Miksi jotkin kirjoittavat suomalaisen isolla alkukirjaimella vaikka tarkoittavat kansalaisuutta, Suomalainen on erisnimi
Suomalainen on sukunimi joka kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, suomalainen tarkoittaa kansalaisuutta ja kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
-OPE
Kommentit (24)
Venäläinen kirjoitetaan sukunimenä isolla. Maana pienellä. Samoin putin kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Puhtaasta halveksunnnasta.
Piruillakseen palstan kielipoliisille
Miksi jatkuva toiminta on kokoajan?
AutomAttinen tekstin korjaus ei lue mun ajatuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen kirjoitetaan sukunimenä isolla. Maana pienellä. Samoin putin kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Puhtaasta halveksunnnasta.
olen etsinyt tapaa millä sen saisi pienennettyä entisestään, mutta ei ole vielä löytynyt, eli näitä kirjaimia pienempiä
Englannissa esim kirjoitetaan isolla. Menee sekaisin säännöt kun kirjoittaa kielillä.
Myös Suomala on nimi. Tyhmä Suomalainen luulee voivansa lyhentää nimen niin.
Vierailija kirjoitti:
Englannissa esim kirjoitetaan isolla. Menee sekaisin säännöt kun kirjoittaa kielillä.
Ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Laita se pois päältä ja kirjoita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Piruillakseen palstan kielipoliisille
Ei se ole pölliisi vaan kielioppinatsi ! Tuo on mainittu pälstähyllyissäkin
Venäläiset trollit tekee niin.
Älkää kertoko, että me tiedämme, kun ne on helppo erottaa.
Jokin viittaa esineeseen tai asiaan, joku ihmiseen.
T: ei ope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samsungin sähköinen sanakirja häiritsee jatkuvasti kirjoittamista. Lisää pisteitä ja muita välimerkkejä, ottaa aina ison alkukirjaimen pois. Larppaa lukihäiriöistä ja applen tekoälytoimintoa. Onko paskakyttä tätäkin manipuloinut suuressa vallanhalussaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee muit virheitä.
Nyt paskanäppis otti kirjaimen pois.
Emme ole nekrunnussijoita vaan Suomalaisia!
Vierailija kirjoitti:
Emme ole nekrunnussijoita vaan Suomalaisia!
Uli uli uu uu.
Kaikki ei tiedä. Joskus itselle käy vahinko. Harvoin, mutta on tapahtunut. Opellekin varmaan käy joskus vahinkoja siinä vauvapalstalla lorvailun ohessa. Toisekseen, sä olet korkeintaan koulunkäyntiavustaja.