Hyvää tuki-huomenta! Taas tuli rahaa tilille : )
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jospa menisit töihin.
Kerro nyt jo, että missä helvetissä on ne työpaikat johon niin vain mennään??
Minä nautin yleistukea tämän kuun alusta lähtien!
Vierailija kirjoitti:
mitkäs tuet tänään maksetaan? mulle tuli asumistuki maanantaina ja eilen liiton rahat. Ei tänään mitään.
Entinen työttömyyspäiväraha, nykyinen yleistuki ei ole kytköksissä mihinkään tiettyyn päivään.
Vierailija kirjoitti:
Kelan tukia nosravat venkulat tuhosivat kansantalouden laiskottelullaan. On aika laittaa nämä elukat vastuuseen teoistaan ja karkottaa saasta maasta On se kumma kun työnteko ei näitä sikoja kiinnosta pätkän vertaa.
No sinä sitten loihdit ne 100 000 työpaikkaa kun hallitus valehteli asiassa eli kertoileppa mitä olisi tarjolla niin tulen töihin !
Vierailija kirjoitti:
Kelan tukia nosravat venkulat tuhosivat kansantalouden laiskottelullaan. On aika laittaa nämä elukat vastuuseen teoistaan ja karkottaa saasta maasta On se kumma kun työnteko ei näitä sikoja kiinnosta pätkän vertaa.
Mahtavasti on noita vaihtoehtoja tukien hakemisen lisäksi, voisin mennä lähikaupan kulmalle kerjäämään almuja hattuun, tai keräillä päivätyökseni tölkkejä.
T: Jollet tarjoa työsopimusta olet osa ongelmaa, et ratkaisu
Minä saan tonnin joka kuu isältäni. Pitää van hakea se käteisenä.
Ansiosidonnainen tuli eilen. Makselin vuokran ja muutaman laskun, jäi vielä puolitoista tonnia. Sitä en saa tuhlattua mitenkään, toimeentulotuella oppi elämään nuukasti kun oli pakko.
Sain aikoinani opintotukea. Sittemmin kahdesta lapsesta lapsilisää. Muuta en ole koskaan edes ajatellut että voisin hakea.
Mitä nämä kaikki tuet ovat joista te puhutte? Kysyn tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä sitten loihdit ne 100 000 työpaikkaa kun hallitus valehteli asiassa eli kertoileppa mitä olisi tarjolla niin tulen töihin !
Ei riitä satatuhatta työpaikkaa enää. Menisin töihin heti jos palkkatöitä olisi tarjolla. Viimeksi hakemaani paikkaan oli ollut yli 500 hakijaa. Omalla paikkakunnalla ei ole yhtään avointa kokoaikaista työpaikkaa. Joten harrastellaan sitten, nyt on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain aikoinani opintotukea. Sittemmin kahdesta lapsesta lapsilisää. Muuta en ole koskaan edes ajatellut että voisin hakea.
On asumistuki ja toimeentulotuki joita ei moni saa. Pitää olla lähes olemattomat tulot jotta saa näitä lähes olemattomia tukia.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin yleistukea tämän kuun alusta lähtien!
Joko sulle tuli tilille, onko sama määrä kuin entinen päiväraha, kyseltiinkö mitään lisätietoja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitkäs tuet tänään maksetaan? mulle tuli asumistuki maanantaina ja eilen liiton rahat. Ei tänään mitään.
Entinen työttömyyspäiväraha, nykyinen yleistuki ei ole kytköksissä mihinkään tiettyyn päivään.
Eihän se kaikille samana päivänä tule, riippuu milloin on hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On asumistuki ja toimeentulotuki joita ei moni saa. Pitää olla lähes olemattomat tulot jotta saa näitä lähes olemattomia tukia.
Asumistuessa ei tarvi lähes olemattomia tuloja, olen joskus töissä ollessakin saanut asumistukea ja nyt eläkkeellä edelleen saan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän monia jotka mieluummin olisivat töissä ja hakevat aktiivisesti töitä, mutta nyt ei vaan saa, työhaastatteluun ovat päässet , Hakijoita on todella monta samaan paikkaan. Nauti sinä vaan työstä kun sulla töitä riittää äläkä hauku ahkeria ihmisiä !!
Yleistuki, ei sillä oo mitään yhtä maksupäivää. Maksavat, ku saavat soviteltua viime kuun palkan kans 😃