Inceleistä hyvä juttu Hesarissa
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkään jutussa ei manita mitään lapsuudenperheestä. Isä on jättänyt poikansa kasvattamatta. Positiivinen miehen malli puuttuu. Naisviha johtuu siitä, että äidistä irtautuminen henkisesti on kesken.
Ei pidä paikkaansa. Mut isä hakkasi mennen tullen, kunnes en enää kivusta piitannut niin se loppui. Äiti käytti isää uhkailemalla, että odotappa, kun isä tulee kotiin. Olin irtautunut äidistä jo vuosia sitten, kun huomasin ettei aikuisiin ole luottamista.
Oletko siis incel joka vihaa naisia? Mikä mielestäsi on omalla kohdalla aiheuttanut tilanteesi? Sivusta kyselen.
Ps. Jotta terve irtautuminen äidistä voi tapahtua on ensin oltava terve äitisuhde. Kieroon kasvaminen tapahtuu myös kun lapsena oppii että fyysisesti heikompaan puretaan omat kieroutumansa, pojat kohdistaa miehinä helposti sen naisiin ja tytöt naisina lapsiin tai vanhuksiin.
Incelit ovat heteroita, heidän kohteensa on saavuttamaton Nainen.
Jossain vinksahti, ja he alkoivat pitää naista kilpailijanaan ja vihollisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkään jutussa ei manita mitään lapsuudenperheestä. Isä on jättänyt poikansa kasvattamatta. Positiivinen miehen malli puuttuu. Naisviha johtuu siitä, että äidistä irtautuminen henkisesti on kesken.
Ei pidä paikkaansa. Mut isä hakkasi mennen tullen, kunnes en enää kivusta piitannut niin se loppui. Äiti käytti isää uhkailemalla, että odotappa, kun isä tulee kotiin. Olin irtautunut äidistä jo vuosia sitten, kun huomasin ettei aikuisiin ole luottamista.
Niihin isääsi ja äitiisi ei ollut luottamista. He eivät ole kaikki aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuollaisestakaan taustasta pysty terveeseen tunne-elämään kasvamaan. Voimia elämääsi.
Mutta en tunne silti vihaa ketään kohtaan paitsi ehkä itseäni kohtaan. En ole ikinä edes lyönyt ketään vaikka olen tappeluissa ollutkin, vaan puhumalla selvinnyt tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Osalla oli taustallaan koulukiusaamista, joidenkin mielenterveys reistaili. Jos jää yksin, incel-yhteisö voi tuntua kutsuvalta.
”Joku syy siihen on, miksi ihmiset sinne menee”, Lounela sanoo. ”Eivät ne mene radikalisoitumaan, ne menevät kysymään, mikä minussa on vikana, olenko huono ja ruma.”
Foorumeilla on tarjolla vertaistukea, mutta sen sisältö on lannistavaa: kyllä, olet huono ja ruma etkä paremmaksi muutu. Lisäksi ne tarjoavat viholliskuvan, syy on naisten.
Niin mutta pitäiskö valehdella sekö on sitten oikeaa kannustamista?..hohhoijaa. Kyllä ennemmin olen naisena heidän puolellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin ihmettelemään, mistä se silmitön viha nousee?
Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?Miehet ovat impulsiivisia muutenkin, koska ei niiltä missään iässä odoteta omien tunteidensa käsittelyä ja loogista ajattelua. Ne on kasvaneet sellaisiksi.
Niillä on laiskat aivot ja lisäksi miessukupuolessa älykkyyden hajonta on paljon suurempi kuin naisilla, koska niillä on vain yksi Y- ja yksi X-kromosomi, joiden virheet ja puutteet eivät kompensoi toisiaan. Naisilla on XX-kromosomisto, joka tekee yksilön sekä henkisesti että fyysisesti vahvemmaksi. Naisen elimistö pystyy ylläpitämään kahta, jopa useampaa elämää, mutta miehet kaatuvat miesflunssaan.
Koolla ja hormonaalisilla eroilla selittyvät erot fyysisessä voimassa.
Naispuolinen incel liittyi keskusteluun😅
Vierailija kirjoitti:
Incel luulee että syynä yksinäisyyteen on rumuus vaikka incel ei saa myöskään ystäviä. Incel ei myöskään halua tehdä mitään ulkonäölleen vaan velloa epätoivossa. Incel ei myöskään halua olla muiden yksinäisten kaveri. Incel luulee olevansa älykäs vaikkei itsekään huomaa kuinka itse aktiivisesti sabotoi elämäänsä.
Helppoa rahaa manosfäärille. Incel ei välttämättä tajua ennen kuin vankilassa miten häntä vedätettiin.
Kyllä minuakin vedätettiin.. Enkä ole ruma mies vaan nainen.. Kun sain kehuja parikymppisenä tajusin vuosia myöhemmin ne kaikki valehteli saadakseen seksiä. Se vetää aika lahjakkaasti maton jalkojen alta.. Minä vihaan henkeen ja vereen hyvännäköisiä naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?Luulen että tarkastelet asiaa oman kuplasi kautta. Incelit vihaavat naisia, tämä on tiedossa. Naiset puolestaan vihaavat inceleita, ja sen lisäksi myös valtakunnallinen media tekee sitä päivästä toiseen artikkeleineen. Joskus se kohdistuu inceleihin, joskus miehiin ylipäätään.
Asetu sellaisen omaan asuntoonsa lukittuneen erakon asemaan, jota koko maailma vihaa ihan päivittäisistä uutisista lähtien. Jos ajatellaan reaktio/vastareaktio-dynamiikkaa, viha ainoastaan kasvaa. Eikä sille ole ulospääsytietä, koska epäsosiaalisuudesta johtuen inceleillä ei ole ketään kenelle puhua.
Tuhannen taalan kysymys minusta on se, että mistä incelöityminen ylipäätään johtuu? Miksi ihminen päätyy tälläiseen syrjäytyneeseen asemaan - onko taustalla lapsuuden alkoholistikoti, koulukiusaaminen, vai mitä? Tämä keskustelu ei kuitenkaan onnistu, koska silloin pitäisi tunnustaa että nuori mies ei välttämättä olekaan pelkästään sulupuolensa perusteella etuoikeutetussa asemassa, kuten feministit ovat vuosia toitottaneet totuutena. Etuoikeutettu asema on sosioekonominen asema, voit olla sitä aivan yhtä hyvin naisena kuin miehenäkin.
Sosiaalistuminen menee jo nuoresta vikaan. Jostain syystä ei pääse mukaan toisten poikien porukkaan eikä saa vertaistukea itselleen. Liian herkkä ja kiusataan? Nopeasti vihastuva ja kiusataan? Nepsyilyä, jota ei tunnisteta (tai tunnistetaan mutta apu ei riitä)?
Tunnen monia naisettomia nörttejä, yhden neitsyenkin. Välillä mietin, lukevatko salaa jotain incel-foorumeita, vaikka ovat päälle päin mukavia ja kohteliaita. Ehkä vihainseliydeltä on pelastanut se, että on löytynyt se nörttikaveripiiri, jossa on myös naisia. Ja se oma käytös on muotoutunut sellaiseksi etttei se aja naisia pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?Luulen että tarkastelet asiaa oman kuplasi kautta. Incelit vihaavat naisia, tämä on tiedossa. Naiset puolestaan vihaavat inceleita, ja sen lisäksi myös valtakunnallinen media tekee sitä päivästä toiseen artikkeleineen. Joskus se kohdistuu inceleihin, joskus miehiin ylipäätään.
Asetu sellaisen omaan asuntoonsa lukittuneen erakon asemaan, jota koko maailma vihaa ihan päivittäisistä uutisista lähtien. Jos ajatellaan reaktio/vastareaktio-dynamiikkaa, viha ainoastaan kasvaa. Eikä sille ole ulospääsytietä, koska epäsosiaalisuudesta johtuen inceleillä ei ole ketään kenelle puhua.
Tuhannen taalan kysymys minusta on se, että mistä incelöityminen ylipäätään johtuu? Miksi ihminen päätyy tälläiseen syrjäytyneeseen asemaan - onko taustalla lapsuuden alkoholistikoti, koulukiusaaminen, vai mitä? Tämä keskustelu ei kuitenkaan onnistu, koska silloin pitäisi tunnustaa että nuori mies ei välttämättä olekaan pelkästään sulupuolensa perusteella etuoikeutetussa asemassa, kuten feministit ovat vuosia toitottaneet totuutena. Etuoikeutettu asema on sosioekonominen asema, voit olla sitä aivan yhtä hyvin naisena kuin miehenäkin.
Mutta edelleen, miksi se viha kohdistuu naisiin? Ei syrjäytyneillä naisilla ole vastaavaa ilmiötä, että vihaisivat esim. miehiä, he vihaavat useimmiten ihan vain itseään.
Ei mitään vihaa? Lue viesti 13.
Postmoderni juttua. Rumat miehet kategorisoidaan incelleiksi, jotka vihaavat naisia katkeruudessaan. Seuraavaksi juttu sankarifeministeistä, jotka kiroiluiltamissa katkeruudessaan vihaavat miehiä. Seuraavassa jutussa ihmetellään nuorten mt-ongelmia😂
Vierailija kirjoitti:
Incelit ovat heteroita, heidän kohteensa on saavuttamaton Nainen.
Jossain vinksahti, ja he alkoivat pitää naista kilpailijanaan ja vihollisenaan.
Tämä. Terve mies ei pidä naisia kilpailijoinaan vaan toisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla oli taustallaan koulukiusaamista, joidenkin mielenterveys reistaili. Jos jää yksin, incel-yhteisö voi tuntua kutsuvalta.
”Joku syy siihen on, miksi ihmiset sinne menee”, Lounela sanoo. ”Eivät ne mene radikalisoitumaan, ne menevät kysymään, mikä minussa on vikana, olenko huono ja ruma.”
Foorumeilla on tarjolla vertaistukea, mutta sen sisältö on lannistavaa: kyllä, olet huono ja ruma etkä paremmaksi muutu. Lisäksi ne tarjoavat viholliskuvan, syy on naisten.
Niin mutta pitäiskö valehdella sekö on sitten oikeaa kannustamista?..hohhoijaa. Kyllä ennemmin olen naisena heidän puolellaan.
Valehdella mistä? Jos jotakuta on esim. koulussa kiusattu, johtuiko se siitä, että ko. ihminen on "huono ja ruma"? Ei, vaan ongelma oli kiusaajien huono käytös ja se, ettei aikuisista ollut auttajiksi.
Karl Marx on tyytyväinen helvetissä. Päivitys sorrosta toimii oikein hyvin, miehet vihaa naisia ja naiset miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Postmoderni juttua. Rumat miehet kategorisoidaan incelleiksi, jotka vihaavat naisia katkeruudessaan. Seuraavaksi juttu sankarifeministeistä, jotka kiroiluiltamissa katkeruudessaan vihaavat miehiä. Seuraavassa jutussa ihmetellään nuorten mt-ongelmia😂
En ole feministi koska minä vihaan kauniita vosuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta edelleen, miksi se viha kohdistuu naisiin? Ei syrjäytyneillä naisilla ole vastaavaa ilmiötä, että vihaisivat esim. miehiä, he vihaavat useimmiten ihan vain itseään.
Koska, valtaosa kaikesta paskasta tulee naisten suunnalta. Toki incelit vihaavat menestyneitä 'chadejakin', joille toisaalta ovat myös kateellisia. Syrjäytyneet naiset saavat niinikään valtaosan paskastaan naisilta (nainen on naiselle susi), jolloin inho kääntyykin itseään vastaan. Miehet suhtautuvat syrjäytyneisiin naisiin lähinnä välinpitämättömästi, ovat ilmaa heille.
Hyvä kun saatiin yksi oikea incel keskusteluun mukaan. Kerro lisää tästä pskasta joka tulee enimäkseen naisilta. Missä ja millaista se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel luulee että syynä yksinäisyyteen on rumuus vaikka incel ei saa myöskään ystäviä. Incel ei myöskään halua tehdä mitään ulkonäölleen vaan velloa epätoivossa. Incel ei myöskään halua olla muiden yksinäisten kaveri. Incel luulee olevansa älykäs vaikkei itsekään huomaa kuinka itse aktiivisesti sabotoi elämäänsä.
Helppoa rahaa manosfäärille. Incel ei välttämättä tajua ennen kuin vankilassa miten häntä vedätettiin.Kyllä minuakin vedätettiin.. Enkä ole ruma mies vaan nainen.. Kun sain kehuja parikymppisenä tajusin vuosia myöhemmin ne kaikki valehteli saadakseen seksiä. Se vetää aika lahjakkaasti maton jalkojen alta.. Minä vihaan henkeen ja vereen hyvännäköisiä naisia
No onpa ne miehet osanneet manipuloida sua tosi hyvin kun et vihaa sua hyväksikäyttäneitä miehiä vaan jotain random naisia. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehdella mistä? Jos jotakuta on esim. koulussa kiusattu, johtuiko se siitä, että ko. ihminen on "huono ja ruma"? Ei, vaan ongelma oli kiusaajien huono käytös ja se, ettei aikuisista ollut auttajiksi.
Mitä auttamista.. Mitä ihmeen auttamista.. Ai diagnosointi ja valehtelu on auttamista.. Tämä on tätä nykypäivää kun diagnoosilla lyödään
Vierailija kirjoitti:
Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?
eivät pääse tilanteestaan, joka bytheway katkeroittaisi kenet tahansa. sinä pääsit.
Mutta kai naisten täytyy heidän epäonnistumiselleen riekkua kun ovat niitä empaattisempiakin...(?)
Vierailija kirjoitti:
Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?
Persoonallisuushäiriöisiä, ja vakavasti. Netti mahdollistaa sitten nykyään näille toistensa uhriutumisen ja väkivallan lietsomisen. Joukossa tietty niitä jotka nauttivat suunnattomasti toisten ohjailusta, naureskelevat kun saavat muita l u u s e r e i k s i katsomiaan poteroitumaan mahdollisimman syvälle kurjuuteen
Koska, valtaosa kaikesta paskasta tulee naisten suunnalta. Toki incelit vihaavat menestyneitä 'chadejakin', joille toisaalta ovat myös kateellisia. Syrjäytyneet naiset saavat niinikään valtaosan paskastaan naisilta (nainen on naiselle susi), jolloin inho kääntyykin itseään vastaan. Miehet suhtautuvat syrjäytyneisiin naisiin lähinnä välinpitämättömästi, ovat ilmaa heille.