Missä painossa pysyt luonnostaan?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Olen päälle 170 ja pysyn alle 85 painossa kun mietin mitä syön. Herkkuja ja alkoholia harvoin ja syön aika vähän muutenkin. Muuten lihon 10kg helposti. Olen päälle 50 nainen. Alle 85 painossa en tunne itseäni ylipainoiseksi vaikka olisinkin.
Olet selvästi ylipainoinen. Tuollaiset kilot ja kuitenkaan et ole mikään pitkä.
Vierailija kirjoitti:
75 kilossa pysyy ns. automaattisesti, mitään tekemättä. Pituus 168 cm.
Olis kuule syytä tehdä. 15 kg painosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Oli sama hoikka paino 15-48 v. Sitten alkoi nousta, vaikka mikään ei muuttunut. N
Iän tullen kaikenlainen aktiivisuus vähenee ihan huomaamatta ja vastaavasti syömiseen ja herkutteluun jää enemmän aikaa. Ihan turha sanoa, että nuorena kuluttaa itsestään enemmän energiaa, koska ei ole mitenkään järkevää, että elimistö kuluttaisi enemmän energiaa kuin millä se voi muutenkin pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
171 cm / 54 kg / 51 vuotta
Oletko perinyt aasialaiset elämäntavat? 🏆
174cm/60kg.
En pääse tuosta painosta mihinkään suuntaan pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
74 kg. N34, 178 cm.
Haluaisin painaa 71 kg.
Olet kyllä melkoisen lihava. Selvästi ylipainoa.
Ja sä oot idiootti. Toinen meistä valehtelee, tiedät kyllä kumpi. eri
60kg. Koko aikuisikäni, eli viimeiset 26 vuotta on paino pysynyt välillä 58-62kg. Itselleni sopisi joku 50-55kg, mutta en valita tästäkään. 165cm, 44v.
Kyllä 10 kg vähemmän tarttisi painaa. Mutta ei vaan onnistu laihtuminen, koska se tapahtuu vain elämäntapoja pysyvästi muuttamalla, enkä oikein tiedä, mitä muuttaisin. 68 kg on nyt jo vuosia ollut ja pysynyt siinä itsepintaisesti. Normaalipaino olisi 160-senttisellä 48-64 kg.
Vierailija kirjoitti:
174cm/90kg
M47
Jessus. Mun mies on vuoden nuorempi, sentilleen saman pituinen ja 20kg hoikempi. Sä olet fläsä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti keho hakeutuu siihen mikä on ollut ylin paino joskus. Oli 84, nyt 77, tavoite 68.
Nuorille tiedoksi, löytäkää keskitie, 50+ soluaineenvaihdunta hidastuu ja hormonitoiminta muuttuu.
Vtut hakeudu. Painoin 25 vuotta sitten 68kg ja laihdutettuani ei paino ole sen jälkeen koskaan noussut yli 60:n kilon vaikken edes katso mitä ja milloin syön.
Naisten luontainen paino on aina se jossai tarvitse liikkua tai vahtia syömisiä.
Itse aloin pohtimaan sitten mikähän se ois luontainen kaljanjuontimäärä minulle...
Alkoholipostiivisuus nousuun!
Paino nousee jos ei katso mitä syö. Luonnostaan. Mulla pysyi pitkään 30-40 vuotiaana paino siinä 55-65 kg välillä ja sitten rysähti yli 75 kiloon. Taas pudotan ja tuskalla tippunut jotain 5 kg. Olen 164 ja tavoite olisi alle 65. Ihanne 55.
Toivottavasti tuo ei ole totta. Olisit ensinnäkin tosi lyhyt pätkä, mutta kilojen perusteella melkein yhtä leveä kuin pitkä...