Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona pahenee taas !!

Vierailija
25.08.2022 |

En jaksa tätä enää.. korona pahenee taas ! 😩😩

Enkä saa edes 4 rokotetta.

Luuletteko tuleeko vielä rajoituksia ? Olen sairastunut kerran vasta kaksi vuotta sitten ja oli tosi paha silloin. Pelottaa tuleeko uudestaan ..

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009025494.html

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla puhutaan jo, että eiköhän aleta taas etäillä. mulle käy , koronasta viis

Vierailija
2/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän baby. Hanki vaikka joku harrastus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eihän tuo ole sen pahempi kuin perus influenssa.

Ite oo sairastanu jo 2 kertaa ja tokalla kerralla olin jo täysin rokotettu.

Niitäkään rokotteita en ois varmaan ottanu jos ei olisi vaadittu.

Olen sairastanut pahempiakin flunssia.

Vierailija
4/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei niinkään pelota itse taudin rajuus vaan se mitä se jättää jälkeensä. Aika vähän on vielä tutkimusta siitä mitä tapahtuu elimistölle jos sairastaa ko. taudin monta kertaa. Toipuvatko esim. keuhkot enää ikinä ennalleen?

Vierailija
5/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun Hesarin mukaan korona menee ohi kun päätämme niin. Siksi ei ole uutisoitu siitä, että keväällä Suomi johti kuolleisuustilastoja.

Vierailija
6/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me saamme syyskuussa tai lokakuussa omikron varianttiin kehitetyt rokotteet, pitääkö näitäkin ottaa 4kpk että saa jonkilaisen suojan muutamaksi kuukaudeksi?

Vierailija
7/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä syksylle pitäisi saada vähintään rokotteet 4-6, koska haluan päästä 10 ottamattoman piikin tavoitteeseen ja se sopisi tuonne ensi kevääseen.

Vierailija
8/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset liian välinpitämättömiä.

Vierailija
9/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän maskia

Vierailija
10/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä ollut jo kesälläkin, mutta perinteisesti siitä aletaan taas kirjoittamaan kun lomat ohitse. Ja onko rajoituksista/suluista tähänkään päivään mennessä ollut mitään hyötyjä..

Vierailija
11/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitä pyörii nyt kyllä taas ihan joka puolella. Minä olen taas kaivanut maskit esiin ja ollut muutamissa yleisötilaisuuksissa sellainen naamalla. Jokaisesta olen jälkeenpäin kuullut, että niistä on moni maskiton tuttava napannut koronan, minä en. Käyttäkää ihmiset maalaisjärkeä. Tunti pari maski naamalla on kyllä pieni hinta siitä, että makaa päiväkausia sairaana ja pahimmillaan saa siitä vielä elinikäisen riesan jossakin muodossa. 

Vierailija
12/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pahenee. Toivottavasti uudet variantit saavuttavat Suomenkin nopeasti. Kansamme todellakin tarvitsee tätä. Meno on kuin Sodomassa ja Gomorrassa.

Vierailija
13/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tiputanssin aika 🐣🐤🐥

Vierailija
14/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on tiputanssin aika 🐣🐤🐥

Koronan pysäyttämiseksi voisi tehdä jonkun tiktok tanssin. Eikös näin hyvään tarkoitukseen löytyisi pari miljoonaa Suomesta ja hallituksesta monta halukasta?

Vierailija
15/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi me saamme syyskuussa tai lokakuussa omikron varianttiin kehitetyt rokotteet, pitääkö näitäkin ottaa 4kpk että saa jonkilaisen suojan muutamaksi kuukaudeksi?

🙈😄

Vierailija
16/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hallitus avasi ne yökerhot niin ajoissa keväällä ?

Vierailija
17/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa koko asiaa murehtia. Olen etuoikeutettu edes sen puolesta ,ei ole työtä. Ei pieni lapsia jaloissa tai suurempiakaan.Ei varaa matkustella metrolla tai yleensä julkisilla kulkuvälineillä.Pako on toki ruoka kaupassa käydä. Elämä mutenkin kaventunut kuolemien kautta. Hissiä en käytän.Kun jos ohjeistukset tulee taas koronan takia? Noudatan niitä.Helppoa yksin asuvana ja yksinäisenä.3 X saanut korona rokoteen.Kuin viime syksy sain infulenssa rokoteen.Toistaiseksi en sairastanut koronaa.Muta en tupakoi ei kapakoikkaan.En risteile en lomaile missään,kun ei varat riitä.Onneksi viellä omilla jaloillani pääsen kävelemään ja kävelenkin paljon.Pää pysy kasassa ja seinät ei kaadu pälle. Nitä joita ärsyttää textini virheet,en voi mitään lukihäiriöni takia.

Vierailija
18/26 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään kaupassa ja vain yhden maskillisen pariskunnan näin itseni lisäksi. Sairastin juuri koronan.

Vierailija
19/26 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään, että nyt kun lääkeyhtiöt muokkaavat rokotteita viimeisimpiin omikron variantteihin, niin niitä käsittääkseni kehitetään kyseisistä varianteista saadun tiedon perusteella...

Noh, miten se on mahdollista että uudet influenssarokotteet on kuitenkin tulleet tarjolle jo ennen sitä seuravaa influenssa aaltoa?

Vierailija
20/26 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa korona kolmatta kertaa. Töistä olen jokaisen tartunnan saanut. Eniten vituttaa kotona nököttäminen, haluaisin töihin ja harrastuksiin.