Lue keskustelun säännöt.
Voiko kääretorttua pakastaa kun sen sisällä mm. rahkaa ja kermaa?
29.09.2008 |
Vieraat teki oharit ja nyt olisi koko pötkö kääretorttua syötävä jos ei sitä voi pakastaa... Itse tehty torttu kyseessä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa vaan laittaa puoliksi niin ei tarvi väkisin koko pötköä syödä sitten sulatettaessa :)