Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 60 v. naiselle

Vierailija
05.05.2026 |

Lahjaideoita 60 vuotiaalle naisellee.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostimme ystävällemme lahjakortin erääseen toiminnalliseen juttuun, johon sisältyy yhdessä tekemistä. Lahjaan kuului se että me osallistumme tuohon juttuun hänen kanssaan.

Mistä olitte varmoja, että hän piti juuri tuosta toiminnasta?

Vierailija
42/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta vinkkelistä vastaisin, että jotain sellaista luksusta, mihin itsellä ei ole koskaan varaa. Voi vaikka yhdistää rahat kolehtimaisesti muiden kanssa.

Itse haluaisin jonkun tyylikkään sidotun kukkakimpun, hyvä viini käy myös, tai ravintolaillallinen, en ole koskaan ollut illalla Suomessa ravintolassa syömässä. Lippu mieleiseen konserttiin tai keikalle olisi myös kiva.

Jos kimppalahjaan osallistuu useampi, ilahtuisin hotellilahjakortista tai ravintolalahjakortista paikkaan, johon ei muuten tulisi menneeksi. Oma merkkipäivä osui juuri siihen, kun maailma meni koronan takia kiinni. Ei päästy ulkomaille eikä lopulta lähilomallekaan.

Viime vuosina on juhlittu synttäreitä muun muassa pienessä kartanohotellissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan viiniä tai muutakaan alkoholia. Viininlipittäjäksi en ala, jätän sen homman tympääntyneille espoolaisille kotirouville. Vaikka ehkä olisi lasten kannalta parempi, etteivät nuo lipittelisi sitä viiniä ollenkaan.

Ei voi vaan pitää aitä päätään kiinni. Vegaanit, raivoraittiit, hihhulit, kaikki samaa paskaa.

Vierailija
44/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu on hyvä lahja, sellainen parempi, jos sopii tyyliin eikä satu olemaan kovin äveriäs tapaus. Kuusikymppiselle ei mitään kauneuteen liittyvää.

Ei mitään kauneuteen liittyvää, miksi? Silloinhan just tarvitsee kaikkea ihmeitätekeviä eliksiirejä ;-) 

Jos ne toimisi KAIKKI käyttäiaivät niitä. Joa et vittuilisi ystävillesi, jos sinulla niitä edes on, tuskin.

Vierailija
45/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu on hyvä lahja, sellainen parempi, jos sopii tyyliin eikä satu olemaan kovin äveriäs tapaus. Kuusikymppiselle ei mitään kauneuteen liittyvää.

Ei mitään kauneuteen liittyvää, miksi? Silloinhan just tarvitsee kaikkea ihmeitätekeviä eliksiirejä ;-) 

Jos ne toimisi KAIKKI käyttäiaivät niitä. Joa et vittuilisi ystävillesi, jos sinulla niitä edes on, tuskin.

Aika erikoinen tapaus on jos pitää kauneudenhoito-, kampaaja- tms. lahjakorttia vittuiluna. 

Vierailija
46/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkku

Minä olen hankkinut oman arkkuni itse. Terveisin äitisi

Vierailija
47/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lahjan antajan budjetista, mutta kesäinen päiväretki johonkin ja piknik-kori matkaan. Minulta ei edellytettäisi mitään vaivannäköä. Haetaan kotiovelta ja palautetaan kotiovelle. Piknik-korissa vois olla viinipullo mukana ja kaikenlaista hyvää sormisyötävää. Ei kiirettä.

Vierailija
48/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti yksityiselle hammaslääkärille. 

Vierailija
49/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompostori tai biolan ulkohuussi.

Vierailija
50/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikello, unisieppari, tarot-kortit, kristallipallo, varsiluuta, kahvipannu ja musta kissa...  

Vierailija
51/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulikello, unisieppari, tarot-kortit, kristallipallo, varsiluuta, kahvipannu ja musta kissa...  

Sinustakin tulee joskus 60-vuotias. Eikä tulekaan, koska aiot kuolla nuorena ja tyylikkäänä.

Vierailija
52/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompostori tai biolan ulkohuussi.

Kiitos! Asun kerrostalossa eikä minulla ole mökkiä.

Vierailija
53/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tosiaan niin paljon ihmisestä. Itse en välitä mistään ns. kauneus- tai hemmotteluhoidoista, mutta ravintolaillallinen, keikkalippu tai viini kelpaisivat kyllä. Tykkäisin myös lahjakortista lankakauppaan.

Eikä enää koruja tai kirjoja lisää kiitos.

Mahtuuko 60v. akalla edes enää teoriassakaan sormuksia sormiin, käätyjä kalkkunan kaulaansa tai muita killuttimia??! 

Niillähän on kaikkia ed. mainittua kuin romukauppiailla kannossa ja hujunhajua tukittu niin että maalit seiniltä käpristyy nurkan takaa kymmenen metria ennen kuin kalkkunaa itseään edes näkyy😁

Miksi suomi-akkoille sellainen asia ja konsepti, kuin kohtuus kaikessa, on niin helvetin ylivoimainen asia käsittää??????! 

Mä en käytä mitään koruja. Nuorempana jotain rannekoruja mutta nykyään en mitään, vihkisormuskin on aika löysä. 

Aina välillä tosiaan ihmettelen kun somessa ikätoverit on taas jostain reissulta ostaneet puoli kiloa kultakoruja, mitä hittoa niillä kaikilla tekee? No tietty jälkipolvet saa hyvät rahat ellei ole basaarissa huijattu mammaa. 

Vierailija
54/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 58 v, arvostaisin shampanjapulloa. 

kasvohoidosta olen myös tykännyt, koska itse ei tule mentyä

Vierailija
55/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on läheinen ystävä, jotain humoristista - bingokortti?

Vierailija
56/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun molemmille tuli 60 täyteen, lähdimme mieheni kanssa Hetta-Pallas -vaellukselle ja sen jälkeen oltiin muutama päivä Äköslompolossa. 

Sen jälkeen synttäreitä on juhlittu Karhunkierroksella, Kevon reitillä, Kilpisjärvellä ja Hossassa. Tänä vuonna eläkeikä tulee täyteen ja suuntaamme Luirojärven reitille. Emme siis juhli syntymäpäiviämme muutoin kuin luonnossa olemisella, emmekä toivo lahjoja tai pidä muille kekkereitä. 

Vierailija
57/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti puutarhamyymälään kelpais mulle tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
59/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saa kustantaa? Mun toivelistalla on vaelluskengät, retkisuihku (kunnollinen), juustolajitelma ja portviiniä, hyvä taskulamppu, mustat varsitennarit, merinovillaiset alusvaatteet, halsteri, miniradio, muistikortti kameraan, hyvä paistinpannu, pieni mikroaaltouuni, olutta, marjapensas (kunhan ei mustaherukka), kissan ja koiran ruokaa, sähköhammasharja, peruna-liha-kukko, rahaa jne. vaikka nakkipaketti, AqualanL tuubi tai Juhla Mokkaa. 

Ei -kustantaa- vaan maksaa. Etkö kotikieltäsi osaa.

Vierailija
60/62 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan saatettiin 60-vuotta täyttävälle ostaa kävelykeppi tai mummo/pappatohvelit tai aamutakki. 

Nykyään olisi lahjakortti paikallaan, vaikka hierontaan tai mihin nyt keksiikin. 

Mielummin hyvään ruokaravintolaan yhdessä ystävän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan