Olen raskaana ja sain potkun alavatsaan. Vastatkaa pian!
rv 18 ja miehen kanssa tapeltiin. siinä hässäkässä hän potkaisi suoraan alavatsaan. neuvolaan saa yhteyden vasta puhelintunnilla iltapäivällä. onko tarvetta käydä jossain vai mitä nyt teen? mieskin lähti omille teilleen.
Kommentit (37)
vaihda lukot mikäli sinua hirvittää lähteä vieraaseen paikkaan. en tajua, miksi se väkivaltainen puolisko saisi jäädä kotiin asumaan: hänellähän se ongelma on alun perinkin!
mutta apua tarvitsette ehdottomasti, kaikki kolme!
niin älä ole niin hullu ja typerä, että jäisit väkivaltaisen miehen luo!!!! Jos sinulla ei ole muuta paikkaa, niin mene vaikka turvakotiin lastesi kanssa. Ihan totta - sinulla on vastuu lastesi hyvinvoinnista ja velvollisuus lähteä pois väkivaltaisesta ympäristöstä. Tai tietenkin parempana vaihtoehtona niin päin, että mies joutuu lähtemään ja te saatte jäädä kotiinne. Hae apua, ap!
kuin itse potkaisemisessa ei olisi mitään tavallisuudesta poikkeavaa...Tyyliin " riideltiin ja sitten mies potkaisi minua mahaan. Ajattelin vaan, että kun olen raskaana, niin pitäisiköhän jotain tehdä."
No haloo! Pitäisi. Ensin tarkistuttaa, että vauvalla on kaikki hyvin, sitten jättää mies ja sitten haastaa mies oikeuteen pahoinpitelystä.
isäksi!!! Ja jos kerran käyttää fyysistä väkivaltaa, niin tuskin oli eka kerta!
Siskoni on väkivaltaisessa liitossa eikä lähde pois. Luulee ilmeisesti, että voi rakastamalla parantaa miehensä. Luuli myös että toinen lapsi " parantaa" miehen. Mutta mies ei voi sietää lasta ja usein huutaa " viekää tuo lapsi pois mun silmistä" . Siskoni ei lähde, koska pelkää, että mies vainoaa lopun elämää. Mies on narsisti ilmeisesti.
Sisko lukee kaikkea narsismiin liittyvä kirjoja jotta vois ymmärtää miehensä käytöstä. Mä tiedän, että pitäis ilmoittaa lastensuojeluun. Mutta siskoni on sanonut, että ei kestä sitä jos joku tulee käymään. Koska elämä on helvettiä hänellä. Ilmeisesti pelkää, että menee sekaisin ja joutuu pöpilään eikä saa enää lapsiaan koskaan itselleen. Ja mies on mitä ilmeisemmin niin hyvä puhumaan, että saa kaikki ihmiset uskomaan että on hyvä mies. Tämä on tosi vaikea tilanne itsellenikin, koska en ole tehnyt mitään. Paitsi tarjonnut apua ja sitä, että autan asunnon etsinnässä ja meille voi tulla jos on paha tilanne.
Siskoni ei ole koskaan näyttänyt mustelmiaan lääkärille eikä soittanut poliisille, joten mitään todisteita väkivallasta ei ole. Paitsi itse ottamat valokuvat käsistään ja jaloista joissa mustelmia on ollut. Mutta koska niissä ei näy kasvoja niin ovatko luotettavia kuvia. Neuvolaan on uskaltanut sanoa asiasta, että mies lyö. Sitä olen ajatellut, että miksi neuvolasta ei ole tehty mitään ilmoiusta lastensuojeluun.
Se miksi en ole lastensuojeluun ilmoittanut on syynä se että en halua että siskolta viedään lapset eli huostaanotetaan. Ja jos se mun ilmoituksen takia tehtäisiin, niin siitä tulisi liikaa tuskaa itsellekkin. Tai se, että mies sais ympäripuhuttua sosiaalityöntekijät ja lapset omalle puolelleen ja saisi lapset itselleen. En yhtään epäilisi asiaa. Siskoni on puhunut joskus avioerosta miehelleen ja mies on sanonut, että tekee kaikkensa ja käyttää rahaa niin paljon, että saa varmasti lapset itselleen.
joka pitäisi jättää samantien olipa itsellä osuutta riitaan millä tasolla tahansa.
Lisäksi teillä on pieniä lapsia jotka ilmeisesti näkivät tuon episodin.
Ette sovi toisillenne pitäsi se vihdoinkin tajuta ja erota. Keskenmeno tuosta voi seurata sehän on selvää ja ehkä parempi niin.
En ymmärrä kuinka joku voisi tuon jälkeen edes miettiä jatkavansa suhdetta tuollaisen miehenkuvatuksen kanssa. Toivon että joku hakkaa tuon äijän kunnolla.
Teki vielä tän saman miehen kanssa 2 lasta.. Tosin tällä hetkellä ex mies, mutta saa esim huoltajuuden piakkoin noihin kahteen lapseen, siis se hullu isä. Hyvin on maailmassa asiat!
Kyllä on tolloja naisia maailma täynnä!
Jos niiden isä on väkivaltainen ja siihen lisäksi vielä oikeasti narsistisesti persoonallisuushäiriöinen, et arvaakaan, mitä tuskaa lasten elämä on nyt ja vielä aikuisuudessa. Tunnen erään tällaisen aikuiseksi kasvaneen lapsen.
Hyvä että olet ajatellut asiaa, mutta kyllä lasten edun pitäisi aina mennä etusijalle. Etkö sinä voisi puhua huolestasi sosiaalityöntekijälle? Ehkä pystyisit toimimaan " todistajana" miestä vastaan. Vai miksi pelkäät, että lapset huostaanotettaisiin? Eikö siskosi sinunkaan mielestäsi pysty hoitamaan heitä riittävän hyvin?
Jos siskosi on sitä mieltä että elämä on yhtä helvettiä, niin silloin nimenomaan jonkun PITÄISI tulla käymään ja auttamaan! Helvetin kestäminen yksin on se, mikä saattaa johtaa pöpilään tai epätoivoisiin tekoihin.
jos hän on hyvä äiti? todennäköisesti joku kehottaisi häntä menemään ensi ja turva kotiin lasten kans pois väkivaltaisen miehen luota...
Oletko ihan tollo??? Sisaresi lapset näkevät ja kuulevat miten isänsä käyttäytyy äitiä kohtaan ja jopa yhtä lastaan kohtaan, mahtaa tulla ihana kuva siitä mitä parisuhde ja perhe-elämä on. Sinä vaan täällä säälittelet siskoasi, että voi sitä rassukkaa, eikös sun pitäis olla suolestunut niistä lapsista. heillä ei ole mitään mahdollisuutta päästä tuollaisen ukon vallan alta pois ennenkuin joku aikuinen tekee asialle jotain.
Voi jeesus kiesus, että oot idiootti!!!!!!!!!!!!!!
Nähtävästi hän on päättänyt, ettei jätä. Hänen lapsensa sen sijaan ovat täysin riippuvaisia aikuisten huolenpidosta tai sen puutteesta. He eivät voi perhettään jättää.
Kun siskollasi kerran ei ole voimia lapsiaan suojella, niin sinun velvollisuutesi on tehdä se.
Vierailija:
Se joka kysyi, että tunteeko ap liikkeet? Nehän alkaa vasta harvakseltaan tuntua rv 18,
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.
Vastailen vaikka takaisin tullessa tuohon väkivaltaan, kun nyt on lähinnä vauvan hyvinvointi vain mielessä.