Mitä lahjaksi 60 v. naiselle
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Omasta vinkkelistä vastaisin, että jotain sellaista luksusta, mihin itsellä ei ole koskaan varaa. Voi vaikka yhdistää rahat kolehtimaisesti muiden kanssa.
Itse haluaisin jonkun tyylikkään sidotun kukkakimpun, hyvä viini käy myös, tai ravintolaillallinen, en ole koskaan ollut illalla Suomessa ravintolassa syömässä. Lippu mieleiseen konserttiin tai keikalle olisi myös kiva.
Mää oon työtön ja haluaisin rahaa. Sen jälkeen kyllä kertoisin lahjoittajille että mihin lahjarahani käytin. Tässä vaiheessa ei mitään luksusta tarvita kun rahat eivät riitä edes kaikkeen tarpeelliseenkaan;) N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppu on hyvä lahja, sellainen parempi, jos sopii tyyliin eikä satu olemaan kovin äveriäs tapaus. Kuusikymppiselle ei mitään kauneuteen liittyvää.
Ei mitään kauneuteen liittyvää, miksi? Silloinhan just tarvitsee kaikkea ihmeitätekeviä eliksiirejä ;-)
No niinpä. Repulla mä en tekisi yhtään mitään, en käytä niitä ollenkaan.
Benjihyppy on varmasti mummulle mieluinen.
Perhokalastus setti tai lahjakortti Hanxin myymälään niin saa ostaa itse sopivi mp asusteita.
60v pitäisi itse sanoa, jollekin summalle vai rahana. Muuten tulee lahjaksi sitä sun tätä. Ei kukaan tiedä mistä hän tykkää. Lahjakortti kirjakauppaan tai muuhun paikkaan? Autokyyti ja kahvila?
Riippuu tosiaan niin paljon ihmisestä. Itse en välitä mistään ns. kauneus- tai hemmotteluhoidoista, mutta ravintolaillallinen, keikkalippu tai viini kelpaisivat kyllä. Tykkäisin myös lahjakortista lankakauppaan.
Eikä enää koruja tai kirjoja lisää kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta vinkkelistä vastaisin, että jotain sellaista luksusta, mihin itsellä ei ole koskaan varaa. Voi vaikka yhdistää rahat kolehtimaisesti muiden kanssa.
Itse haluaisin jonkun tyylikkään sidotun kukkakimpun, hyvä viini käy myös, tai ravintolaillallinen, en ole koskaan ollut illalla Suomessa ravintolassa syömässä. Lippu mieleiseen konserttiin tai keikalle olisi myös kiva.
Mää oon työtön ja haluaisin rahaa. Sen jälkeen kyllä kertoisin lahjoittajille että mihin lahjarahani käytin. Tässä vaiheessa ei mitään luksusta tarvita kun rahat eivät riitä edes kaikkeen tarpeelliseenkaan;) N59
No juuri tämä! Eli tilanteesta riippuen. Sinua ei välttämättä kynsihuolto ilahduttaisi, vaan rahalla saisit juuri sitä mitä tarvitset.
Tyynyliina jossa joku kiva lause ja kuvio.
Tunnet ystäväsi,lahja kuin lahja.Ajatus on tärkein.Tänä päivänä, kun on paljon yksinäisiä,on ihanaa, että yleensä joku muistaa.
Lahjakortti kampaajalle, siellähän on käytävä kuitenkin.
Huomaa, että naiset on suomalaisia ja toiveet sen mukaisia. Keski-eurooppalaiseen tyyliin haluaisin lahjakortin kauneushoitolaan, jonkin laadukkaan neuleen tai ihastuttavan parfyymin. Myös laadukas konvehtirasian kera näyttävän kukkakimpun toimii aina.
Jättäkää mut vaikka rauhaan tai tulkaa kahville. Oikesti en tarvitse mitään väkisin ostettua. Jos halutaan muistaa, niin voi tulla käymään eikä mitään juhlakrumeluureja päälle, en pidä mitään juhlia.
Melkein 60.. Toivoisi lahjakorttia puutarhamyymälään ! Pihaa on kiva laittaa, siihen saa menemään paljonkin rahaa. Ja saisi sitten vuosiksi iloa.
Äitini täyttää kohta 80. Hän saa valita viikon mittaisen matkan jonnekin "etelään" ja me kersat perheinemme se hänelle kustannetaan. Jotain tuollaista aineetonta arvostaisin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
En ole itse lähellekään 60v., mutta sen verran yltäkylläisesti elän etten tiedä mitä joku voisi antaa minulle lahjaksi tuossa iässä. Kalliiksi tulisi. Matkalahjakortti, joku arvokas koru tai kello, taidetta, persialainen matto. Tämmöstä pientä :) Edullisin olisi varmaan samppanja.
Minä taas elän aika köyhästi, joten minua olisi helpohko lahjoa. Lahjakortti hierojalle olisi ihana. Alkoholia en käytä, joten sitä ei. Lahjakortti käsityöliikkeeseen tai alusvaateliikkeeseen. Ylipäänsä lahjakortti olisi mukava. Ei mitään halpaa koristekrääsää, kukkakimppu sitten mieluummin. Kyllä mulle saisi myös jonkun taulun tuoda, jos tykkäisi muiston jättää.
Me ostimme ystävällemme lahjakortin erääseen toiminnalliseen juttuun, johon sisältyy yhdessä tekemistä. Lahjaan kuului se että me osallistumme tuohon juttuun hänen kanssaan.
Anna syntymäpäivälahjaksi mahdollisuus esittää yksi toivomus, joka keskittyy lahjansaajan omiin toiveisiin ja unelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki olisivat minusta kauheita lahjoja, mutta kukin tavallaan. Nainen
Etkö edes ravintolassa halua syödä?
Niinpä. Itse voisin kokeilla kynsihuoltoa, jalkahoitoa, hierontaa tai kosmetologia. En ole koskaan käynyt noissa mistään.