Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan katsonut esimerkiksi somesta miten ekalla seksi- tai seurustelukumppanilla nykyään menee?

Vierailija
05.05.2026 |

Omani näyttäisi olevan vastavalmistunut sairaanhoitaja ja alle kouluikäisen lapsen yh. Kudos hänelle että on hoitanut lasta opiskellessa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Olin 17 ja se tapahtui vastoin nimenomaista tahtoani. Mies on siitä ja muutamasta muusta asiasta vankilassa ainakin kesän yli.
N19

Vierailija
2/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuollut jo aikaa sitten.

M61

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sukulaiseltaan että kärsii pahoista mielenterveysongelmista. Oletettavasti ei kuitenkaan minun takiani koska tästä kertapanosta on aikaa n. 30 vuotta

Vierailija
4/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo eksiä. Yksi melkein seurustelukumppani. Hänen kanssaan ollaan tosin yhteyksissä edelleen :) N30+

Vierailija
5/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vähän hankalaa, kun muistan ainoastaan, että nimi oli Mari.

Vierailija
6/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta kerran ku avasin telkkarin niin tuli hääohjelma ja katoin jaaha tuttu pari. Kumpaakaan en oo nähnyt yläasteen jälkeen. Mies oli mun eka ja ainoa yhden illan juttu ja meni neitsyys, nainen oli mun luokalla. Niillä useampi lapsi ja kuulemma teinistä asti ollu yhdessä. En si tiedä mihin väliin meidän turha pano meni jos ovat ollut teinistä asti ja me oltiin 14-15. Mutta samapa tuo.

Vierailija
7/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta kerran ku avasin telkkarin niin tuli hääohjelma ja katoin jaaha tuttu pari. Kumpaakaan en oo nähnyt yläasteen jälkeen. Mies oli mun eka ja ainoa yhden illan juttu ja meni neitsyys, nainen oli mun luokalla. Niillä useampi lapsi ja kuulemma teinistä asti ollu yhdessä. En si tiedä mihin väliin meidän turha pano meni jos ovat ollut teinistä asti ja me oltiin 14-15. Mutta samapa tuo.

Oliko se mieskin ensikertalainen?

Vierailija
8/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki, kaikki nuoruuden exät, jopa lyhyet viikonloppuhoidot. Anu, Heli. Piia, Laura, Elina, Jasmin, Minna, Petra, Emmi,...

M50+

Vierailija
9/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki, kaikki nuoruuden exät, jopa lyhyet viikonloppuhoidot. Anu, Heli. Piia, Laura, Elina, Jasmin, Minna, Petra, Emmi,...

M50+

Mä en edes muista kaikkien nimiä.

M61

Vierailija
10/23 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuollut jo aikaa sitten.

M61

Sama juttu. Haudalla käyn joskus, meillä on yhteinen lapsi.

Vierailija
11/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse somesta kattoa, kun ei olla koskaan erottu. Reilut 20 vuotta pidetty yhtä, riparilta löytyi puoliso. 

Vierailija
12/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se siinä olikin ku jos ne oli teinistä asti yhdess, hetken siinä välissä ei ollut, niin en tiedä olinko mä eka vai sen vaimo. Kokenut se ei ainakaan ollut.

Vierailija
13/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse katsoa somesta. Aina silloin tällöin vilahtaa jossain mediassa kun on sellaisessa asemassa nykyään. Silloin ennen olimme teinejä.

Vierailija
14/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuuteni poisti pari vuotta vanhempi tyttö. Oli siinä asiassa huhujen mukaan jo kokenut. Nyt on kahden lapsen äiti ja länsisuomalaisen seurakunnan kappalainen. 

Vierailija
15/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurataan toisiamme somessa. Hän (mies) sai lapsen (vahingossa) tosi nuorena ja vasta nyt yli nelikymppisenä asettunut olemaan oikeasti pitkään saman kumppanin kanssa. Ei ole naimisissa. On kyllä ollut lapsensa elämässä silti mukana. Oli ihan hyvä ensimmäinen ns.vakava seurustelu, mutta olen kyllä helpottunut näin jälkikäteen, että loppui jo silloin nuorena!

Itse sain lapseni vasta 30+ ikäisenä ja olen ollut vuosikausia yhdessä aivan ihanan miehen (lasteni isän kanssa) ja ollaan naimisissa ja onnellisia. Itse olen kohta 40.

Vierailija
16/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se siinä olikin ku jos ne oli teinistä asti yhdess, hetken siinä välissä ei ollut, niin en tiedä olinko mä eka vai sen vaimo. Kokenut se ei ainakaan ollut.

Teini hän on ollut vielä esim.17vuotiaanakin..

Vierailija
17/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tähän mennessä ollut yhtään seksi tai seurustelukumppania, niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. M66

Vierailija
18/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tähän mennessä ollut yhtään seksi tai seurustelukumppania, niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. M66

Iän puolesta teinejä ollaan vielä 19 vuotiaina. Osa jää teinin tasolle tämän jälkeenkin.

Vierailija
19/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iän puolesta teinejä ollaan vielä 19 vuotiaina. Osa jää teinin tasolle tämän jälkeenkin.

Näinhän se menee, vai meneekö? Minä tunnen itseni edelleen 16-vuotiaaksi. Ainoa ero on rumempi kuva peilissä. M66

Vierailija
20/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä voisi sanoa pakkomielteeksi asti. Johtuu siitä, että rakastan häntä yhä 30 vuotta myöhemmin. Hän oli todella miellyttävä mies tai no poika jo nuorena ja täyttä tulta seksissä. Mikä meidät erotti oli ihan tyhmä perheeni muutto toiselle puolelle Suomea. Silloin piti vielä lähteä mukaan. Vieläkin muistan meidän viimeisen seksin keskellä katua maaseudulla hiljaista sellaista. Kuulostaa epäromanttiselta mutta se oli kaikkea muuta. Ei ollut "somettamiseen" kuin Nokia 5110, puhelut ja tekstiviestit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi