Passikuvat itseotto kielletään
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän ja hyväksyn! Passikuva on kuitenkin tarkkaan säädelty ja niiden "selfie-räpellysten" läpikäyminen vaatii TYÖTÄ ammattitaitoisilta ihmisiltä. ..eikä se kuvaamossa käynti kuitenkaan omaisuuksia maksa
Paljon todennäköisemmin saan kriteerit täyttävän kuvan, kun puoliso ottaa sen kuin jos menen kuvaamoon. Eri asia sitten, jos pitäisi itse kaukolaukaisimella yrittää saada oikeanlainen kuva.
Ihan hyvin onnistuu digikameralla, mutta taustan virittäminen on hankalin koska pitää nostaa lakana johonkin roikkumaan niin että luonnonvalo tulee suoraan sitä kohden ja silti raahattava kaikki liikenevät valaisimet lisäksi.
Me olemme ottaneet kuvan vaatekomeron oven edessä. Tausta on tasaisen valkoinen ja luonnonvalo tulee suoraan edestä kasvoja kohti. Plus järjestelmäkameralla kuva ei vääristy ja resoluutiokin on erinomainen.
Pointtihan tuossa rajottamisessa on se, että virheellisiä tulee paljon. Jos sulla on onnistunut, niin se ei tarkoita, että kaikilla muillakin onnistuisi. Ei kä void sanoa, että hei te joilla onnistuu, niin siittä vaan ottakaa itse kuvanne.
Tietänee passikuvien hinnan nousua . Kuvaamossa olen aina käynyt .