Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat vaan nauravat kaatuville vanhuksille ja kuvaavat heitä hoitolaitoksissa!

Kommentit (252)

Vierailija
1/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei aiheuta hälinää eduskunnassa, ei edes oppositiossa. Tyhjiä hokemia, ei todellisia toimenpiteitä.

Vierailija
2/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, ettei kukaan oikeasti itse valitse hoitaa vanhuksia. Ei löydy motivaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Miten tämä ei yhtään yllätä.

Pahimmat paatit kuten mattoon vaimonsa käärinyt Dr. R Tikkanen - ovat sotealan ammattilaisia. Näin pikkulinnut kertoivat jo teininä koulun välitunneilla. 

Vierailija
4/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hoivakodissa kukaan ei kuule huutoasi" 

Siinä aihe kauhuelokuvalle.

Vierailija
5/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatiota ei kysytä. Kun kerran työstä maksetaan palkkaa, siinä on se motivaatio. 

Vierailija
6/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyhjäpäällä tärkein asia elämässä on rakennekynnet, niin miten sellainen tekee vastuullista ja kohtuu raskasta työtä. Suomessa ei ole pula hoitajista vaan ahkeruudesta.

Vierailija
7/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär koki, että hoitaja suhtautui tapaturmaan vähätellen ja jopa naureskeli, että äidistä joulujuhlassa otetut kuvat olisivat ”hassuja”.

Tämän perusteella ap päätteli, että ovat kaatunutta muoria kuvanneet? Teit niin tai näin, aina väärinpäin.

Vierailija
8/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tyhjäpäällä tärkein asia elämässä on rakennekynnet, niin miten sellainen tekee vastuullista ja kohtuu raskasta työtä. Suomessa ei ole pula hoitajista vaan ahkeruudesta.

Sinä sun kynsies kanssa.

Onneksi Suomessa sentään saa vielä itse päättää mihin kouluttautuu. Mulla ei ole rakennekynsiä, mutten IKINÄ lähtis vanhushoitoon töihin.

Vierailija
9/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hoivakodissa kukaan ei kuule huutoasi" 

Siinä aihe kauhuelokuvalle.

Kauhuelokuvan jatko-osa: He kuulevat ja näkevät, mutta heitä ei kiinnosta.

Vierailija
10/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sun kynsies kanssa.

Onneksi Suomessa sentään saa vielä itse päättää mihin kouluttautuu. Mulla ei ole rakennekynsiä, mutten IKINÄ lähtis vanhushoitoon töihin.

Enkä minä. Ei riitä pinna hoitotyöhön, kaikki kunnia hoitajille ja muille ammattilaisille jotka jaksavat.

Vierailija
11/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kesällä, kun on kuuma, vanhuksilla edes tuulettimia helpottamassa oloa? Ei varmasti ole. 

Vierailija
12/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär koki, että hoitaja suhtautui tapaturmaan vähätellen ja jopa naureskeli, että äidistä joulujuhlassa otetut kuvat olisivat ”hassuja”.

Tämän perusteella ap päätteli, että ovat kaatunutta muoria kuvanneet? Teit niin tai näin, aina väärinpäin.

Hoitsunhupakko vois vaikka olla naureskelematta. 

Vierailija
13/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sun kynsies kanssa.

Totuus ei muuksi muutu, vaikka kuinka sinä vajaa yrität selittää.

Vierailija
14/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolaitokset ovat laillistettuja keskitysleirejä, enää niistä puuttuu kaasutus huoneet ja polttouunit. Mitä tekevät päättäjät, eivät tietenkään mitään asian parantamiseksi.

Vierailija
15/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatuneen mustelmille nauraminen ei ole asiallista, vaikka sitä yrittäisi mitenpäin hyvänsä selittää. Ei myöskään kaatuneen pandaksi kutsuminen, vaikka hänellä olisi "hassunhauskat" mustat silmät.

Vierailija
16/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sun kynsies kanssa.

et tiedä mistä puhut!

Kaverini "sai" opiskelijan. Kynnet kuin petolinnulla, ei suostunut ottamaan pois.

Valmistui, ja on edelleen työssä kotkankynsineen.

Muodon vuoksi ottaa välillä pois!

Vierailija
17/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kesällä, kun on kuuma, vanhuksilla edes tuulettimia helpottamassa oloa? Ei varmasti ole. 

Jos omaiset sellaisen vanhukselle hommaisivatkin, pitävät hoitajat takuuvarmasti huolta, että se ei ole päällä.

Vierailija
18/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt että aiempi kokemus sarjanmurhaajana katsotaan positiivisena lisänä kun haetaan noihin töihin. Pitää olla sellaista tiettyä luonnetta 

Vierailija
19/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sun kynsies kanssa.

Ei sinusta, kohnopäästä, niin vaativaan työhön olisikaan.

Vierailija
20/252 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan ei pitäisi tarjota vanhusten hoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi