Uskallatko kertoa puolisollesi typerimmätkin tunteesi?
Tuli mieleen toisesta ketjusta ja omasta elämästäkin. Jos sinulla ei koskaan ole typeriä tunteita niin tämä kysymys ei ole sinulle :) Mutta jos sulla joskus sellaisia on niin kiinnostaa että uskallatko kertoa niistä puolisollesi? Esimerkiksi jos joskus koet mustasukkaisuutta vaikka sellaiseen ei olisi syytä ja tiedät itsekin että tunteesi on hölmö, mutta se tunne on silti aito ja todellinen, uskallatko kertoa siitä puolisollesi? Jos uskallat, minkälaisen vastaanoton saat?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olisi aika kamalaa, jos en voisi kertoa puolisolleni miltä minusta tuntuu. M38
Naiset haluavat, että miehet kertoisivat syvimpiä tuntojaan. Mutta sitten he menevät kertomaan ne ystävättärilleen, osoittaakseen heille, kuinka tärkeitä he ovat miehilleen. Ne on kuitenkin kerrottu luottamuksellisesti, eikä niistä tulisi kertoa eteenpäin ja luovuttaa niitä naisporukan keittiöpsykologisille analyyseille. Olen oppinut. Vaimo varmaan pitää tunne-elämääni tylsänä ja mielikuvituksettomana, hyvä niin.
Jatkan tätä omaa kommenttiani. Nyt kun en enää voi kertoa puolisolleni typerimpiä ajatuksiani ja tunteitani niin kerron teille.
Tuo yllä kuvaamani tilanne jäi painamaan. Vaikka en pyytänyt miestä lopettamaan kyseisen naisen seuraamista ja kuvista tykkäämistä, olisin halunnut että hän tekee sen silti :D Olisi ikään kuin itse tarjoutunut. Kun hän ei sitä tehnyt vaan ainoastaan haukkui mut pystyyn niin nyt mulla on sellainen olo että hän jotenkin valitsi sen toisen minun sijaani.
Pitää nyt vaan jotenkin päästä tästä yli. Ihan sitä mun huonoa itsetuntoa tämä on. Tänne avautuminen ehkä vähän auttaa vaikka ei itsetuntoa parannakaan :)