Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kolmen pienen yksinhuoltaja-äiti enää uutta miestä?

Vierailija
11.05.2007 |

Jäin tahtomattani 3 lapsen yksinhuoltajaksi ja lapset ovat vielä tosi pieniä, nuorin on puoli vuotias. Mites aikanaan, kun toivottavasti haluaisin löytää uuden kumppanin, niin miehet suhtautuvat yksinhuoltajiin? Saakohan 3-kymppinen enää kunnollista miestä ja missä heitä voi tavata kun en tosiaan mihinkään kapakoihin enää aio mennä, se ei sovi minulle ja sitä paitsi olen kotona aina lasten kanssa. Yksinäiseltä ja raskaalta vaikuttaa eloni...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä ystävälläni on tyttöystävä, jolla oli kolme lasta kun tapasivat. Nuorin taisi olla vauvaikäinen. Kaikenlisäksi tämä ystäväni on nuorempi tätä tyttöystäväänsä ja kovin onnellisilta vaikuttavat. Tsemppiä sinulle, koita jaksaa!

Vierailija
2/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen neljän lapsen yh, eikä kaikki ole bvilä kouluikäisiäkään edes. Olisin saanut jo montakin mahdollisuutta parisuhteeseen lapsista huolimatta, mutta en vain ole halunnut elämääni ketään.

Ja ajattele että on vain hyvä kun sinulla on jo lapset -silloin ne tapaukset jotka eivät pidä lapsista eivätkä kaipaa lapsiperheen elämää sivuuttavat sinut eikä sinun tarvitse murehtia heidän vuokseen ;) Lasten takia sinusta kiinnostuu vain potentiaaliset aviomiesehdokkaat ;)

Tsemppiä, ei elämä eroon pääty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 31 ja yh (lapset silloin 2,3 ja 5v) kun tapasin nykyisen mieheni, siitä on 9vuotta jo ja on 3v tyttö yhdessä.

Vierailija
4/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerro lasten lukumäärä vasta kun kirjoittelet oikeasti jonkun kanssa. Tiedän paljon miehiä, jotka toisella tai kahdeksannella :) kierroksella, joilla itsellä lapsia ja sanovat, että he tapailevat vain sellaisia naisia joilla ennestään lapsia.

Vierailija
5/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaa nyt keskittyä ihan niihin kolmen lapsesi hoitoon. Ei varmasti helppoa ole ainakaan sinkkumiestä löytää, perheellinen ehkä.

Vierailija
6/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli kans silloin lapset tosi pieniä, mutta netin kautta löysi miehen ja ovat olleet jotain pari vuotta yhdessä.

Vierailija
7/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sinun kannata lähteä väkisin metsästämään miestä. Epätoivon haistaa kilometrien päähän ja se on paras tapa karkottaa miehet. Keskityt tosiaan lapsiisi ja elät mahdollisimman täyttä elämää ja olemaan tyytyväinen ilman kumppania, niin saatat löytääkin sen uuden rakkauden kun vähiten odotat. Tietenkään kotoa kukaan ei tule sinua hakemaan.

Vierailija
8/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkin armeijakaveri esitteli taannoin perheensä " tässä on vaimoni X ja lapsemme" - ilmeni, että lapset olivat vaimon entisestä liitosta ja tämä kaveri oli tosi tyytyväinen, kun oli saanut heti vähän isommat lapset, ettei tarvinnut ruvata vauvoja hoitamaan.

Kuulemma on miesten siittiötkin kovasti huonontuneet, joten varmasti löytyy miehiä, jotka eivät voi saada lapsia, mutta tykkäisivät silti, että perheessä olisi lapsia.

Nettideittailemaan vaan, jos sopiva mies osuu kohdalle, niin tuskin siinä lapset ovat esteenä.

Vierailija
9/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriani ainakin onnisti ja on nyt naimisissa onnellisesti.

Vierailija
10/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä :))

Vierailija
11/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaksi lasta ja ero on ehkä edessä. en sitä toivo mutta tilanne ei ole minusta kiinni..

Vierailija
12/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä on ihan luonnollista miettiä, miten nyt käy, rakastaako kukaan mies minua enää. Ainakin itse mietin jäätyäni neljän yksinhuoltajaksi. Ja puolitoista vuotta eron jälkeen entinen tuttu otti yhteyttä, ja naimisissa ollaan : ) . Kaikki on mennyt tosi hyvin jo pian seitsemän vuotta.

Vierailija
13/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhden lapsen yh ja yltiöpäisen rakastunut - vihdoinkin, neljän vuoden yksinolon jälkeen!

On se mahdollista ja et varmaankaan edes halua miehiä, jotka eivät suhtautuisi lapsiin positiivisesti. Siis toivoa on, mutta älä pidä kiirettä, sellainen suhde onnistuu parhaiten, jossa ihmiset viihtyivät myös yksikseen mutta suhde on positiivinen lisä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan