Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä painossa pysyt luonnostaan?

Vierailija
05.05.2026 |

Missä painossa haluaisit olla? Ikä/pituus?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

172 cm / 54 kg. N39

Miksi jotkut ovat alanuolittaneet vastaustani?

Vierailija
62/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 176 cm.

Nuorena painoni oli luonnostaan 65-66 kg. Yritin missin pitusena päästä missin painoihin. Jatkuvilla dieeteillä, kuten Kaalisoppadieetillä, pääsin 62 kiloon. 

Noin kolmekymppisenä pienten lasten äitinä painoni oli 70 tienoilla. 

Nyt olen liki 60 ja nyt paino näyttää olevan 80 kg. Viidesti olen yrittänyt laihduttaa, kaikilla nuorena hyväksi havaituilla keinoilla, mutta paino ei tipu. 

no sit sun tarvii kokeilla jotain, mitä et ole vielä kokeillut. 

Olen viimeisen 7 vuoden aikana kokeillut liikunnan lisäämistä, vhh, ketoilua, kaloreiden laskemista, nukkumisen lisäämistä, rasvasieppari-tabletteja, pätkäpaastoa, viidesti päivässä syömistä, kasvisten lisäämistä, lihan vähentämistä, proteiinin lisäämistä.

Mitä seuraavaksi? 

lisää rasvaa ja kunnolla. mulla itselläni auttoi se, kun rupesin syömään kunnolla. Olin normaalipainon yläpäässä ja n 13 kiloa myöhemmin alapäässä. Kyllä syödä täytyy ja kunnolla, samalla jaksat myös kävellä. Kokeile tätä vaikka puoli vuotta ja katotaan loppuvuodesta uudestaan, mikäli ei mitään lähde. eihän ne kilot hetkessä tulleet, joten älä suotta kiirehdi niiden poistossakaan. 

Pätkäpaastoa olet kokeillut, kerroit. Minulla itselläni rupesi jo lähtemään liikaakin, kun humpsahti vahingossa pätkäpaastoksi. Söin kaiken 5 tunnin aikaikkunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40, 170cm ja 62kg.

Jos syön normaalisti, enkä kyttää painoa, niin siinä n. 80kg kohdalla paino pysyy "luonnostaan".

Mulla ei toimi nälkä- ja kylläisyyssignaalit normaalisti. Koko elämän on ollut pakko kytätä mitä syön ja laskea kaloreita. Muuten lihon.

Vierailija
64/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm / 54 kg / 51 vuotta

Vierailija
65/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm/60kg ja paino pysyy itsestään siinä, 32 vuotta.

Vierailija
66/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin,täällähän yritetään väittää että jos on kerran ollut lihava sitten on pakko olla aina yhtä lihava.

Vierailija
67/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40, 170cm ja 62kg.

Jos syön normaalisti, enkä kyttää painoa, niin siinä n. 80kg kohdalla paino pysyy "luonnostaan".

Mulla ei toimi nälkä- ja kylläisyyssignaalit normaalisti. Koko elämän on ollut pakko kytätä mitä syön ja laskea kaloreita. Muuten lihon.

Oot kyllä harvinaisen hyvin onnistunut. 

Vierailija
68/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 176 cm.

Nuorena painoni oli luonnostaan 65-66 kg. Yritin missin pitusena päästä missin painoihin. Jatkuvilla dieeteillä, kuten Kaalisoppadieetillä, pääsin 62 kiloon. 

Noin kolmekymppisenä pienten lasten äitinä painoni oli 70 tienoilla. 

Nyt olen liki 60 ja nyt paino näyttää olevan 80 kg. Viidesti olen yrittänyt laihduttaa, kaikilla nuorena hyväksi havaituilla keinoilla, mutta paino ei tipu. 

no sit sun tarvii kokeilla jotain, mitä et ole vielä kokeillut. 

Olen viimeisen 7 vuoden aikana kokeillut liikunnan lisäämistä, vhh, ketoilua, kaloreiden laskemista, nukkumisen lisäämistä, rasvasieppari-tabletteja, pätkäpaastoa, viidesti päivässä syömistä, kasvisten lisäämistä, lihan vähentämistä, proteiinin lisäämistä.

Mitä seuraavaksi? 

Unohda dieetit, ne kestävät aikansa mutta loppuvat aina. Pienemmät annokset, pikkuhiljaa vatsalaukku tottuu niihin eikä isompia enää mahdukaan. Jos aina syö isoja annoksia niin kyllä se vatsalaukku venyy vaikka olisi tehty ns. laihdutusleikkaus.

Vierailija
69/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin lähemmäs 80kg se nousee, jos syön miten haluan (enkä tarkoita mitään pelkkää herkkujen mättämistä). Mutta koska en halua sen nousevan, niin korkealle, niin se on 56,5kg

N39/165cm

Vierailija
70/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

174cm/90kg

M47

Vierailija
71/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46, 170cm, 50kg. Tuossa pysynyt lähes koko aikuisiän. Olen tyytyväinen painooni. Syön normaalisti ja liikun säännöllisesti, mutta en mitenkään erityisen paljon. 

Vierailija
72/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Tässä ei kysytä, missä painossa pysyt yrittämällä ja kieltäytymällä kaikesta.

172 cm ja 100 kg jos en ylensyö.

Kaikki alle 100 vaatii pätkäpaastoilua ja kalorien jokapäiväistä merkitsemistä, teinistä asti.

Vierailija
73/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Tässä ei kysytä, missä painossa pysyt yrittämällä ja kieltäytymällä kaikesta.

172 cm ja 100 kg jos en ylensyö.

Kaikki alle 100 vaatii pätkäpaastoilua ja kalorien jokapäiväistä merkitsemistä, teinistä asti.

Luulen, että mullakin se olisi ainakin 100 kg. Nuorena olin hyvin hoikka, jopa alipainoinen, mutta n. 45-vuotiaasta alkaen on kyllä pitänyt tosi tarkkana olla ja nyt 66-vuotiaana saan kovasti rajoittamalla pidettyä painon n. 74 kg:ssa. Hoikempi haluaisin olla, mutta vähemmällä syömisellä olisin aliravittu. Pituus on 171 cm. 

Vierailija
74/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 cm pitkä ja näköjään 70 kg on sellainen missä paino pysyy sillon kun en mieti yhtään syömisiä. Haluaisin painaa 63 kg. 

Vierailija
75/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 kg, 155 cm. Pari kiloa pitäisi mielellään saada pois. N43

Vierailija
76/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainossa. Ylipainon alarajalla. 38/185

Vierailija
77/94 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli just hyvä paino, kun punnitsin, 69 kg. M 179 cm, 49 v. Se pysyy luonnostaan kun liikkuu ja syö ise tehtyä ruokaa, jossa ei ylimääräistä energiaa, ja syö ns. herkkuja vain juhlapäivinä. Tosin nyt en enää punnitse, ja paino saattaa nousta, kun lihasmassa nähtävästi kasvaa ja voima. Kunhan nykyiset farkut eivät ala kiristää vyötäröltä, en tee muutoksia. Ennen kun en liikkunut ja söin jatkuvasti roskaruokaa, jäätelöä, sipsejä ym., paino pysyi luonnostaan 100 kg:ssa. Nykyisessä yhteiskunnassa en vain voi syödä kaikkea ilman että tarkkailen syömisiä. Tosin kun sitten oppii, mitä voi syödä, ei tavitse enää tarkkailla, vaan siitä tulee rutiini.

Vierailija
78/94 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn liian hoikkana. Tämän täytyy olla geeneissä. Esivanhemmissa hoikkia ja vähemmän hoikkia. Kahdesta 1800l. eläneestä esiäidistä tieto, että ovat olleet pitkiä ja hoikkia. 

Vierailija
79/94 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn lunnostaan ylipainossa ihan noin vaan, ponnistuksitta.

Vierailija
80/94 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

74 kg. N34, 178 cm.

Haluaisin painaa 71 kg.

Olet kyllä melkoisen lihava. Selvästi ylipainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi