosoittajaa kaasutti ja pahoinpiteli yhtä kulkueessa ollutta. Oikeutatko sinä sen? Oletko kaksinaismoralisti?

Eihän se kaasutettu edes päässyt kulkueeseen kun ei pippurit silmillä löytänyt sitä.

Siinä on esimerkillisesti ennakoitu ja toimittu ennaltaehkäisevästi. Rikollisen lamaannuttamiseen käytetty väline oli luvallinen ja tuoteturvallisuustestattu.

Vierailija
44/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saadaan. Eri asia sitten on, saadaanko tuomittua.

Vierailija
45/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiinko muuten vasemmistolaisten poliisien- ja eläintenhakkaajakiakkovieraitten henkilöllisyydet selville? Entä ikkunoiden ja omaisuuden rikkojat? Muistaako kukaan?

Arhibbahan nousi noilla meriiteillään vasemmiston johtoon.

Vierailija
46/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jo selvillä on, mutta on poliisin suojeluksessa. Tai toisin sanoen poliisi "ei tiedä ja resurssien vähyyden vuoksi asiaa ei tutkita enempää". Näin ohjeistaa sisäministeri alaisiaan.

Vierailija
47/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on miestä tai naista itse tunnustaa.

Itsekriminointisuoja on juuri tuollaisia munattomia poikia varten.

Vierailija
48/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kaasutettu edes päässyt kulkueeseen kun ei pippurit silmillä löytänyt sitä.

Siinä on esimerkillisesti ennakoitu ja toimittu ennaltaehkäisevästi. Rikollisen lamaannuttamiseen käytetty väline oli luvallinen ja tuoteturvallisuustestattu.

Kommareiden turha vinkua jostain akasta, kun heidän maailmansa on noin sairas.

Vierailija
49/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näillä sinimusta- ja antifamarsseilla voitettiin? Paljon melua tyhjästä kuten pridemarsseissakin. Jonninjoutavia esiintymisiä. Tavallisille ihmisille ei mitään hyötyä.

Vierailija
50/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ullatus, että juurikin kommarit aloitti jälleen kerran itse v'kivallan ensimmäisenä ja sitten alkoi niiden ulina, uli uli.

Oikea mies ei silti potkaise naista ellei ole itse todellisessa vaarassa. -Sama

Ei siitä möy kystä tiennyt oliko se nai nen vai ei, kun oli naami oitunut. Et ha loo!

Haloo haloo. Katsohan se video. Ei hänellä ollut naamiota. Haloo. -sama

No olihan. Ylekin siitä sanoo, että hän naamioitui kulkueeseen.

Toimittaja korjasi sen virheellisen väitteen seuraavassa lauseessa. Etkö laske virheiden korjaamista mukaan omaan todellisuuskäsitykseesi? Menetkö vanhalla virheellisellä tiedolla aina kun huvittaa, eli koko ajan? Ei kovin välkkyä toimintaa tuollainen .

Hän on ilmeisen tottunut Kremlin sponssaaman m v - lehden tapaan olla koskaan korjaamatta edes räikeitä virheitä "uutisissaan". Luulee että muutkin toimivat samoin.

Vierailija
51/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ullatus, että juurikin kommarit aloitti jälleen kerran itse v'kivallan ensimmäisenä ja sitten alkoi niiden ulina, uli uli.

Oikea mies ei silti potkaise naista ellei ole itse todellisessa vaarassa. -Sama

Ei siitä möy kystä tiennyt oliko se nai nen vai ei, kun oli naami oitunut. Et ha loo!

Haloo haloo. Katsohan se video. Ei hänellä ollut naamiota. Haloo. -sama

No olihan. Ylekin siitä sanoo, että hän naamioitui kulkueeseen.

Toimittaja korjasi sen virheellisen väitteen seuraavassa lauseessa. Etkö laske virheiden korjaamista mukaan omaan todellisuuskäsitykseesi? Menetkö vanhalla virheellisellä tiedolla aina kun huvittaa, eli koko ajan? Ei kovin välkkyä toimintaa tuollainen .

Tekikö Yle tuollaisen virheen? Vastoin agendaansa. Nyt kyllä narraat.

Se on Areenassa katsottavissa ja todistettavissa. Minä en narraa ja Yle kertoo totuuden.

Te magalaiset olette kyllä huvittavaa salaliittoteoriaporukkaa. Ihan kuin minä ja Yle olisimme salaliitossa teitä valehtelijoita ja roistoja vastaan.

Minä magalainen, sinä trotskilainen.

Piste tunnustamisesta. Eikö sinua hävetä magalaisuus, kun katsoo miten se teidän mielipuolinen kulttijohtajanne kiemurtelee kaiken mennessä päin persiitä.

Vierailija
52/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni aika yllättävän monta vuotta että tämä toinen jekkuosapuoli luopui aiemmin kunniallisena pitämästään tavasta olla omilla kasvoillaan esillä.

He kaipa vihdoin kyllästyivät takkufanttien ainaiseen vastuustaluikerteluun juuri naamioitumalla identtisesti väkivaltatapahtimissaan, ja päätti lopulta alkaa käyttää samoja keinoja.

Takkufantti, onko nyt itkuinen ja turvaton kiukku.

Mitä seuraavaksi?

Vierailija
53/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies itse tule julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla?

Kyllä näiden nimet on jo julkista tietoa

Vierailija
54/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan varmasti selville, koska hänestä on hyvä kuvia. Vaatetus on myös niin paljon muista poikkeava, että moni läheisempi ja naapurikin hänet tunnistaa.

Vierailija
55/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näillä sinimusta- ja antifamarsseilla voitettiin? Paljon melua tyhjästä kuten pridemarsseissakin. Jonninjoutavia esiintymisiä. Tavallisille ihmisille ei mitään hyötyä.

Nämä laitavasemmistolaisten jäsentenväliset kärhämät eivät kiinnosta normaaleja ihmisiä. Vasemmistoantisemiitit elävät ihan omassa kuplassaan.

Vierailija
56/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset marssii fasismin puolesta ja toiset on sitä vastaan. Eikö tavallinen ihminen löydä kummastakaan mitään hyötyä?

Vierailija
57/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasemmisto ei vaatinut naamioitumisen kieltämistä jo viime joulukuussa, kun mielenosoittaja heitti TIILISKIVEN kohti poliisia ja naamioitunut väkijoukko huusi ”Kuole poliisi, nattsien kaveri.” ?

Vierailija
58/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vasemmisto ei vaatinut naamioitumisen kieltämistä jo viime joulukuussa, kun mielenosoittaja heitti TIILISKIVEN kohti poliisia ja naamioitunut väkijoukko huusi ”Kuole poliisi, nattsien kaveri.” ?

Vasemmistolla on parempaa poliittista väkivaltaa. #eriasia

Vierailija
59/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vasemmiston mielenosoitukset, Palestiina, blm, ei nattseja sinne tänne, yms. yms. on täynnä kasvonsa peittävää porukkaa. Ilmiö on aika hyvä ääriliikehdinnän tunnusmerkki. Onko #eriasia?

Vierailija
60/127 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan