Kuinka moni nainen on mitannut
...kumppaninsa peniksen? Omalle kohdalle tuollaisia munahaukkoja on osunut muutama. M60+
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin mittailla nuorempana miesten kulleja. Käsiäni käytin mittana huomaamatta vaikka runkatessa tai suikkarissa. Käteni on n.8cm leveä, aika harvalla jäi yli kun kahdella kädellä piteli varresta. Mutta nykyisellä miehelläni jää. Taisin silloin ekakerralla vahingossa sanoa ääneen että kaks kättä ja jää vielä ylikin. Eli on noin 18-19cm ja ihanan paksu juuri ja juuri yltää sormet ympäri vaikka minulla on aika pitkät sormet.
No ei ole vielä mitenkään paksu. Tai sitten sulla on epätavalliset sormet!
Enkös juuri kirjoittanut että minulla on aika pitkät sormet??? Ja minusta se tuntuu paksulta myös sisällä, antaa ihanan täyteläisyyden tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin mittailla nuorempana miesten kulleja. Käsiäni käytin mittana huomaamatta vaikka runkatessa tai suikkarissa. Käteni on n.8cm leveä, aika harvalla jäi yli kun kahdella kädellä piteli varresta. Mutta nykyisellä miehelläni jää. Taisin silloin ekakerralla vahingossa sanoa ääneen että kaks kättä ja jää vielä ylikin. Eli on noin 18-19cm ja ihanan paksu juuri ja juuri yltää sormet ympäri vaikka minulla on aika pitkät sormet.
Enkös juuri kirjoittanut että minulla on aika pitkät sormet??? Ja minusta se tuntuu paksulta myös sisällä, antaa ihanan täyteläisyyden tunteen.
No joka kodista löytyy joku purnukan minkä ympäri voi sormet kiertää! Kannattaa kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joka kodista löytyy joku purnukan minkä ympäri voi sormet kiertää! Kannattaa kokeilla!
Miksi pitäisi jotain purnukoita mittailla???? En ymmärrä miten liittyy aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mitannut mieheni peniksen kun saunoin sen olevan iso ja hän väitti sitä ihan normaaliksi. Tulos oli 17cm eli xl kokoa 😊
Kyllä hyvänmittainen 17 cm on ! Aina parempi jos sattuu olemaan vielä muhkean paksuin. Miten sen paksuuden kanssa onko tullut mitattua sekin ?
Pitää olla iso muna että nainen haluaa seksiä. On tuo aika masentavaa suurimmalle osalle miehistä joilla on vain se tavallisen kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulta on yksi nainen mitannut juuri noin kahdella kädellä. Kerran eräs toinen mittasi jalkaterällään ja luuli, etten huomannut. Voi kun naiset ovat kamalia :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mitannut mieheni peniksen kun saunoin sen olevan iso ja hän väitti sitä ihan normaaliksi. Tulos oli 17cm eli xl kokoa 😊
Kyllä hyvänmittainen 17 cm on ! Aina parempi jos sattuu olemaan vielä muhkean paksuin. Miten sen paksuuden kanssa onko tullut mitattua sekin ?
Pitää olla iso muna että nainen haluaa seksiä. On tuo aika masentavaa suurimmalle osalle miehistä joilla on vain se tavallisen kokoinen.
Vain täällä palstalla pitää olla - todellisessa elämässä ei tarvi
Minulla on melko paksu penis ja naiset usein kokeilevat, saavatko se kädessään sormenpäät yhteen. Sellainen kova puristus sattuu ihan saatanasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon samaan minäkin päädyin kun mieheni peniksen mittasin.
Täällä nämä nakkikikkelit haluaa tietää, kuinka isoja joillakin voi olla.