Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voisin pyytää 25 hengen kinkkuvoileipäkakusta?

Vierailija
05.05.2026 |

Minulta tilattiin tuollainen ja mietin, että paljonko tuosta pyytäisi. En ole siis mikään leipuri tai myy ammattilaisena vaan ihan yksityishenkilö joka itse opetellut paljon asioita. 

Mitään järkyttävän kallista hintaa en kehtaa pyytää. Tarvikkeiden lisäksi jotakin tekopalkkiota tietenkin haluaisin. Mietin, että olisiko kakulle hyvä hinta 60€? Katsoin jonkun ammattilaisen sivustoa niin siellä oli kakun hinta 25 henkilölle 100€, mutta kyse onkin yrityksestä.

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 75e eli 3e per annos.

Yleensä catering hinnoittelee 3,5-4,5e per annos, jopa enemmän täytteestä riippuen

Vierailija
2/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä catering hinnoittelee 3,5-4,5e per annos, jopa enemmän täytteestä riippuen

En tiedä kehtaanko pyytää noin paljon. No pitää katsoa paljonko tarvikkeisiin menee.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 60 €, 75 € olisi vielä kohtuullisen kuuloinen. Riippuu toki raaka-aineista. Laadukkaista raaka-aineista, kuten hyvästä leivästä tulee äkkiä hintaa. Voileipäkakku on parhaimmillaan erinomaisesti tehty ja maukas ja pahimmillaan tunkkainen ja raskas.

Vierailija
4/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catering firmalla hinnassa on alv. Ennemmin ap:nä laskisin paljonko ne kaikki ainesosat maksaa. Ja sitten paljon näet vaivaa koko hommassa. Eli paljon menee aikaa, pitääkö kuskata jonnekin, pitääkö hakea tarjotin takaisin jne. Ja mikä olisi korvaus tästä tuntipalkkana.

Itse tekisin jollekin ystävälle ilmaiseksi ainesosien hinnalla, koska jos alkaisin laskea tuntipalkkaa itselleni, niin ei sitä kenenkään kannattaisi ostaa.

Vierailija
5/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin ehkä 2 * tarvikkeiden hinta.

Vierailija
6/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60€ on ihan liikaa, kun et yrittäjänä tee. 25€ on oikeampi hinta, jos et ilmaiseksi tee. 

Vierailija
7/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60€ on ihan liikaa, kun et yrittäjänä tee. 25€ on oikeampi hinta, jos et ilmaiseksi tee. 

Tämä! Miksi kukaan maksaisi kotitöistä, kun mitään kuluja siitä ei synny? Jos haluaa kakusta maksaa 60€, hankkii sen ammatilaiselta. 

Vierailija
8/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catering firmalla hinnassa on alv. Ennemmin ap:nä laskisin paljonko ne kaikki ainesosat maksaa. Ja sitten paljon näet vaivaa koko hommassa. Eli paljon menee aikaa, pitääkö kuskata jonnekin, pitääkö hakea tarjotin takaisin jne. Ja mikä olisi korvaus tästä tuntipalkkana.

Itse tekisin jollekin ystävälle ilmaiseksi ainesosien hinnalla, koska jos alkaisin laskea tuntipalkkaa itselleni, niin ei sitä kenenkään kannattaisi ostaa.

Mä olen tehnyt useamman voileipäkakun joten tiedän kyllä mitä sen tekeminen on. Kakkua ei tarvitse kuljettaa mihinkään ja tarjoiluastia tuodaan kyllä mulle takaisin. 

On olemassa muutakin välillä pelkkien aineosien hinta ja kunnollinen tuntipalkka itselle. En ala pelkkien aineosien hinnalla tekemään.

Ap

Vierailija
9/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän 25€ saa edes tarvikkeita.

Vierailija
10/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Miksi kukaan maksaisi kotitöistä, kun mitään kuluja siitä ei synny? Jos haluaa kakusta maksaa 60€, hankkii sen ammatilaiselta. 

Mikä ihmeen kotityö on mulle muka se, että teen jollekin toiselle voileipäkakun?! 

Ap

Vierailija
11/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt useamman voileipäkakun joten tiedän kyllä mitä sen tekeminen on. Kakkua ei tarvitse kuljettaa mihinkään ja tarjoiluastia tuodaan kyllä mulle takaisin. 

On olemassa muutakin välillä pelkkien aineosien hinta ja kunnollinen tuntipalkka itselle. En ala pelkkien aineosien hinnalla tekemään.

Ap

Miksi sulle kuuluisi tuntipalkka? 

Vierailija
12/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakusta pitäisi saada rikossyyte.

Vierailija
13/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistuu samalla tavalla kun mulla niin vitonen on passelihinta.  Muuten lähempänä 100€ kun 50€

Vierailija
14/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mä niin kirjoitin? Opettele lukemaan.

Ap

Vierailija
15/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän 25€ saa edes tarvikkeita.

No tämä! 

Ap

Vierailija
16/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa maksaa 60 €, niin parempi tehdä itse. Ei ammattilaiselta tuohon hintaan saa. Voileipäkakku on kallis tehdä ja siihen pitää varata aikaa pari päivää.

Vierailija
17/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämäpä. En ole koskaan ymmärtänyt miksi harrastelija laskee hinnan tuotteilleen eikä vain sano, että sori leivoskelen vain itselleni. Jos myy tuotteitaan, tekee sen yrityksen kautta ja maksaa verot. 

Vierailija
18/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä aikoja nollarilla kun sain ammattilaiselta perhetutulta 15hlön voileipäkakun hintaan 25€. Mutta toi on iso kakku ja hinnat on nousseet, ottasin varmaan raaka-ainekustannukset+ n. 15€ vaivanpalkkaa.

Vierailija
19/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa raaka-aineet? Montako tuntia tekemiseen menee? Sitten hinnoittelet itsellesi sopivan tuntihinnan johon kuuluu raaka-aineiden ostaminen ja keittiön loppusiivous. 

Vierailija
20/214 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyydän lohikakusta vähintään 70€ koska raaka-aineet on kalliita jos tekee itse tahnat lohesta ja karnityyriksi lohta niin eipä tuosta paljoa jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi