Kukaan katsonut esimerkiksi somesta miten ekalla seksi- tai seurustelukumppanilla nykyään menee?
Omani näyttäisi olevan vastavalmistunut sairaanhoitaja ja alle kouluikäisen lapsen yh. Kudos hänelle että on hoitanut lasta opiskellessa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä voisi sanoa pakkomielteeksi asti. Johtuu siitä, että rakastan häntä yhä 30 vuotta myöhemmin. Hän oli todella miellyttävä mies tai no poika jo nuorena ja täyttä tulta seksissä. Mikä meidät erotti oli ihan tyhmä perheeni muutto toiselle puolelle Suomea. Silloin piti vielä lähteä mukaan. Vieläkin muistan meidän viimeisen seksin keskellä katua maaseudulla hiljaista sellaista. Kuulostaa epäromanttiselta mutta se oli kaikkea muuta. Ei ollut "somettamiseen" kuin Nokia 5110, puhelut ja tekstiviestit.
Vähän sama mulla. Seksi koukutti ja ne tajunnan vievät vavisuttavat yhdyntäorkut mitä mä hänen kaa sain. Muuten oli kaikenlaista eripuraa johtuen paljolti siitä että oltiin niin nuoria. Alettiin seurusteleen 14-vuotiaina. Vieläkin oon harmissani muutosta mikä tehtiin silloin täysin faijan ehdoilla. Ehkä se halusi erottaa meidät.
Olen katsonut. Osa on jo kuollut. Muutama on rämettynyt aika pahaksikin. Harva tästä matkasta vaurioitta selviää
M51
En ole katsonut. Jotenkin pelottaa katsoa, jos sitten vanhat tunteet todella heräävät. Lähellä on ollut. Olen mennyt FB-hakuun kirjoittamaan nimen ja melkein painanut profiilin auki. Rakastin häntä niin paljon.