Kukaan katsonut esimerkiksi somesta miten ekalla seksi- tai seurustelukumppanilla nykyään menee?
Omani näyttäisi olevan vastavalmistunut sairaanhoitaja ja alle kouluikäisen lapsen yh. Kudos hänelle että on hoitanut lasta opiskellessa.
Kommentit (23)
Kuulin sukulaiseltaan että kärsii pahoista mielenterveysongelmista. Oletettavasti ei kuitenkaan minun takiani koska tästä kertapanosta on aikaa n. 30 vuotta
Ei mulla oo eksiä. Yksi melkein seurustelukumppani. Hänen kanssaan ollaan tosin yhteyksissä edelleen :) N30+
Ei, vähän hankalaa, kun muistan ainoastaan, että nimi oli Mari.
En mutta kerran ku avasin telkkarin niin tuli hääohjelma ja katoin jaaha tuttu pari. Kumpaakaan en oo nähnyt yläasteen jälkeen. Mies oli mun eka ja ainoa yhden illan juttu ja meni neitsyys, nainen oli mun luokalla. Niillä useampi lapsi ja kuulemma teinistä asti ollu yhdessä. En si tiedä mihin väliin meidän turha pano meni jos ovat ollut teinistä asti ja me oltiin 14-15. Mutta samapa tuo.
Vierailija kirjoitti:
En mutta kerran ku avasin telkkarin niin tuli hääohjelma ja katoin jaaha tuttu pari. Kumpaakaan en oo nähnyt yläasteen jälkeen. Mies oli mun eka ja ainoa yhden illan juttu ja meni neitsyys, nainen oli mun luokalla. Niillä useampi lapsi ja kuulemma teinistä asti ollu yhdessä. En si tiedä mihin väliin meidän turha pano meni jos ovat ollut teinistä asti ja me oltiin 14-15. Mutta samapa tuo.
Oliko se mieskin ensikertalainen?
Olen toki, kaikki nuoruuden exät, jopa lyhyet viikonloppuhoidot. Anu, Heli. Piia, Laura, Elina, Jasmin, Minna, Petra, Emmi,...
M50+
Vierailija kirjoitti:
Olen toki, kaikki nuoruuden exät, jopa lyhyet viikonloppuhoidot. Anu, Heli. Piia, Laura, Elina, Jasmin, Minna, Petra, Emmi,...
M50+
Mä en edes muista kaikkien nimiä.
M61
Vierailija kirjoitti:
On kuollut jo aikaa sitten.
M61
Sama juttu. Haudalla käyn joskus, meillä on yhteinen lapsi.
Ei tarvitse somesta kattoa, kun ei olla koskaan erottu. Reilut 20 vuotta pidetty yhtä, riparilta löytyi puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se siinä olikin ku jos ne oli teinistä asti yhdess, hetken siinä välissä ei ollut, niin en tiedä olinko mä eka vai sen vaimo. Kokenut se ei ainakaan ollut.
Ei tarvitse katsoa somesta. Aina silloin tällöin vilahtaa jossain mediassa kun on sellaisessa asemassa nykyään. Silloin ennen olimme teinejä.
Poikuuteni poisti pari vuotta vanhempi tyttö. Oli siinä asiassa huhujen mukaan jo kokenut. Nyt on kahden lapsen äiti ja länsisuomalaisen seurakunnan kappalainen.
Seurataan toisiamme somessa. Hän (mies) sai lapsen (vahingossa) tosi nuorena ja vasta nyt yli nelikymppisenä asettunut olemaan oikeasti pitkään saman kumppanin kanssa. Ei ole naimisissa. On kyllä ollut lapsensa elämässä silti mukana. Oli ihan hyvä ensimmäinen ns.vakava seurustelu, mutta olen kyllä helpottunut näin jälkikäteen, että loppui jo silloin nuorena!
Itse sain lapseni vasta 30+ ikäisenä ja olen ollut vuosikausia yhdessä aivan ihanan miehen (lasteni isän kanssa) ja ollaan naimisissa ja onnellisia. Itse olen kohta 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se siinä olikin ku jos ne oli teinistä asti yhdess, hetken siinä välissä ei ollut, niin en tiedä olinko mä eka vai sen vaimo. Kokenut se ei ainakaan ollut.
Teini hän on ollut vielä esim.17vuotiaanakin..
Ei ole tähän mennessä ollut yhtään seksi tai seurustelukumppania, niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. M66
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tähän mennessä ollut yhtään seksi tai seurustelukumppania, niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. M66
Iän puolesta teinejä ollaan vielä 19 vuotiaina. Osa jää teinin tasolle tämän jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän puolesta teinejä ollaan vielä 19 vuotiaina. Osa jää teinin tasolle tämän jälkeenkin.
Näinhän se menee, vai meneekö? Minä tunnen itseni edelleen 16-vuotiaaksi. Ainoa ero on rumempi kuva peilissä. M66
Joka päivä voisi sanoa pakkomielteeksi asti. Johtuu siitä, että rakastan häntä yhä 30 vuotta myöhemmin. Hän oli todella miellyttävä mies tai no poika jo nuorena ja täyttä tulta seksissä. Mikä meidät erotti oli ihan tyhmä perheeni muutto toiselle puolelle Suomea. Silloin piti vielä lähteä mukaan. Vieläkin muistan meidän viimeisen seksin keskellä katua maaseudulla hiljaista sellaista. Kuulostaa epäromanttiselta mutta se oli kaikkea muuta. Ei ollut "somettamiseen" kuin Nokia 5110, puhelut ja tekstiviestit.
Ei tarvitse. Olin 17 ja se tapahtui vastoin nimenomaista tahtoani. Mies on siitä ja muutamasta muusta asiasta vankilassa ainakin kesän yli.
N19